Ano Turtiainen ahdistellut lapsia leikkipuistossa. Miliisit vieneet Anon tuntemattomaan paikkaan. Onkohan rouva Turtiainen tietoinen asiasta?
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
On siinä ihme pakolainen!
- Anonyymi00002
Taitaa isopää päätyä Ukrainaan. Jos ano anoo suojelua Suomelta niin minä näyttäisin kämmentä. Persut ovat mitä ovat eikä isopää tee poikkeusta.
- Anonyymi00003
Mitäpä sitä suotta rouvalle kertomaan?
- Anonyymi00014
FSB hoitaa homman kuin cittarin kauppias...ja Anoa ei enää näy..
- Anonyymi00004
Toivottavasti ei koskaan nähdä tuota paskakasaa suomessa.
- Anonyymi00005
Ei ainakaan elävänä. Sitä pelkoa tuskin onkaan? Näin juuri videon missä ryhmä ryssiä luikki karkuun ja haavoittunut toveri yritti pysyä kontaten perässä. Tovereilla ei ollut aikomustaan auttaa, vaan menivät menojaan ja toveri jäi konttaamaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ainakaan elävänä. Sitä pelkoa tuskin onkaan? Näin juuri videon missä ryhmä ryssiä luikki karkuun ja haavoittunut toveri yritti pysyä kontaten perässä. Tovereilla ei ollut aikomustaan auttaa, vaan menivät menojaan ja toveri jäi konttaamaan.
Älä usko tekoälyn tuottamiin valheisiin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älä usko tekoälyn tuottamiin valheisiin.
Dronen kuvaama, aitous selviää tai sitten ei? Feikki videot joita venäjä harrastaa, vie uskottavuuden aidoiltakin. En usko feikiksi, mutta ihan sama..
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Dronen kuvaama, aitous selviää tai sitten ei? Feikki videot joita venäjä harrastaa, vie uskottavuuden aidoiltakin. En usko feikiksi, mutta ihan sama..
Koko hyökkäystä Ukrainaan ei ole edes tapahtunut.
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Koko hyökkäystä Ukrainaan ei ole edes tapahtunut.
Aivan, on vain pieni erikoisoperaatio.
- Anonyymi00008
Asiasta uutisoinut esimäisenä Radio Jerevanin Moskovan toimitus. Luotettavampi kuin EU-suomen Yle uutistoimitus.
- Anonyymi00009
Mistä ihmeestä sinä tämän tiedät. Kai siitä iltis kirjoittaisi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ahaa, kuvitteelinen radioasema.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luepas itsekin Radio Jerevanin uutiset netistä äläkä jää odottamaan iltalehtien vihervassaritoimittajien käännösvirheellisiä höpinöitä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luepas itsekin Radio Jerevanin uutiset netistä äläkä jää odottamaan iltalehtien vihervassaritoimittajien käännösvirheellisiä höpinöitä.
Eiköhän ne vihervassari toimittajat ole ihan muissa lehdissä kuin iltapäivälehdissä. 😂
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ahaa, kuvitteelinen radioasema.
Ei kyllä tuo oli novostin uutisissa...
- Anonyymi00011
Säälittävää skeidaa tuo venäjän propaganda! Miksi eivät voi sanoa totuutta omalle kansalleen?
- Anonyymi00016
Tuo lienee yks`hailee minne häntä on kuskattu , niin makaa kuin petaa .. mutta ne edustajan sun muut eläkkeet ,? Tavallisten rivikansalaisten on ollut pakko palailla lämpimämmistä ja elinkustannuksiltaan halvemmista maista hyvän hallituksemme päätettyä lopettaa eläkkeiden maksun ulkomaille , mikä sinänsä on oikea päätös mutta koskeeko se myös "paratiisin puolelle" karanneita ? Tai näitä entisiä "senaattoreita" joilla kuuleman mukaan on joitain , tavalliseen vaalikarjaan verrattuna , "hieman parempia etuuksia"?
- Anonyymi00017
Kuka se täällä lukee venäjän uutisia, ettei vain joku venäläinen sala asukas sumilla?
- Anonyymi00019
Seuraa tyypillinen näytösoikeudenkäynti. Kun syyllinen on selvillä jo ennen "oikeudenkäyntiä" kyllä ne rikokset sitten jälkikäteen keksitään. Persona non grata.
Näin naapurissa. - Anonyymi00020
Iso pää ja pienet aivot
- Anonyymi00021
Tyypillinen persu.
- Anonyymi00027
Sekä minimuna.
- Anonyymi00022
Turtiainen kuuluu lahjoneen miliisit ja antanut nipun dollareita ja ovat päästänet hänet vapaalle jalalle ilman syytöksiä.
- Anonyymi00023
Tyypillistä persuille.
- Anonyymi00024
Kunhan kansalaisuus asia Anolla kunnossa niin rintama kutsuu Ukrainassa.
- Anonyymi00025
Ei miinojen polkemiseen kansalaisuutta tarvita. Anon painolla telamiinakin räjähtää varmasti.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei miinojen polkemiseen kansalaisuutta tarvita. Anon painolla telamiinakin räjähtää varmasti.
Tankki on toki arvokkaampi kuin Ano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62763Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25730- 153717
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98702Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61562
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39445
- 57445
- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25417sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit74404- 53399
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397