Vähintään 12 epäillään saaneen kansalaisuuden petoksella. Poliisi ja rajavartiosto tutkivat tapausta, jossa vähintään 12 Venäjän kansalaisen epäillään saaneen Suomen kansalaisuuden petoksella. Epäilyn mukaan kansalaisuutta on voitu hakea järjestettyjen näennäisten työsuhteiden perusteella, ja kokonaisuuteen liittyy myös kielitutkinto. Ilta-Sanomien mukaan pääepäilty perusti yrityksiä Suomeen ja järjesti ulkomaalaisille tekaistuja työsuhteita. Toiminta on saattanut jatkua yli 20 vuotta.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Tsuhna
- Anonyymi00002
Taidat olla
- Anonyymi00003
Ketään ei voi karkottaa, jos ja kun on Suomeen päässyt.
- Anonyymi00004
Lähtö tulee varmasti.
- Anonyymi00005
Noin kymmenen vuoden prosessi näiden tapauksessa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lähtö tulee varmasti.
Vain jos lähtijä itse niin päättää. Täältä ämpärikansan luvatusta maasta ei ketään laiteta mihinkään
- Anonyymi00018
Kokkolasta ei saada edes rautatieasema/kirjasto akselilla temppuilevaa rinkkaselkäistä karvanaamaa lähdölle
- Anonyymi00006
Itse persuna juksautanpuksautankuksautan senkin ehdin.
Intissä opin runoilemaan, jos intin kävin.- Anonyymi00017
Hassunhhauska venkulatenkula taidat olla.
- Anonyymi00007
Millä rahalla ?
- Anonyymi00008
Mistä tiedät? Että asuu myös Kokkolassa heitä jotka on väärin perustein saanut Suomen kansalaisuuden? Tokkopa poliisit voivat siitä kertoa.
- Anonyymi00010
Työttömät ostaa taloja ilman pankilainaa... uudet autot, veneet, mönkijät. Mistä tiedän ? No, vaikka siittä, ettei työmyyskorvaus noihin riitä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Työttömät ostaa taloja ilman pankilainaa... uudet autot, veneet, mönkijät. Mistä tiedän ? No, vaikka siittä, ettei työmyyskorvaus noihin riitä.
Ryssälästä ei ainakaan raha siirry ja myös suurin pankkisiirtoihin reagoidaan yleensäkin. Tuskinpa suurella määrällä käteistä maksettu ja luotolla ei myöskään veneitä ja vehkeitä ostella, jos ei luottoa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Entäpä jos eivät itse ostakaan?
- Anonyymi00019
Moneywash
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561