Nyt liipasimella ovat uimahallit, kirjastot ja koulut.
Kunnissa on nyt poikkeuksellisen vaikea syksy
Julkinen sektori on paisutettu tolkuttomaksi.
Tästä on varoiteltu jo vuosikausia.
Rahat loppuvat kesken
17
94
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Kiitos sdp!
- Anonyymi00002
Miettikää ny kun kaupungintalotkin on marmorista...
- Anonyymi00003
Kannuksen kaupungintalolla on käynnistynyt mittava peruskorjaus, kun 1980-luvulla rakennettu niin sanottu uusi puoli saa kaivatun päivityksen.
Korjaustöiden arvioidaan kestävän noin puoli vuotta. Remontin budjetti on 550 000 euroa.
Keskeisin muutostyö on ilmanvaihdon uusiminen. Samalla kaupungintalon alakatot, osa sähköistä ja paloilmaisinlaitteisto uusitaan.
Yli puoli miljoonaa kipataan moiseen. - Anonyymi00007
Parakit ja kontit kelpaisi mainiosti.
- Anonyymi00004
Punakynä vaan heilumaan rankasti. Kirjastossa kävin viimeksi 1984. Uimahallissa muistaakseni 1987.
- Anonyymi00005
No tuolla perusteella ei karsintoja tehdä. Missä käyt, niin pääsee muut niitä turhaksi samalla perusteella vähättelemään?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No tuolla perusteella ei karsintoja tehdä. Missä käyt, niin pääsee muut niitä turhaksi samalla perusteella vähättelemään?
En minäkään käy kirjastossa. Kiinni vaan kun ei käyttöä. Samoin uimahallit. Hirveet kustannukset veronmaksajille.
- Anonyymi00008
Demarit on todellakin paisuttaneet julkisen sektorin. Lainarahalla.
- Anonyymi00009
Suomi on sekuaalisesti sairas saatto hoidossa oleva vanhusten vanhain koti,,
- Anonyymi00010
Laihialla, nuukia kun ovat, tekivät kaupungintalon Halpahallin kans samaan rakennukseen.
- Anonyymi00011
Eduskunnassa on ollut vasemmistoenemmistö viimeksi vaalikaudella 1966–1970. Pitkät on jäljet, jos kuntien talousahdinko vuonna 2026 johtuu vieläkin yli 50 vuotta sitten olleesta valtakaudesta.
- Anonyymi00012
Demarit on mestareita kuluttamaan muiden rahoja.
- Anonyymi00013
Laskekaa vaan kuinka paljon ne on varastanut viljelijöitä. Demareille pitäisi asettaa heti 50% tullit.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Laskekaa vaan kuinka paljon ne on varastanut viljelijöitä. Demareille pitäisi asettaa heti 50% tullit.
Kannatan.
- Anonyymi00015
nu'nih,
peräkammarin nettosaaja pummi,
elvistellöö... - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
nu'nih,
peräkammarin nettosaaja pummi,
elvistellöö...Ei luulisi hesassa kenenkään elvistelevän.
- Anonyymi00017
Mikäs siinä on korjatessa kun etelä maksaa ja elättää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407