Nyt on jo liittymä tukossa ja EI PÄÄSE PALO-AUTO EIKÄ AMBULANSSI, mutta EN KYLLÄ KUNNIATON HOLO SOITA POLIISILLE, koska FB KUNNIALLISILLA ON OLLUT VELVOITE OHJEISTAA KOKOAJAN MITEN TURVALLISESTI SEKÄ VASTUULLISESTI ELETÄÄN SEKÄ ASUTAAN IVALOSSA SEKÄ INARIN KUNNASSA!
Me ollaan sentään IVALOLAISIA ja mistä VITUSTA ME VOIDAAN TIETÄÄ MITEN IVALOSSA JA INARIN KUNNASSA ASUTAAN SEKÄ ELETÄÄN, KOSKA EI POLIISIT, RAJAVARTIJAT JA LÄÄKÄRITKÄÄN KUULEMMA TIEDÄ JOTKA OVAT MIEHIÄ, KOSKA EI NAISET OLE SUOSTUNEET LUOMAAN OHJEISTUSTA JOIDEN MUKAAN KUNNIALLISET INARIN KUNTALAISET TOIMII!
Paljokohan tuolla naapurissa on oikein NUORISOA!?
15
112
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Kauhia kolina ja räminä kuulu yöllä, kun naapurista lähti pojat menemään.
Ei sentään PAKOPUTKI jäänyt, mutta jotain peltiä siellä kyllä kolisi!
FB kunniallisia nuoria ja Inarin kunnan KUNNOSSAPIDON TYÖNTEKIJÄ sentään KUNNOSTAUTUU VIIKONLOPPUNA!
En tiedä onko LOMALLA VAI LOMAUTETTU SIIHEN ASTI, että JÄÄ-KAUSI ALKAA JA JÄÄKIEKON PELAAMINEN TAAS ALKAA!
Heillä on niitä HUUTO HARJOITUKSIA VÄLILLÄ, koska he ovat TU-KI:N JOUKKUEEN KANNATTAJIA!
He huutaa ja laulaa välillä ” TU-KI TULEE TU-KI TAPPAA”
Minä kunniaton Holo en viittiny käydä sanomassa, että : POJAT TUO ON TAPPARAN LAULU JA IVALON TU-KI ON OULUN KÄRPPIEN TU-KI JOUKKOJA, KOSKA EI RO-KI OLE VIELÄKÄÄN PÄÄSSYT PELAAMAAN SUOMEN MESTARUUDESTA VAIKKA FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, ETTÄ IVALON TU-KI ON VOITTANUT KAIKKI OLYMPIA KULLATKIN!- Anonyymi00002
Minä kunniaton Holo näin perjantaina, kun minun oman mieheni Justuksen pienois malli seisoi tuossa naapurissa olevan pellon reunalla kaverinsa keskustelemassa.
Kaverillaan oli mönkijä/mopo-autoa ja minä istuin Ruotsin kilvissä olevassa RAV3:ssa.
Jos me asuttais virallisesti yhdessä niin minä olis käyny sanomassa mini-Justukselle, että : Ihan turha kuvitella, että SAAT TUOMMOSIA MENOPELEJÄ, koska me lähetään RUOTSISTA HAKEMAAN AUTOJA joten et saatanan penikka kattele täällä etkä LEUHKI KAVEREILLESI MILLÄÄN VAAN KUNNIOITAT MINUA JA OOT KUNNOLLA VAIKKA ISÄS ESITTÄÄ PÖLÖVÄSTIÄ! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä kunniaton Holo näin perjantaina, kun minun oman mieheni Justuksen pienois malli seisoi tuossa naapurissa olevan pellon reunalla kaverinsa keskustelemassa.
Kaverillaan oli mönkijä/mopo-autoa ja minä istuin Ruotsin kilvissä olevassa RAV3:ssa.
Jos me asuttais virallisesti yhdessä niin minä olis käyny sanomassa mini-Justukselle, että : Ihan turha kuvitella, että SAAT TUOMMOSIA MENOPELEJÄ, koska me lähetään RUOTSISTA HAKEMAAN AUTOJA joten et saatanan penikka kattele täällä etkä LEUHKI KAVEREILLESI MILLÄÄN VAAN KUNNIOITAT MINUA JA OOT KUNNOLLA VAIKKA ISÄS ESITTÄÄ PÖLÖVÄSTIÄ!Ei minun kunniattoman Holon omalla mummolla ollut edes ajokorttia eikä autoa!
Lukion vanha vahtimestari Elsa rouva jonka täti-puoli minun mummoni oli. Hän oli tullut Elsa rouvan veljen kyydissä Ruotsista Suomeen, koska ELSAHAN OLI MEIDÄN TURJAKKEIDEN SUVUN KAUNIS ELSA JOKA ON KUULUISA IHAN NORJASSA ASTI!
Rajajoosepin julkkis TULLI PÄÄLLIKKÖ JOUKO AAPAJÄRVEN OMA RAKAS VAIMO SARI ON SAANUT PERINTÖNÄ ÄIDILTÄÄN SUORAAN KAUNIIN ELSAN TITTELIN, MUTTA EI HEILLE KELVANNUT KUNNIAT VAIKKA HE OLI RUOTSISTA PORUKALLA MENNEET ELSAN LUO VIEMÄÄN KAUNEUS KUNNIAA!
Elsa oli heitänyt pihalle oman veljensä, veljensä vaimon ja minun kunniattoman Holon oman mummon joka oli hänen TÄTI!
SIINÄ TALOSSA JA SILLÄ TONTILLA EI KUULEMMA JUODA ALKOHOLIA EIKÄ POLTETA TUPAKKAA!
AAPAJÄRVEN JOUKOHAN ON NIIN USKOSSA OLEVA TULLI-MIES JA TULLIN PÄÄLLIKKÖ, ETTÄ HÄNEN URANSA AIKANA RAJA-JOOSEPIN TULLISTA EI OLE IVALOON TULLUT YHTÄÄN NAISTA JOKA ON MYYNYT SEKSIÄ, TUPAKKAA TAI VODKAA IVALOSSA! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei minun kunniattoman Holon omalla mummolla ollut edes ajokorttia eikä autoa!
Lukion vanha vahtimestari Elsa rouva jonka täti-puoli minun mummoni oli. Hän oli tullut Elsa rouvan veljen kyydissä Ruotsista Suomeen, koska ELSAHAN OLI MEIDÄN TURJAKKEIDEN SUVUN KAUNIS ELSA JOKA ON KUULUISA IHAN NORJASSA ASTI!
Rajajoosepin julkkis TULLI PÄÄLLIKKÖ JOUKO AAPAJÄRVEN OMA RAKAS VAIMO SARI ON SAANUT PERINTÖNÄ ÄIDILTÄÄN SUORAAN KAUNIIN ELSAN TITTELIN, MUTTA EI HEILLE KELVANNUT KUNNIAT VAIKKA HE OLI RUOTSISTA PORUKALLA MENNEET ELSAN LUO VIEMÄÄN KAUNEUS KUNNIAA!
Elsa oli heitänyt pihalle oman veljensä, veljensä vaimon ja minun kunniattoman Holon oman mummon joka oli hänen TÄTI!
SIINÄ TALOSSA JA SILLÄ TONTILLA EI KUULEMMA JUODA ALKOHOLIA EIKÄ POLTETA TUPAKKAA!
AAPAJÄRVEN JOUKOHAN ON NIIN USKOSSA OLEVA TULLI-MIES JA TULLIN PÄÄLLIKKÖ, ETTÄ HÄNEN URANSA AIKANA RAJA-JOOSEPIN TULLISTA EI OLE IVALOON TULLUT YHTÄÄN NAISTA JOKA ON MYYNYT SEKSIÄ, TUPAKKAA TAI VODKAA IVALOSSA!Rouva Aapajärvi kerran kutsui minut heille juomaan hänen kanssa viiniä, mutta hän ei tiennyt sitä, että minun kunniattoman Holon nuoremmat lapset olivat minun omien vanhempieni kanssa TURVALLISESTI MUMMOLASSA.
Minun oma tyttöhän oli heillä yö-kylässä eli hänen ja miehensä vastuulla.
Minähän olin päihtyneenä joten EN KAI MINÄ NYT PÄISSÄÄN VOINU OTTAA LASTA MUKAAN JA LÄHTEÄ HÄNEN KANSSA KOTIA.
Herra Aapajärvi tuli töistä joten minä lähdin kotia, koska Herra Aapajärvi EI KÄYTÄ ALKOHOLIA EIKÄ HYVÄKSY ALKOHOLIA, TUPAKKAA EIKÄ OLE PÄÄSTÄNYT EDES YHTÄÄN RIKOLLISTA VENÄJÄLTÄ EIKÄ NEUVOSTOLIITOSTA SUOMEEN! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Rouva Aapajärvi kerran kutsui minut heille juomaan hänen kanssa viiniä, mutta hän ei tiennyt sitä, että minun kunniattoman Holon nuoremmat lapset olivat minun omien vanhempieni kanssa TURVALLISESTI MUMMOLASSA.
Minun oma tyttöhän oli heillä yö-kylässä eli hänen ja miehensä vastuulla.
Minähän olin päihtyneenä joten EN KAI MINÄ NYT PÄISSÄÄN VOINU OTTAA LASTA MUKAAN JA LÄHTEÄ HÄNEN KANSSA KOTIA.
Herra Aapajärvi tuli töistä joten minä lähdin kotia, koska Herra Aapajärvi EI KÄYTÄ ALKOHOLIA EIKÄ HYVÄKSY ALKOHOLIA, TUPAKKAA EIKÄ OLE PÄÄSTÄNYT EDES YHTÄÄN RIKOLLISTA VENÄJÄLTÄ EIKÄ NEUVOSTOLIITOSTA SUOMEEN!Minä kunniaton Holo en ole oman mieheni Justuksen kanssa vastuussa Herra Aapajärvestä jonka HARKINTA KYKY ON TODISTETTAVASTI RAJA-JOOSEPIN TULLIN PÄÄLLIKKÖNÄ PETTÄNYT, kun hän on päästänyt Inarin kuntaan neuvostoliittolaisia/venäläisiä vaikka samaiset ihmiset vaativat SUOMALAISIA TURJAKKEITA POISTUMAAN ALUEELTA JONKA HE VAATIVAT TAKAISIN!
Hävettää, että minun oman mummoni sukulaiset ovat tuollaisia TÖRKYJÄ! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä kunniaton Holo en ole oman mieheni Justuksen kanssa vastuussa Herra Aapajärvestä jonka HARKINTA KYKY ON TODISTETTAVASTI RAJA-JOOSEPIN TULLIN PÄÄLLIKKÖNÄ PETTÄNYT, kun hän on päästänyt Inarin kuntaan neuvostoliittolaisia/venäläisiä vaikka samaiset ihmiset vaativat SUOMALAISIA TURJAKKEITA POISTUMAAN ALUEELTA JONKA HE VAATIVAT TAKAISIN!
Hävettää, että minun oman mummoni sukulaiset ovat tuollaisia TÖRKYJÄ!FB kunnialliset KEHTAAVAT VAATIA KUNNIOITTAMAAN RAJA-JOOSEPIN TULLIN PÄÄLLIKÖÄ ISO HERRA AAPAJÄRVEÄ JA HÄNEN HIENOA SEKÄ KUNNIALLISTA PERHETTÄÄN JOISTA VENÄLÄISET OVAT PAREMPIA IHMISIÄ MITÄ MINÄ KUNNIATON HOLO!
Iso herra Aapajärvi on oiken PELLOSTA TULLUT INARIN KUNTAAN KUNNIALLISEKSI VÄVYKSI!
Kyllä minäkin kunniaton Holo olin siellä PELLOSSA ex-mieheni Holon mökillä, koska HOLOJEN KUNNIALLISELLA SUVULLA ON KUULEMMA PELLOSSA MAITA!
Iso herra Aapajärvellä oli kuulemma jotain riitaa minun kunniattoman Holon ex-miehen Holon kanssa!
Minä en kyllä oman mieheni Justuksen kanssa heidän riitoihin puutu, koska iso herra Aapajärvi on päästänyt KAUNIITA VENÄLÄISIÄ KUNNIALLISIA NAISEEN SUOMEEN JA IVALOON ASUMAAN! Ex-mieheni Holo kävi hakemassa VENÄLÄISEN KAUNIIN NAISEN ITSELLEEN VAIMOKSI NEUVOSTOLIITOSTA/VENÄJÄLTÄ! - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä kunniaton Holo en ole oman mieheni Justuksen kanssa vastuussa Herra Aapajärvestä jonka HARKINTA KYKY ON TODISTETTAVASTI RAJA-JOOSEPIN TULLIN PÄÄLLIKKÖNÄ PETTÄNYT, kun hän on päästänyt Inarin kuntaan neuvostoliittolaisia/venäläisiä vaikka samaiset ihmiset vaativat SUOMALAISIA TURJAKKEITA POISTUMAAN ALUEELTA JONKA HE VAATIVAT TAKAISIN!
Hävettää, että minun oman mummoni sukulaiset ovat tuollaisia TÖRKYJÄ!Kyllä sen huomaa, että Aapajärven lapset EIVÄT KYLLÄ OMIA VANHEMPIAAN KUNNIOITA VAIKKA HE OVAT SENTÄÄN YHDESSÄ OMIEN LASTENSA VANHEMPINA PÄÄTTÄNEET, että heidän lapset ottaa VENÄJÄLTÄ ITSELLEEN KUNNIALLISET PUOLISOT, KOSKA HEIDÄN OMA ISÄ ON SUURELLA RAKKAUDELLA PÄÄSTÄNYT KUNNIALLISIA VENÄLÄISIÄ JA TURVAPAIKAN HAKIJOITA SUOMEEN!
Ei meidän tarvi Justuksen kanssa KUNNIOITTAA AAPAJÄRVEN JOUKOA JOKA ON SENTÄÄN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN VAIMONSA KANSSA FB KUNNIALLISTEN KANSSA! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä sen huomaa, että Aapajärven lapset EIVÄT KYLLÄ OMIA VANHEMPIAAN KUNNIOITA VAIKKA HE OVAT SENTÄÄN YHDESSÄ OMIEN LASTENSA VANHEMPINA PÄÄTTÄNEET, että heidän lapset ottaa VENÄJÄLTÄ ITSELLEEN KUNNIALLISET PUOLISOT, KOSKA HEIDÄN OMA ISÄ ON SUURELLA RAKKAUDELLA PÄÄSTÄNYT KUNNIALLISIA VENÄLÄISIÄ JA TURVAPAIKAN HAKIJOITA SUOMEEN!
Ei meidän tarvi Justuksen kanssa KUNNIOITTAA AAPAJÄRVEN JOUKOA JOKA ON SENTÄÄN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN VAIMONSA KANSSA FB KUNNIALLISTEN KANSSA!Oliskohan Justus ollut myös RAJAVARTIJANA ja jäänyt ELÄKKEELLE ja alkanut POLIISIKSI, koska hänen pitää oman vaimonsa kanssa KUNNIOITTAA TULLIYLITARKASTAJA AAPAJÄRVEÄ SEKÄ HÄNEN KUNNIALLISTA SUURTA PERHETTÄÄN JOKA ON KANSAINVÄLINEN SEKÄ PALJON ARVOKKAAMPIA MITÄ ME SUOMALAISET!
Kyllähän minä kunniaton Holo olis mennyt Justuksen OMANA VAIMONA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN VAIKKA HÄN OLIS VAIN TULLIMIES, koska ISO HERRA AAPAJÄRVIHÄN SIELLÄ ON VASTUUSSA OLLUT!
Hänen vaimonsa on sentään ihan varmasti LUKION KÄYNYT IHMINEN JA SEN JÄLKEEN OPISKELLUT HOITAJAKSI! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oliskohan Justus ollut myös RAJAVARTIJANA ja jäänyt ELÄKKEELLE ja alkanut POLIISIKSI, koska hänen pitää oman vaimonsa kanssa KUNNIOITTAA TULLIYLITARKASTAJA AAPAJÄRVEÄ SEKÄ HÄNEN KUNNIALLISTA SUURTA PERHETTÄÄN JOKA ON KANSAINVÄLINEN SEKÄ PALJON ARVOKKAAMPIA MITÄ ME SUOMALAISET!
Kyllähän minä kunniaton Holo olis mennyt Justuksen OMANA VAIMONA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN VAIKKA HÄN OLIS VAIN TULLIMIES, koska ISO HERRA AAPAJÄRVIHÄN SIELLÄ ON VASTUUSSA OLLUT!
Hänen vaimonsa on sentään ihan varmasti LUKION KÄYNYT IHMINEN JA SEN JÄLKEEN OPISKELLUT HOITAJAKSI!Kunniaton Holo luin ja Iso Herra AAPAJÄRVI VARMAAN PERHEENSÄ KANSSA MIELELLÄÄN PERUSTELEE TÄMÄN ASIAN!
Kysyin tekoälyltä näin
Milloin maahanpääsy voidaan evätä?
Sain vastaukset :
- Tavallinen maahantulo: Jos ulkomaalaisella ei ole voimassa olevaa passia, vaadittavaa viisumia tai oleskelulupaa, hänet voidaan käännyttää suoraan rajalta.
- Maahanpääsy voidaan evätä, jos henkilön katsotaan vaarantavan yleistä järjestystä, turvallisuutta tai kansanterveyttä.
Sitä minä KUNNIATON HOLO mietin, että MIKSI ISO HERRA AAPAJÄRVI EI HUOLINUT MINUA TULLILLE TÖIHIN!?
Justus oli kyllä tullut oman VAIMONSA TYÖPARIKSI niin EI OLTAIS KÄYTY ISO HERRA AAPAJÄRVEN PERHEEN MUNILLE EIKÄ VITUILLE! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kunniaton Holo luin ja Iso Herra AAPAJÄRVI VARMAAN PERHEENSÄ KANSSA MIELELLÄÄN PERUSTELEE TÄMÄN ASIAN!
Kysyin tekoälyltä näin
Milloin maahanpääsy voidaan evätä?
Sain vastaukset :
- Tavallinen maahantulo: Jos ulkomaalaisella ei ole voimassa olevaa passia, vaadittavaa viisumia tai oleskelulupaa, hänet voidaan käännyttää suoraan rajalta.
- Maahanpääsy voidaan evätä, jos henkilön katsotaan vaarantavan yleistä järjestystä, turvallisuutta tai kansanterveyttä.
Sitä minä KUNNIATON HOLO mietin, että MIKSI ISO HERRA AAPAJÄRVI EI HUOLINUT MINUA TULLILLE TÖIHIN!?
Justus oli kyllä tullut oman VAIMONSA TYÖPARIKSI niin EI OLTAIS KÄYTY ISO HERRA AAPAJÄRVEN PERHEEN MUNILLE EIKÄ VITUILLE!Minä kunniaton Holo olen paskonut koko Inarin kunnan ja Ivalon maineen!
Iso herra Aapajärven oma vaimo on ollut vain IVALON TERVEYSKESKUKSESSA HOITAJANA SEKÄ VANHUSTEN HOITAJANA AINAKIN PALVELUKOTI MÄNNIKÖSSÄ HEIDÄN OMAN TYTTÄRENSÄ KANSSA!
Inarin kunnanjohtaja Kasurinen sekä Hallinnonjohtaja Palolahti onneksi EDUSTAA ISO HERRA AAPAJÄRVEN KUNNIALLISTA ELIITTI PERHETTÄ! - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oliskohan Justus ollut myös RAJAVARTIJANA ja jäänyt ELÄKKEELLE ja alkanut POLIISIKSI, koska hänen pitää oman vaimonsa kanssa KUNNIOITTAA TULLIYLITARKASTAJA AAPAJÄRVEÄ SEKÄ HÄNEN KUNNIALLISTA SUURTA PERHETTÄÄN JOKA ON KANSAINVÄLINEN SEKÄ PALJON ARVOKKAAMPIA MITÄ ME SUOMALAISET!
Hänen vaimonsa on sentään ihan varmasti LUKION KÄYNYT IHMINEN JA SEN JÄLKEEN OPISKELLUT HOITAJAKSI!Olis kyllä mielenkiintoista tietää, että miten hyviä ihmisiä ISO HERRA AAPAJÄRVI ON SUURELLA HARKINNALLA PÄÄSTÄNYT SUOMEEN VENÄJÄLTÄ RAJA-JOOSEPIN TULLISTA JA OIKEIN TILANNUT TAKSIT SEKÄ BUSSIT NIIN OVAT SAANEET IHMISOIKEUKSIA JOITA HEIDÄN OMISSA SYNNYIN- JA KOTIMAISSA EI OLE IKINÄ EDES OLLUT, KOSKA HEIDÄN MAISSA EI IHMISOIKEUKSIA ARVOSTETA EIKÄ TARVITA JOTEN HEILLÄ EI OLE OLLUT EDES OIKEUTTA VAATIA IHMISOIKEUKSIA EIKÄ TURVAPAIKKAA SUOMESTA!
Ei uskos,että ISO HERRA AAPAJÄRVI ON KÄYNYT TURKISSA JA BULGARIASSA LOMALLA!
En minä kunniaton Holo ole Turkissa käynyt, mutta Bulgariassa SUNNY BEACHILLÄ jossa ISO HERRA AAPAJÄRVIKIN kulki PERHEENSÄ KANSSA LOMALLA olen kerran käynyt ja se oli kerta, kun minusta oli tullut ROUVA HOLO JA OLIN RASKAANA ELI SIUNATUSSA TILASSA!
Herra Holo alotti saman tien paskomaan eli loukkaamaan minun kunniaa!
Tuo on kyllä paras asia mitä ex-mieheni Holo teki, kun hän vaihtoi VAIMOA lennosta ja muutti hänen kanssa Kemiin. Siellähän hän asui venäläisen vaimonsa kanssa myös ja ei heillä ollut yhteisiä lapsia!
Kyllä sieltä yhdenvertaisuuslain avulla KUNNIALLISIA VENÄLÄISIÄ NAISIA JA MUMMOJA SYNTYY!
Ex-mies Hololla ja ISO HERRA AAPAJÄRVELLÄ on tietenkin ollut kova kisa aiheesta kumpi paskoo enemmän!
Minä kunniaton Holo pääsin sentään HEIDÄN KUNNIAN PASKA KISASTA POIS, kun otin KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOITA!
Tuo ei ole mitään KUNNIALLISTA PELIÄ ja yritin korjata tätä, kun pitkän harkinnan jälkeen totesin, että : Ehkä se on viisainta mennä kunnian loukkaus sakko vankina vankilaan niin pääsee korjamaan tämän paskan!
Iso herra AAPAJÄRVELLÄ olikin enemmän tukijoita ja heidänkin mielestä kaikki mitä VENÄJÄLTÄ SUOMEEN TULEE ON PARASTA JA KUNNIALLISTA!
Justus oli sentään ROHKEA JA SITÄ MIELTÄ, että HÄN HALUAA MYÖS EROON AAPAJÄRVEN KUNNIAN PASKASTA!
Titta Rasmus halusi edelleenkin vain vetää VESSAN PÖNTTÖÄ, kun minä käyn vessassa!
Ei me Justuksen kanssa häntä tarvita edes siihen tehtävään, koska Titta Rasmus EI SAATANA KYLLÄ MUUTA VAAN PAINUKOOT KOTIAAN OMIEN VANHEMPIENSA LUO TAI MUUTTAKOOT KOIRANSA KANSSA KOPPIIN ASUMAAN!
Saamelaisten ei tarvi meitä KUNNIATTOMIA OPETTAA! - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hänen vaimonsa on sentään ihan varmasti LUKION KÄYNYT IHMINEN JA SEN JÄLKEEN OPISKELLUT HOITAJAKSI!Iso herra AAPAJÄRVI ja hänen vaimonsa sekä koko perhe on niin LEUHKAA PORUKKAA, koska ANDY McCOY ON VAIN HEILLE SUKUA EI MINULLE KUNNIATTOMALLE HOLOLLE!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Iso herra AAPAJÄRVI ja hänen vaimonsa sekä koko perhe on niin LEUHKAA PORUKKAA, koska ANDY McCOY ON VAIN HEILLE SUKUA EI MINULLE KUNNIATTOMALLE HOLOLLE!
Kunnian loukkauksilla pääsee sentään EROON TUOLLAISISTA SUKULAISTA NIIN, KUIN ISO HERRA AAPAJÄRVI SEKÄ HÄNEN OMA VAIMONSA SEKÄ HEIDÄN HIENOSTO PERHEENSÄ JOTKA OVAT SENTÄÄN OIKEIN FB KUNNIALLISIA!
Suomen TUNNETUIN HAKKERI KIVIMÄKIKIN KUULUU ISO HERRA AAPAJÄRVEN KUNNIALLISEEN SUKUUN JOKA ON OIKEIN FB KUNNIALLISIA INARIN KUNNASSA!
Kivimäki on ETSINTÄKUULUTETTU, koska hänen pitäis mennä vankilaan takaisin, mutta FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HÄN ON TOIMINUT KUNNIALLISESTI, koska hänellä on sentään FB KUNNIALLISIA SUKULAISIA IVALOSSA SEKÄ INARIN KUNNASSA! - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kunnian loukkauksilla pääsee sentään EROON TUOLLAISISTA SUKULAISTA NIIN, KUIN ISO HERRA AAPAJÄRVI SEKÄ HÄNEN OMA VAIMONSA SEKÄ HEIDÄN HIENOSTO PERHEENSÄ JOTKA OVAT SENTÄÄN OIKEIN FB KUNNIALLISIA!
Suomen TUNNETUIN HAKKERI KIVIMÄKIKIN KUULUU ISO HERRA AAPAJÄRVEN KUNNIALLISEEN SUKUUN JOKA ON OIKEIN FB KUNNIALLISIA INARIN KUNNASSA!
Kivimäki on ETSINTÄKUULUTETTU, koska hänen pitäis mennä vankilaan takaisin, mutta FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HÄN ON TOIMINUT KUNNIALLISESTI, koska hänellä on sentään FB KUNNIALLISIA SUKULAISIA IVALOSSA SEKÄ INARIN KUNNASSA!Inarin kuntalaisten ISÄ eli kunnanjohtajakin on sentään TOMMI KASURINEN JA HAKKERI KIVIMÄEN YKSI NIMI ON TOMMINPOIKA!
Voi vittu KYYNEL, kun kunniaton Holo en kelvannut edes Inarin kunnian TALOUSPÄÄLLIKÖKSI niin OLIS TÄMÄKIN KUNNIAN PASKA JONKA FB KUNNIALLISET OIKEIN HAKEMALLA HAKI FB:STÄ SIIVOTTUA POIS!
Eipä Inarin kuntaan kelvannut vaan FB KUNNIAT JA HAKKERIT OVAT INARIN KUNNASSA ARVOSSA! - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Inarin kuntalaisten ISÄ eli kunnanjohtajakin on sentään TOMMI KASURINEN JA HAKKERI KIVIMÄEN YKSI NIMI ON TOMMINPOIKA!
Voi vittu KYYNEL, kun kunniaton Holo en kelvannut edes Inarin kunnian TALOUSPÄÄLLIKÖKSI niin OLIS TÄMÄKIN KUNNIAN PASKA JONKA FB KUNNIALLISET OIKEIN HAKEMALLA HAKI FB:STÄ SIIVOTTUA POIS!
Eipä Inarin kuntaan kelvannut vaan FB KUNNIAT JA HAKKERIT OVAT INARIN KUNNASSA ARVOSSA!Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki on TOMMINPOIKIA, mutta ei minun kunniattoman Holon pojat, isä eikä mieheni Justus, koska pojat ovat minun kunniattoman Holon poikia, isäni on minun oma isä ja Justus on minun oma mies, mutta hän on TOMMINPOIKIA jos hän on jonkun toisen naisen mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361256Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581025Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63943- 56904
- 51781
- 65768
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81716Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38688- 82682
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30625