Pysykääpä kotona. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epailty-rattijuoppo-tormannyt-moottoripyoraan-keha-iii-lla-moottoripyorailija-kuollut/9385184
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Poliisi epäilee henkilöauton kuljettajaa alustavasti törkeästä rattijuopumuksesta, törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
Niin juopot vois pysyä kotona.
R.I.P Motororisti.
Hyviä ajeluja sinne motoristin taivaaseen.- Anonyymi00002
Onko väliä ajaako moottoristi itsenä kuoliaaksi, vai ajaako autoilija hänet kuolleeksi?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko väliä ajaako moottoristi itsenä kuoliaaksi, vai ajaako autoilija hänet kuolleeksi?
Tässä tapauksessa on. Autoilijalta lähti kortti.
Yksi rattijuoppo vähemmän liikenteessä tappamassa ihmisiä. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tässä tapauksessa on. Autoilijalta lähti kortti.
Yksi rattijuoppo vähemmän liikenteessä tappamassa ihmisiä.Joo ja autolla murhaamisesta saa aika pienen tuomion?
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin ja siten kait pitäisi jalankulkijat pysyä kotona? Olisiko sopiva promille raja 0.7 jalankulkijalle?
- Anonyymi00005
Oliko viidestä motoristin kuolemasta vain yksi motoristin oma virhe. Autoilijat ovat muuttuneet vaarallisiksi esim. puhelimen käytön takia. Lähes päivittäin näen kuinka autot mutkittelee motarilla alinopeudella vaarallisesti. Moottoripyörällä ajaessa huomaa enemmän asioita jotka muuttuneet huonoon suuntaan.
- Anonyymi00006
En ole laskenut kuinka monta moottoripyöräilijää on liikenteessä kuollut tänä kesänä? Mutta varmaan vähemmän kuin hukkuneita? Ehkä ei kannata mennä veteen, varsinkaan jos ei osaa uida? Pakkohan sitä ei ole mennä vesille?
- Anonyymi00007
Ostin pari vuotta sitten avoauton kun tuli pari tilannetta missä autoilija tuli vastaan minun kaistaa puhelin kädessä. Usein näkee näitä kännykän räplääjiä.
Avoautolla ja moottoripyörällä ei ole mitään eroa. Sama fiilis tulee. Iso kasin kone autossa ja matalat murinat eikä tarvi kypärää tai muitakaan varusteita. Ainoa ero on että avoautolla on hienompaa kuin moottoripyöräily.- Anonyymi00008
Kyllä moottoripyöräily voittaa mennen tullen kaiken autoilun.
- Anonyymi00009
Ei ole mulla avoautoa vaan tavallinen, perhe tietää että jos olen autolla tai mp:llä liikkeellä niin ei kannata textailla, sitten kannattaa soittaa? Autossa oma järjestelmä ja mp:llä liikkuessa korvanapit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 66754
- 113722
- 37696
- 128642
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 26455
- 41422
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa28389Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357
- 59357
- 32351