Eikö näitä äidin ja isin omia kullannuppuja saa vastuuseen mistään? Raketteja ammutaan keskellä kesää,mopoilla ajetaan ilman ajolupaa,valoja,kypärää ja kännissä kun ankat???
On tämä aikamoinen villilänsi nykyään. Ja kaikki nuorison edustajia.
Kortittomat kuljettajat?!!
14
537
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Venetsialaisen aikaan saa ampua raketteja.
- Anonyymi00006
Venetsialaiset ei tietääkseni ole joka viikonloppu ja parhaillaan viikollakin eikä keskellä kirkonkylää?
- Anonyymi00008
Juu, mutta kun venetsialainen poistuu paikalta ei saa ampua.(ketään,mitään)
- Anonyymi00002
Siis ajavat viritetyillä mopoilla eli moottoripyörillä ja kaiken lisäksi ilman äänenvaimenninta keskellä yötä eikä valojakaan ole. Voi tätä järjen köyhyyttä!!!!!
- Anonyymi00003
Hittoako sinä täällä valitat .Soita virkavallalle
sitävarten niille maksetaan palkka.Eli tee jotain- Anonyymi00004
"Hittoako sinä täällä valitat .Soita virkavallalle
sitävarten niille maksetaan palkka.Eli tee jotain"
Lähtökohtaisesti tämä on keskustelupalsta joten älä yritä estää muita ilmaisemasta mielipidettä🙂
- Anonyymi00005
Itke
- Anonyymi00007
Kun vanhempia katsoo, niin mitä muuta voi olettaa. On vanhemmuus hukassa tänä päivänä.
- Anonyymi00009
Täälläkin palstalla huutelee usein kyllä sellasta väkeä, jotka ovat itse männämuinoin uhanneet nuorisoa aseilla koulun nurkalla, ja yrittäneet hakata kirveillä ja katuharjoilla. Tuhannen kännissä paikallisista baareista hypänneet auton rattiin, hakanneet kämpät paskaksi kaverin luona, siinä ohimennen piesty kumppanikin ja kävelymatkalla myös kaikki ohikulkijatkin. Joku paikallinen kylähullu kairannut pikkujärven/lammen täyteen reikiä jotta nuoriso hukkuisi kun siinä ajelee. Mutta hei ei kerrota kenellekään. Että ihan hirveesti en kehuis (pelkästään) NYKYkasvatuksen menneen pieleen. Ei ollu ennenkään vanhemmat kylillä katsomassa yötä myöten, mitä nuoriso tekee. Nuoret ovat kautta aikain olleet hyvin samanlaisia kullannuppusia, samaa paskaa on ollut vuosikymmenet sitten. Erona nykypäivään on vain se, että nyt pystytään känisemään asiasta sosiaalisessa mediassa. Ennen ei tapahtunut mitään, koska mitä ei oo kuvattu, ei oo tapahtunut.
- Anonyymi00010
Näinhän se historia juurikin menee,hyvin lausuttu. Teini-ikäisenä tein itsekin
aika roisia tekosia ja kepposia mopolla ja ilman. Nyt olen onnellinen että höl-
möilyistäni huolimatta olen vielä hyvässä kunnossa eläkkeellä. <3 - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Näinhän se historia juurikin menee,hyvin lausuttu. Teini-ikäisenä tein itsekin
aika roisia tekosia ja kepposia mopolla ja ilman. Nyt olen onnellinen että höl-
möilyistäni huolimatta olen vielä hyvässä kunnossa eläkkeellä. <3Saatamme olla suunnilleen samaa ikäluokkaa,tulihan yhtä ja toista tehtyä niiden mopojen kanssa,mutta ei silloin nykyisenkaltaista älämölöä pidetty jos joku ajoi illalla mopolla! Kyllä ne aika nopeita oli siihenkin aikaan. Eräs poliisimies oli varovasti sitä mielta että antaa poikien ajaa,niin eivät ole pahanteossa.Kukaan ei tullut autolla kiilaamaan mopopoikaa lepikkoon!
- Anonyymi00014
Nuokin kirveen heiluttajat, lammen kairaajat ja kännissä ajavat riehujat ,olisivat voineet aikanaan alottaa ratkomaan omat kasvutukselliset puutteensa muiden kouluttamisen sijaan. Toki vika on helpompi aina etsiä muista ja sivuuttaa omat ongelmat.
- Anonyymi00011
Kuten aiemmatkin sukupolvet, niin nuokin valittaa aikuisena sitten sitä kun tulevien nuorten ajelu ja äänekäs juhlinta häiritsee yöllä omaa ja lastensa nukkumista. Tai aiheuttaa vaaratilalteita.
Vaikka itse ovat olleet tekemässä nuoruudessaan samaa ja viisveisanneet aiheuttamastaan häiriöstä. - Anonyymi00012
Sopis ees yks käytetty kortti mul.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253153Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161101Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63903Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke54884- 52819
- 48709
- 58685
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82682- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624