Olen vain tavallinen elämän kallu, en ymmärrä niistä hienoista ja ylevistä asioista joista Paloma ja Nojatuoli täällä kirjoittavat...
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Noihin yleviin ketjuihinhan ei ole pakko osallistua.
Kirjoitellaan me vähemmän ylevät ihan vain omissa ylettömissä ketjuissamme. - Anonyymi00002
joo eikä kenenkään pidä lukea pitkiä
tavis kallujen ketjuja
hulluksitulisi jos sellaisia läpiselaisi
tässä on vain muutama tyhmä viesti voi lukea
mutta että pitkää pskanjauhantaa kävisi läpi tämmöisen
palstan lähtökohdista ei tule kulonkaan - Anonyymi00003
Antaa niiden liidellä sfääreissään ja nehän yrittää vaan olla
fiksumpia kuin ovat.- Anonyymi00009
Nehän vaan ittseensä kehuu :D
- Anonyymi00004
Eihän kukaan ymmärrä noiden politrukkinen viha-aloituksia Suomen hallitusta vastaan.
- Anonyymi00005
90 % ymmärtää politiikkaa. Persu ei.
- Anonyymi00006
Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan. Voit nähdä ihanaa unta
vaikka ahkerista maahanmuuttajista :D - Anonyymi00007
Ei ole ainuttakaan viha-aloitusta. On vain asiallista keskustelua.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole ainuttakaan viha-aloitusta. On vain asiallista keskustelua.
Viha-aloitukset tekee persu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan. Voit nähdä ihanaa unta
vaikka ahkerista maahanmuuttajista :DHyppää sinä vaikka suon silmään!
- Anonyymi00011
Täällä on noita kehitysmaiden ihannoijia.
Puhuvat kuin paremminkin koulutetut, vaikka tasitaas olla köyhyydessä pakkokoulutettua porukka, joka leikkii opettajaa ja professoria.
Ovat niin täynnä itseään, että se näkyy vaikka ei nimeään kertoisi!
Ei poiketa niitten juttuihin. .. tulee se loppu sillekkin tarinalle, kun pysymme pois VALAISTUNEIDEN tieltä.
Me tavalliset, enne puhu politiikkaa muussa kuin vanhiusten huonon hoidon ja kaiken kaventumisen johdosta terveydenhuollossa.
Puhukoot nuo tekotietävät paremmasta elämästään, vaikka ei taida kivutonta olla sielläkään seurueedssa. Valitusta on loiskunut yli laitojen. - Anonyymi00012
Tosiasiassa varmaan ymmärtäisin noita hienoja kirjoituksia mutta en jaksa lukea niin pitkiä juttuja. Sitten vain sivuutan ja kirjoittelen lyhyitä kommentteja lyhyisiin juttuihin.
Politikalla ei pitäisi olla tässä mitään osaa eikä ainakaan minulla olekaan, eikä varsinkaan kenenkään kirjoittajan nostamista tai väheksymistä.
Paikkani kirjoittajien joukossa olen kyllä jo pitkään löytänyt. Kaikki hyvin. - Anonyymi00013
Komppaan aloittajaa.
Kovasti he nuoriso haukkuvat, samoin nykyistä "digimaailmaa". - Anonyymi00014
Täällä ei ole suojattuna itse Pirukaan!
Kuka, ketä, ei ole täällä jotenkin aliarvioitu, taimjostain, vaikka pilkun puuttumisesta huomautettu?
Anteeksi, pysyn poissa! - Anonyymi00015
No nehän kirjoittaa vaan omat päivätapahtumansa. Voisivat nuo asiat kirjoittaa vaikka vain keskenään toisilleen.
- Anonyymi00016
Pitää kysyä tekoälyltä mitä ei itse ymmärrä.
Yksikin kysyi tekoälyltä, että miksi hän tuntee seisaallaan itsensä pitemmäksi kuin istuallaan😂😂 - Anonyymi00017
Kävin katsomassa mitä ylevää siellä nyt on.
Harmittelevat kun kiikka on aamulla toisella sivulla.
Toisaalta käskevät jättämään mummot rauhaan.
Se on selvää, että toiselle sivulle joutuvat aloitukset jotka eivät ole aktiivisesti käytössä, jos muihin aloituksiin osallistutaan.
"Niin tai näin, aina väärinpäin."
Pysyn poissa käskemättä 😃 - Anonyymi00018
Hyvä et sait sanottua, helpotti varmaan.
- Anonyymi00019
Sen tietää vain aloittaja, että helpottiko häntä. Avautuuko hän, jää nähtäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160808
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu109416