Kuinka rakastuin. Lekottelin ulkona kuumassa kesä auringossa päälläni vain pienet bokserit jotka juuri ja juuri peittivä sukukalleuteni .
Yhtäkkiä nän jotain upeaa ja samalla erittäen kiihottavaa
Näin naisen jolla oli päällään pelkät bikinit ja aurinkolasit.
Hänellä oli täydelliset rinnat jotka. Varmasti sopisivat käsiini.
Hänen peppunsa oli pyöreä ja pehmeä jatkuu......
Kuinka rakastuin
3
908
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Jatkuu ... Aloin hiljalleen runkkaamaan ja ajattelin hänet pylly pystyssä keimilemassa minulle . Tunsin ,että kohta tulee mutta yritin hillitä itseni HUH pystyin siihen.Yhtäkkiä näin sen saman naisen edessäni kysyvän yhtäkkiä nainen pani käitensä kiimaisen kaluni päälle hän oliilmeisesti huomannut kun runkkasin .Nainen alkoi riisua boksereitani en vastustellut halusin että hän tekisi sen kuiskasin hänelle käheallä äänellä tee se nainen totteli ha plumpautti kulun suuhunsa ja alkoi imeä ja ah mikä tunne olin tälloin siis 21 v jatkuu...
- Anonyymi00002
Jatkuu..
- Anonyymi00003
Sanoin että lopeta ja kannoin hänet sisälle ja sänkyy kun kannoin hänet suutelimme samaan aikaan sängyssä kokeilimme asentoja ja hyvästelimme ja lupasimme pitää yhteyttä haluatteko jatkoa?
LOPPPU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521004
- 98994
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21842- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121776Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔51741- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24644- 46622
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46578
- 35560
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137536Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok119526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast45525Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen10518- 25512
- 47505