Tärkeä kanava poistuu

Anonyymi-ap

Alfa-tv poistuu antenniverkosta ja se harmittaa minua todella paljon. Soini, Ukkola, Israel-studio ym mielenkiintoiset ohjelmat katoavat.

18

72

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

vanhukset eivät tajua että niille suunnattu mitä tahansa
      on rajoitettu koska
      vanhat eivät osta mitään

studio55 jota katseltiin valtavasti oli pakko lopettaa MTV:llä
      kun siinä ei voinut mainostaa

Alfa-tv samoin koska sillä ei voi mainostaa jne

En tiedä mikä muu on ratkaisuksi kuin että
      Yle hajoitetaan ja sille jaettu posketon rahoitus osittain
      jaetaan vaihtoehtokanaville kuten studio55 jaa alfa jne

se asetelma, että laiskata yleläiset ja niiden johto - posketon palkka loisinnasta ei mitään tehtävää kun ei ole kilpailua sen kuin istuu läskipresellään - saavat rahansa tyhjästä ei voi jatkua kauhean
      kauan

vaihtoehto alfalle on kieliä osaaville ulkomaiset uutiset ja dokumentit
      mutta vähintää englantia pitää silloin osata kuunnella auttavasti

toinen asia on että, jaksaako katsella jotain pikku-Suomen poliittisia
      vääntöjä ja niihin liittyviä hömppiä edes vaihtoehtokanavalta
      kun tappajaputin ja hulluiran järistyttävät maailmaa

• Anonyymi00003

Väärin.

Alfalla ei ole mitään tekemistä yleisradion kanssa. Se pn kristillispohjainen ja mainosrahoitteinen tv- kanava.

Traficom myöntää kanavapaikat. Yleisradiolla on yleishyödyllinen status, se ei maksa traficomille näyttöoikeiksistaan. Muut kanavay, myös alfakin maksaa.

Vaikka alfa siis on uskispohjainen, se on myös yritys. Ilmeisimmin toiminta ei ole ollut kannattavaa, koska se joutui lopettamaan amtenniverkon käyttämisen. Mainosaikaa ei ole saatu myytyä tarpeeksi.

Po. firma on aikoinaan tehnyt konkurssin. Olikohan silloin nimenä kanava 7? Jokatapauksessa sama jengi pyöritti sitä. Saivat rahoituksen järjestymään ja perustivat sitten alfan.

Mun mielestä alfalla ei ollut uutistoimotusta ja se keskityi lähinnä uskonnolliseen sisältöön. En tiedä, oliko niillä paljoakaan siitäkää itse toimitettua sisältöä. Tais lähinnä sisältä tulla uskonnollisten järjestöjen propaganda koneiston kautta.

Noin niinkuin tiedoksi.

=DW=

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Väärin.

Alfalla ei ole mitään tekemistä yleisradion kanssa. Se pn kristillispohjainen ja mainosrahoitteinen tv- kanava.

Traficom myöntää kanavapaikat. Yleisradiolla on yleishyödyllinen status, se ei maksa traficomille näyttöoikeiksistaan. Muut kanavay, myös alfakin maksaa.

Vaikka alfa siis on uskispohjainen, se on myös yritys. Ilmeisimmin toiminta ei ole ollut kannattavaa, koska se joutui lopettamaan amtenniverkon käyttämisen. Mainosaikaa ei ole saatu myytyä tarpeeksi.

Po. firma on aikoinaan tehnyt konkurssin. Olikohan silloin nimenä kanava 7? Jokatapauksessa sama jengi pyöritti sitä. Saivat rahoituksen järjestymään ja perustivat sitten alfan.

Mun mielestä alfalla ei ollut uutistoimotusta ja se keskityi lähinnä uskonnolliseen sisältöön. En tiedä, oliko niillä paljoakaan siitäkää itse toimitettua sisältöä. Tais lähinnä sisältä tulla uskonnollisten järjestöjen propaganda koneiston kautta.

Noin niinkuin tiedoksi.

=DW=

ei ole tekemistä mutta
        valtio tukee kristillispohjaisia joten se voisi ylen panna
        maksukanavaksi osittain

ne maksavat jotka tilaavat

ja tukisi YLEN RAHOILLA ALFA-KANAVAN TYYPPISIÄ VAIHTOEHTOKANAVIA

YLE SYÖ MEDIAUSKOTTAVUUTTA laiskojen läskipresetoimittajien
        kopioidessa Ruotsin SVT:n ja BBC:n uutisia vetelästi ja SAAVAT SIITÄ
        AIVAN POSKETTOMAT PALKKIOT

• Anonyymi00002

Ohjelmatietojen mukaan eipä tuolla ollut mitään katsottavaakaan, joten ei haittaa vaikka kaapelissa ei näkynyt tähänkään asti. Eveo parempi kanava ohjelmistoltaan

• Anonyymi00005

Kirjoituksesi mukaan eipä tuolla ollut mitään sanottavaakaan, joten ei haittaa vaikka palstalla ei näkyisi tähänkään asti. Pskanpuhe on parempaa ohjelmistoa

• Anonyymi00006

eipäs juupas etenee pönttöpalstalla taas kivasti
      eipä sillä mitään väliä

• Anonyymi00007

Alfa näkyi kaapelissa joskus kauan aikaa sitten, ja kyllä siellä oli hyviä poliittisia keskusteluja. Taisi mennä nurin, mutta onko se kuitenkin jatkunut jossakin antennipuolella. Eveo on nykyisin kaapelissa, vähän samanlainen ohjelma, mutta kuitenkin ihan erilainen.

• Anonyymi00008

Antennipuolella klo 19.30 alkaen muutama tunti.

• Anonyymi00009

Tarkistin.

Alfa meni konkurssiin, mutta raunioille perustettiin uus Alfa. Rahoitus ehkä nykyisin ulkomailta. Konkurssissa meni rahat mm. Hjallis harkimolta.

Kanavan vetäjä on helluntailainen heppuli. Tuli aikoinaan tunnetuksi venäjän lähetystyöstä, vei raamattuja jne. Oletan, uskovaista rahaa takana.

Taitaa nyt olla taas rahat vähissä. Toisaalta, jotenkin muistelen, ehkä myös soppari trafin kans ois katkolla. Sopparit määräaikaisia.

Noh, Eveo on tapahtuma järjestäjien pitämä kanava. Enenpi rock- osastoa. Mun mielestä aika erilaista sisältöä Alfaan verrattuna. Pieniä toimijoita kyllä kummatkin

=DW=

• Anonyymi00010

Yhden kanavan poistuminen kun niitä jää kymmeniä, ei luulisi haittaavan. Mut jos tv kokonaan poistettaisiin, tulisi kapinoita ja suuria mielenosoitusmarsseja, ihminen on senverran tv:n orja.

• Anonyymi00011

Pelkkä kusetuskanava.

• Anonyymi00012
      • Anonyymi00013

• Anonyymi00014

• Anonyymi00015

PERSUKANAVA LOPPUU ! HYVÄ !

• Anonyymi00016

No mutta.

• Anonyymi00017

Alfalta tulee pelkkää persuhorinaa. Ei jatkoon.

• Anonyymi00018

Ei tärkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      47
      1502
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      59
      910
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      667
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      647
    5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      605
    6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      583
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      574
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      7
      552
    9. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      541
    10. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      531
    11. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      525
    12. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      520
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      513
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      506
    15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      491
    16. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      469
    18. 42
      428
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      419
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      409
    Aihe