Tärkeä kanava poistuu

Anonyymi-ap

Alfa-tv poistuu antenniverkosta ja se harmittaa minua todella paljon. Soini, Ukkola, Israel-studio ym mielenkiintoiset ohjelmat katoavat.

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

vanhukset eivät tajua että niille suunnattu mitä tahansa
      on rajoitettu koska
      vanhat eivät osta mitään

studio55 jota katseltiin valtavasti oli pakko lopettaa MTV:llä
      kun siinä ei voinut mainostaa

Alfa-tv samoin koska sillä ei voi mainostaa jne

En tiedä mikä muu on ratkaisuksi kuin että
      Yle hajoitetaan ja sille jaettu posketon rahoitus osittain
      jaetaan vaihtoehtokanaville kuten studio55 jaa alfa jne

se asetelma, että laiskata yleläiset ja niiden johto - posketon palkka loisinnasta ei mitään tehtävää kun ei ole kilpailua sen kuin istuu läskipresellään - saavat rahansa tyhjästä ei voi jatkua kauhean
      kauan

vaihtoehto alfalle on kieliä osaaville ulkomaiset uutiset ja dokumentit
      mutta vähintää englantia pitää silloin osata kuunnella auttavasti

toinen asia on että, jaksaako katsella jotain pikku-Suomen poliittisia
      vääntöjä ja niihin liittyviä hömppiä edes vaihtoehtokanavalta
      kun tappajaputin ja hulluiran järistyttävät maailmaa

• Anonyymi00003
        UUSI

Väärin.

Alfalla ei ole mitään tekemistä yleisradion kanssa. Se pn kristillispohjainen ja mainosrahoitteinen tv- kanava.

Traficom myöntää kanavapaikat. Yleisradiolla on yleishyödyllinen status, se ei maksa traficomille näyttöoikeiksistaan. Muut kanavay, myös alfakin maksaa.

Vaikka alfa siis on uskispohjainen, se on myös yritys. Ilmeisimmin toiminta ei ole ollut kannattavaa, koska se joutui lopettamaan amtenniverkon käyttämisen. Mainosaikaa ei ole saatu myytyä tarpeeksi.

Po. firma on aikoinaan tehnyt konkurssin. Olikohan silloin nimenä kanava 7? Jokatapauksessa sama jengi pyöritti sitä. Saivat rahoituksen järjestymään ja perustivat sitten alfan.

Mun mielestä alfalla ei ollut uutistoimotusta ja se keskityi lähinnä uskonnolliseen sisältöön. En tiedä, oliko niillä paljoakaan siitäkää itse toimitettua sisältöä. Tais lähinnä sisältä tulla uskonnollisten järjestöjen propaganda koneiston kautta.

Noin niinkuin tiedoksi.

=DW=

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Väärin.

Alfalla ei ole mitään tekemistä yleisradion kanssa. Se pn kristillispohjainen ja mainosrahoitteinen tv- kanava.

Traficom myöntää kanavapaikat. Yleisradiolla on yleishyödyllinen status, se ei maksa traficomille näyttöoikeiksistaan. Muut kanavay, myös alfakin maksaa.

Vaikka alfa siis on uskispohjainen, se on myös yritys. Ilmeisimmin toiminta ei ole ollut kannattavaa, koska se joutui lopettamaan amtenniverkon käyttämisen. Mainosaikaa ei ole saatu myytyä tarpeeksi.

Po. firma on aikoinaan tehnyt konkurssin. Olikohan silloin nimenä kanava 7? Jokatapauksessa sama jengi pyöritti sitä. Saivat rahoituksen järjestymään ja perustivat sitten alfan.

Mun mielestä alfalla ei ollut uutistoimotusta ja se keskityi lähinnä uskonnolliseen sisältöön. En tiedä, oliko niillä paljoakaan siitäkää itse toimitettua sisältöä. Tais lähinnä sisältä tulla uskonnollisten järjestöjen propaganda koneiston kautta.

Noin niinkuin tiedoksi.

=DW=

ei ole tekemistä mutta
        valtio tukee kristillispohjaisia joten se voisi ylen panna
        maksukanavaksi osittain

ne maksavat jotka tilaavat

ja tukisi YLEN RAHOILLA ALFA-KANAVAN TYYPPISIÄ VAIHTOEHTOKANAVIA

YLE SYÖ MEDIAUSKOTTAVUUTTA laiskojen läskipresetoimittajien
        kopioidessa Ruotsin SVT:n ja BBC:n uutisia vetelästi ja SAAVAT SIITÄ
        AIVAN POSKETTOMAT PALKKIOT

• Anonyymi00002
      UUSI

Ohjelmatietojen mukaan eipä tuolla ollut mitään katsottavaakaan, joten ei haittaa vaikka kaapelissa ei näkynyt tähänkään asti. Eveo parempi kanava ohjelmistoltaan

• Anonyymi00005
        UUSI

Kirjoituksesi mukaan eipä tuolla ollut mitään sanottavaakaan, joten ei haittaa vaikka palstalla ei näkyisi tähänkään asti. Pskanpuhe on parempaa ohjelmistoa

• Anonyymi00006
      UUSI

eipäs juupas etenee pönttöpalstalla taas kivasti
      eipä sillä mitään väliä

• Anonyymi00007
      UUSI

Alfa näkyi kaapelissa joskus kauan aikaa sitten, ja kyllä siellä oli hyviä poliittisia keskusteluja. Taisi mennä nurin, mutta onko se kuitenkin jatkunut jossakin antennipuolella. Eveo on nykyisin kaapelissa, vähän samanlainen ohjelma, mutta kuitenkin ihan erilainen.

• Anonyymi00008
        UUSI

Antennipuolella klo 19.30 alkaen muutama tunti.

• Anonyymi00009
        UUSI

Tarkistin.

Alfa meni konkurssiin, mutta raunioille perustettiin uus Alfa. Rahoitus ehkä nykyisin ulkomailta. Konkurssissa meni rahat mm. Hjallis harkimolta.

Kanavan vetäjä on helluntailainen heppuli. Tuli aikoinaan tunnetuksi venäjän lähetystyöstä, vei raamattuja jne. Oletan, uskovaista rahaa takana.

Taitaa nyt olla taas rahat vähissä. Toisaalta, jotenkin muistelen, ehkä myös soppari trafin kans ois katkolla. Sopparit määräaikaisia.

Noh, Eveo on tapahtuma järjestäjien pitämä kanava. Enenpi rock- osastoa. Mun mielestä aika erilaista sisältöä Alfaan verrattuna. Pieniä toimijoita kyllä kummatkin

=DW=

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      116
      2406
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      38
      1491
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      642
      1014
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      888
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe