Elämä on niin lyhyt, että sen eläminen tavallisena on irvailua elämää kohtaan.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Hieno toteamus.
- Anonyymi00002
Nyt tuli täyttä asiaa!
- Anonyymi00003
Yhdyn aloittajaan täysin rinnoin! T: Riitta
- Anonyymi00004
Vain unelmissas reino
- Anonyymi00005
Mikä järjenjättiläisen älynväläys
- Anonyymi00006
Arvasimmekin ettet ymmärrä, vanha nainen.
- Anonyymi00008
Jäin funtsimaan tuota. Ihminen käy kouluja 15 vuotta ja rämpii duunissa 40 vuotta vain päästäkseen mahdollisesti rampana eläkkeelle nauttiakseen iskiaksesta, selkäkivuista, nivelkivuista ja kulumista ja lopuksi dementiasta. Ei kuulosta järkevältä.
- Anonyymi00009
Ei se kaikilla ihan noin mene. Itse perin nuorena menestyvän yrityksen ja paljon rahaa. Alle kolmekymppisenä olin hallituksen pj. Oma työmääräni yrityksessä on minimaalinen. Olen käyttänyt työaikani matkusteluun, veneilyyn, golfiin ja naisiin. Alkoholista olen kieltäytynyt.
Nyt kun nk. eläkeikä on jo haarukassa, olen miettinyt jos alkaisi tekemään hieman töitä, jottei elämä menisi aivan hauskanpidossa. Lapsille pitää taata samanlainen elämä.
- Anonyymi00010
Memento mori, memeto vivere
- Anonyymi00013
Tuo punikin kateuskatkeruus se on kaikkein hauskinta katkeruutta, hihihi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518