Hoitoon ei pääse heti, vaan odotusaika voi venyä 12 tuntiin. Siinä ajassa verensokeri laskee jo niin alas että lääkärille tulee nälkähoureissa kerrottua ihan mitä sattuu ja sitten apteekki antaa ihan täysin väärän lääkityksen. Voisiko sinne varata vaikka johonkin sivupöydälle lounaalta jäänyttä ruokaa?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Olisin huolissani, mikäli verensokeri laskee niin alas, että alat hourimaan. Kannattaa varmasti tutkituttaa diabetes. Toisena kehoituksena kehoitan laittamaan vakuutusasiat kuntoon, niin pääsee yksityiselle ilman jonotteluja 🤗 Tsemppiä!
- Anonyymi00002
Linnun ruokinta-automaatteja sinne pitäisi laittaa kun lääkärit leuhottaa missä milloinkin kuin työpaikallaan.
- Anonyymi00003
Kyllä monella 80 vuotiaalla ei ole varaa rampata yksityisellä lääkärissä, Ovat asunneet maalla viljellen ja karjaa pitäneet.Silloin ei ollut eläkemaksuja! Nykyään jotka on hengissä , on pienen kansaneläkkeen varassa. Joutuneet muuttamaan tänne keskustaan,missä nyletään kaikilla maksuilla ne vähäset roposet.Syrjäkylillä ei saa myytyä vanhaa röttelöä.Miettikää vähän mitä suollatte tänne.
- Anonyymi00004
Onhan tuo 12 h jo terveemmällekin kova temppu odotella.Jos siitä sitten lähtee käymään jossain kahveilla niin yleensähän se kutsu tulee just silloin eikä ole paikalla.
- Anonyymi00005
Päivystys toimii hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4281694Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan941128Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783- 123753
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10748- 60740
- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48545Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503