Elikkäs arvoisat phonetools ohjelman käyttäjät. Ongelma on seuraava: Siirsin mp3 muotoa olevan kappaleen puhelimelle, siirto onnistui hyvin, MUTTA kun yritin seuraavaksi siirtää kuvaa, niin piitkän ajattelun jälkeen kone ei enää tunnista puhelinta???? KAIKKI MUU TOIMII siihen asti kun laittaa multimediastudion päälle, niin yhteys katkeaa?? Asensin jo softan uudelleen sekä päivitin seuraava versioon. puh on v180 ja softa mmpt v3.19. Saako tuohon multimediaStudioon päivityksiä jostain??? Kiitän asiallisista vastauksista.
phonetools APUA!
5
469
Vastaukset
- -j-
Elikkä asiaa tutkittu, eli esb "modeemi" menee kiinni kun käynnistää multimediastudion. eli vika on joko ajurissa tai itse ohjelmassa. kokeilin tuolta nuita ajureita tuloksetta http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/1/111426
eri puhelin siellä kylläkin... jos joku tietää v180 ajurin tohon tai sitten uudemman version tosta multimediastudiosta???- on ihan
pölvästiä porukkaa!
Mä rupeen kyllästymään koko suomi24 keskusteluun, kun hyvin harvoin täällä on mitään asiallista.
V****ilijoita täällä riittää!
Pitäskö sun kysyä tota asiaa vaik joltain motorolan tyypeiltä vai ootko jo kyselly? - -j-
on ihan kirjoitti:
pölvästiä porukkaa!
Mä rupeen kyllästymään koko suomi24 keskusteluun, kun hyvin harvoin täällä on mitään asiallista.
V****ilijoita täällä riittää!
Pitäskö sun kysyä tota asiaa vaik joltain motorolan tyypeiltä vai ootko jo kyselly?nyt jo huomasit?? TOOOOSIII asiallinen toi sunkin kommentti... /:
Eipä silti, en uskonutkaan että täältä mitään apua ois tullut...
Oletko koskkan muuten soittanut käyttäjätukeen? minä olen, motorollallekkin...
- -j-
SUURIKIITOSKAIKILLEAUTTANEILLE!! Ratkaisuja ongelmiin löytyy ed. likeistä (afterdownista). Muistakaa buutata myös PUHELIIN. ;)
- kalle n
Sait ilmeisesti jo ongelman ratkaistua, hyvä.
Itse kaivoin Motorola puhelimia koskevista ongelmista ulkomaisilta nettisivuilta infon että mystistä kyllä puhelin on suljettava/käynnistettävä uudelleen kun kaapelin ja tietokoneen kans värkkää. Ja se ohje toimi (aluksi ei toiminut mikään). Ihme touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026