Lähes joka firmalla alkaa olla chatti joka auki 24/7.Onko joku oikeasti saanut sitä kautta jotain selvyyttä asioihin?Hukkaan heitettyä aikaa keskustella noiden kanssa kun ei kuitenkaan mikään selviä.Vaikka miten koita tarkentaa niin lopputulos +-0 eli et saa mitään selvyyttä mihinkään.Onhan se tietysti iso säästö kun ei tarvitse panostaa asiakaspalveluun josta saisi tiedon yhdellä puhelinsoitolla kun sinne joutuu joka tapauksessa soittamaan jos nyt edes tänä päivänä löytyy numeroa mihin soittaa,nekin kun tuntuu olevan tuon tekoälyn takana.Heittäkää hittoon nuo chatit tekoälyineen kun eivät toimi.
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Olin keväällä HSL:n ( Helsingin seudun liikenne )yhteydessä sähköpostitse aikataulutoiveistani ja vastauksissa mainittiin tekstit luodun tekoälyllä jonka kuitenkin oli virkailija tarkistanut. Ei siinä mitään, asiallisesti ja hyvin kaikki meni mutta sitä vaan jäin ihmettelemään että mihin sitä tekoälyä tarvitaan jos sen käyttö kuitenkin sitoo elävää voimaa, nimittäin ne muutamat lauseet olisi virkailija varmaan kirjoittanut samassa ajassa kuin mitä meni tekoälyn kirjoituksen tarkistukseen ynnä mahdollisiin korjauksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15806Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67624
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1614Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516