tuo mielenterveysasioilla rienaaminen ja pilkanteko!
Jos tuntee tai näkee ihmisen, jonka tasapaino on levoton voisi häntä rauhoittaa , eikä käydä raatelemaan .
Oli sairaus mikä tahansa, sairaalla on sairaudessaan tarpeeksi kestämistä ilman riekkujia ympärillään.
Nyt pitää lopettaa
8
70
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
hah no minun tuttavalle psykkan hoitsu huusi naama punaisena, että olet mielisairas.
eihän kukaan huuda naamapunaisena syyttämään sävyyn kenellekään, että " sinulla on sydänkohtaus! tai murtunut luu. vaikka nämä sentään on oma vika ja itse aiheuttettua usein.
mielenterveys ongelmaiset on yleensä itse uhreja ja kokenut kovia eikä se koskaan ole oma syy ellei ole käyttänyt päihteitä.
joten olet oikeassa ei kukaan voi skarpata ja lopettaa olemasta mielisairais eikä kaikkien kohdalla oireita saa pois, vaikka olisi lääkitys.
usein kuulee, että skitsot pitäisi sulkea laitokseen, mutta aika kalliiksi tulisi sulkea joku sairauden takia pois muiden silmistä vaan sen takia, että joku käyttäytyy oudosti sairauden takia. - Anonyymi00002
Tsuhna
- Anonyymi00003
Harva pääsee elämän läpi niin, ettei mitään sairautta tule.
Kyllä pitää käyttäytyä ihmisiksi,ja olla myötätuntoinen, kun näkee, että joku oirehtii ja kärsii. Voi soittaa apua,jos ei osaa, voi ainakin kunnioittaa niin, että on hiljaa.
- Anonyymi00004
Ilman muuta aiheesta saa repiä huumoria, vai onko täällä osoitettu jotain tiettyä henkilöä asialla?
- Anonyymi00005
kaikesta saa aina repiä huumoria eihän sitä pitäisi kieltää, mutta syrjintä ja kiusaaminen ja haukkuminen sairauden takia on mautonta ja itseasiassa voi olla jopa rikos.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
kaikesta saa aina repiä huumoria eihän sitä pitäisi kieltää, mutta syrjintä ja kiusaaminen ja haukkuminen sairauden takia on mautonta ja itseasiassa voi olla jopa rikos.
Onko täällä esiintynyt sellaista?
- Anonyymi00007
Tärkeintä on osata nauraa itselleen (kun tekee pilkkaa muista ja peittelee omia ja omaisten tekemisiä).
Vanha ensihoitajien sananlasku - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko täällä esiintynyt sellaista?
Täällä pilkatan ihmisryhmää, sairaita ja heidän näkyviä oireitaan.
Ei se ole huumoria vaan ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617