Ken on maassa kaunehin
AlfaTv Permanto Klo20:00
Miss Suomi 2026 Finaaligaalan lähetys Espoon Hype Areenalta
Miss Suomi 2026 tänään
32
180
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Nro 10 on voittaja
- Anonyymi00003
Haluatko biljardööriksi kilpailun viimeinen kysymys
Kuka on valittu 2 kertaa miss Suomeksi
1 Markko Pinnola
2 Nurja Tarmi
3 Mirpi Viettinen
4 Ponne Ahtamo- Anonyymi00004
Tarja Nurmi
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tarja Nurmi
Ei näy toosasta kanava 16 siis Alfatv:tä Sitten katson läppäristä
- Anonyymi00006
Kukahan poika nyt voittaa.. missä niiden koiraiden kuvat on
- Anonyymi00007
Lyhin missi 157cm pisin 180cm
Tässä tämän päivän ehdokkaiden mittoja.
Kohta saadaan uusi missi
Alfatv
- Anonyymi00008
Musiikki ainakin oli täysin hanurista
- Anonyymi00009
täällä ei näy Alffa TV , ollenkaan !!?????
- Anonyymi00012
Netistä minäkin katsoin, kun meillä on kaapeli.
Oikea voitti, mutta kyllä se eka prinsessa näytti pettyneeltä, kun ei voittanutkaan. Sen Singhin tilalle olisi saanut valita ykkösen, joka oli kuin Elina Kanervan nuorempi versio. Ja oliko se kasi, joka oli ihan Sara Siepin näköinen.
- Anonyymi00010
Oikea voitti vaikka ilman uimapukukkierrosta ei voi tietää kuka on oikea, joten kuka voitti
- Anonyymi00011
Veera Grönlund on Miss Suomi
- Anonyymi00013
Iso miehen suu ja solisluu..
- Anonyymi00028
Venyykö suu, kun on jatkuvasti ihan ammollaan? Nykyisin niin monet ovat monttu auki.
- Anonyymi00014
Onko kaikki luomumissejä?
- Anonyymi00017
Jos luomu tarkoittaa silikonia niin ovat
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos luomu tarkoittaa silikonia niin ovat
Onko silikonit sallittuja?
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko silikonit sallittuja?
Nykyään miss Suomi voi olla 18- 30 vuotias, rouva jolla on lapsia
Pitkä lyhyt punkero tai laiha.
Kauneusleikkaukset sallitaan
- Anonyymi00015
siksi PS
- Anonyymi00018
Olumppialaiset teki Armi Kuuluisan voittajaksi
Etyk tietenkin Anna Pohtaman
Ja nyt sitten Trumpin Grönlandin uhka nosti kärkeen Veera Gröölannin - Anonyymi00020
Olympialajiksihan tämäkin kohta.
- Anonyymi00021
30v missi, ei vissiin ennen ole ollut?
- Anonyymi00022
Tuo missin ikä hiertää ainakin setämiespapparaista eli Eino Makusta.
Itse olen sitä mieltä ettei nykyaika missejä kaipaa.- Anonyymi00024
Heh, onko missejä sitten ennen kaivattu?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Heh, onko missejä sitten ennen kaivattu?
Hömppää tarjotaan kansalle ja on aina tarjottu, myös kuninkailla oli hoveissaan narreja.
- Anonyymi00025
Vapaamuurari kuuluvat voittaa aina kaiken armikin ja pohtamo ym Ei ole j
Biologisilla nais7lal ja miehillä asiaa mihinkään.
Ne lusiferistit tekeeaina omistaan julkuja. Tissit ja mulkku sillä pääsee kaikialle TV .. - Anonyymi00027
Miss Suomi Veera on rohkea nainen.
Ilmoittaa julkisesti olevansa panseksuaalinen.- Anonyymi00029
Nykyisin rohkeutta vaatii ilmoittaa olevansa hetero.
- Anonyymi00030
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi00031
Onko tämä se missi, siis emäntä, joka kertoi olevansa panseksuaali.
Ja sekö oli tarpeen tuoda julkisuuteen.
Ihan kuin homot, jotka huutelevat suureen ääneen homouttaan, ikään kuin se olisi hieno juttu.
Milloin heterot huutelee olevansa heteroja.
Miksi noita erikoisia, poikkeavia himoja huudellaan suureen ääneen. - Anonyymi00032
Ne huutelee minkämoisia himoja niillä on. Milloin alapää rupeaa kutiamaan, kun näkee sukupuolisesti poikkeavan ihmisen, millainen on epänormaalia.
- Anonyymi00033
Ei tällä ole normaalin naisen ja missin kanssa mitään tekemistä.
Tämä on jo ikääntynyt, ruma ja etenkin perverssi panseksuaali outo kummajainen. - Anonyymi00034
Kaikki oravasta isommat kelpaa. Perseitten paljous on meriittiä ja ARVO, joka on arvossa arvaamattomassa.
Normaali ja luonnollinen on out.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407