Jo neljännentoista kerran pyörähtävä Assembly-tapahtuma kerää jälleen tuhansia tietokoneharrastajia Helsingin Hartwall-areenalle. Kävijöitä uskotaan saapuvan 20 eri maasta.
Tänä vuonna Assemblyn järjestäjät ovat panostaneet erityisesti pelikilpailujen kehittämiseen. Kaikkiaan eri kilpailuja järjestetään yli 20 lajissa. Palkintoja on jaossa yli 60 000 euron edestä.
Assembly löytyy herkkuineen myös netistä:
http://www.assembly.org/
Oletko paikan päällä tai aiotko mennä? Kerro kuulumisia.
Assembly kerää tietokoneharrastajat Helsinkiin
64
25150
Vastaukset
- Minasha|asm05
wohoo. meitsi on täällä :)Meininki on ihan jees, kohta sammuu valot ja partyt lähtee kunnolla käyntiin. Terveisiä vaan kaikille ^^
-Minasha @ Qnet-- Jaakkima
Jande-7 kirjoitti:
Oli vähä epäilyttävä viesti.
Ihme roskaa suomi24:n toimitus suoltaa tänne. Kaikenlaisella skeidalla nämä suosituimmat foorumit täytetään. Varmaan on taas joku kesätyöntekijä onnessaan kun on saanut viestinsä luetuimpien joukkoon
- Rosah
hyvin menee..tääl ollaan..ja simo hyvät musiikit soi vieres..=p
- datanörtti
..leikkiä datoilla jossain areenassa. Ettekö voisi vaan pysytellä siellä nurkassanne koneen, kokispullon ja irkkifrendienne kanssa. Pitääkö teidän nyt tulla normaalien kansalaisten keskuuteen..?
- ...
datanörtti kirjoitti:
..leikkiä datoilla jossain areenassa. Ettekö voisi vaan pysytellä siellä nurkassanne koneen, kokispullon ja irkkifrendienne kanssa. Pitääkö teidän nyt tulla normaalien kansalaisten keskuuteen..?
"Pitääkö teidän nyt tulla normaalien kansalaisten keskuuteen..?"
ja susta tekee normaalin ihmisen se, että jaksat käydä täällä komppaamassa "flamesävyyn" muiden postauksiin??
VITTU MIKÄ PALLO!!!
Kunnon bono!!
ai nii ja vielä "leikkiä datoilla jossain areenassa" huh huh :D
Nii ja jo valmiiks.. En ole ko. tapahtumapaikalla, en ole ollut, enkä tule menemään.. kun en osaa "leikkiä datoilla" ;)
Yeah!
Juuh,tuo Assembly on kyllä tänne Suomeen sellainen
aika poikkeuksellinen hjyvä juttu :D
Muutama kaveri taas tänäkin vuonna on sinne menossa ja 1 tuttava osallistuu grafiikka kilpailu jutskaan.
Serkku osallistui 1997 vai oliks se -98 sinne sellasella konepoppi biisillä nimeltä Sensitivity ja tais päästä 20:nen sakkiin jos en ihan väärin muista..On tuolla kyllä immeisillä sellaisia tehokoneita että huhhuijaa..:D Kaikille Assemblyllä olijoille erittäin hauskaa&rentoo meininkiä siellä! :) P.S. Kohta se on taas kesä ohitse ja syksyn viileät ilmat hyökkäävät,mutta syksykin voi olla mahtavaa aikaa..Talvessakin on omat hjyvät puolensa..:) -Eagleheart1980-- Mestari
kaikki täällä tuntee mut, eli Mestarin ,joka osaa kaiken ja tietää kaiken mikä liittyy tietokoneisiin
Olen yksinkertaisesti paras - fobiA
Just pätevää :D
itekki varmaan oisin tullu jos ois saanu kavereita lähteen :/
joo mut ei kait siinä pitäkäähän hauskat LANit!
joo ja sitte "lifeejille" xD, pitäkää päänne kiinni meijän omaasia. - 43434
Itseäni alkuaikoina kiinosti mennä, nopean netti yhteyden takia (warea). Mutta nykyään on kotona pari meganen joten eipä tuosta koneen rahtaamisesta olisi mitään hyötyä. Sekä sinne on kalliit liput, jolla maksaa netti yhteyden 1.5 kuukaudes.
- ???
En tajua tuota ylenpalttista *ittuilua "nörttejä" kohtaan..Voi olla ettei heillä todellakaan ole muita ystäviä kuin tietokone, mutta ei tuo piikittely mitään auta..Omaa paskaa itsetuntoanne vain yritätte pökittää..!
Heillä on oma elämäntyylinsä ja teillä omanne..!
Tuskin se kaljan juonti ja röökin polttokaan kovin terveellistä on!! - Ei nörtti
Täällä palstalla käy haukkuun noita Assemblyn nörttejä sellaiset äijät, jotka kuvittelee olevansa jotain huipputyyppejä. Ehkä nörteistä löytyy niitä ylipainoisia, mutta heiltä yleensä löytyy enemmän sitä älykkyyttä.
Nämä haukkujat ovat pettyneitä omaan elämäänsä ja käyvät nostamassa itsetuntoaan haukkumalla. He ovat juuri sellaisia tyyppejä, joilla ei ole mitään avuja tehdä mitään hienoa omassa elämässään. He haaveilevat paremmasta 8-16 työpäivien keskellä ja morkkaavat paremmin menestyviä ihmisiä kuin olisivat itse jotenkin heitä parempia. Nämä tyypit haaveilevat naisista ja puhuvat kuin olisivat jotain Jaggereita. Tosiasiahan on, että he eivät saa naisia eikä heillä ole imagoakaan ja noiden "mahtavien" bileiltojensa päätteeksi oma käsi käy.
Mutta helppohan se on haukkua sellaista, joka istuu koneen ääressä eikä hirveänä käytä lihaksiaan. Helppo haukkua, koska mitään he eivät tajua Assembly touhusta ja mitä siellä edes on, mitä siellä tehdään. Eivätkä he myöskään tajua aivojen käytön olevan kuluttavaa. Ehkä siinäkin pätee sama kuin muissakin lihaksissa, että suurempi kapasiteetti kuluttaa enemmän ja aivojen käyttö myös parantaa niiden toimivuutta. He eivät vain voi tätä huomata.
Hatun nosto Assemblyn nörteille, jotka osaavat jotain ja uskaltavat käyttää aivojaan. Uskomattomia suorituksia nähdään joka vuosi eri kilpailusarjoissa Assemblyssa.- Minasha
Tännehän vartavasten tullaan tapaamaan ystäviä, niin irl kuin esim. irc-tuttuja. Sekä tietysti solmimaan uusia suhteita.
Ja kun ympärilleni katson, saan hetken hakea ennen kuin näen runsaasti ylipainoisia ihmisiä. Kaikkihan me ihan normaaleja ollaan, jossakin suhteessa. Mieluummin tosiaan olen täällä kuin vedän jossakin baarissa räkäkännit bodareiden ja itseään täynnä olevien mulkvistien kanssa ;)
Joten jos nyt lopettaisitte tuon turhan paskan jauhamisen ja pitäisitte hauskaa, kukin missäkin, ja millä tavalla tykkää.
Ei siitä sen enempää. - Sticky
Sinä ja "???" puhutte kyllä asiaa!
Mitä te meinaatte saada aikaiseksi nörttejä ilkkumalla? He ovat nörttejä ja se on heidän elämäntapansa. Itsekin olen nörtti mutta en ole koskaan ollu LAN:eissa enkä Assemblyssä / muussa vastaavassa tapahtumassa... houkuttelee kylläkin! - ksym_
Siinä vaiheessa kun assyistä tehtiin tuhansien
käyttäjien bakkanaali, niin koko homman
tunnelma droppasi ...
Viimevuonna menin jossain mainitsemaan, että
"käytän pääasiallisesti Linuxia", niin tuli heti
huomautus: "eihän sillä voi ees pelaa!"
Siis tuoko on olevinaan se tietokoneskene,
mitä niin kovasti hehkutetaan?
Onko cyberpunk tyylinen intellektuelismi
kuollut kokonaan?
Paska tapahtuma, mutta tulen sinne lähinnä
kavereitteni takia. Muuten siellä ei
sisältöä ole pilkun vertaa ... - Nimetön
Miten jollakin joka vaan nysvöttää näytön ääressä aamusta iltaan voi "mennä paremmin" kuin normaalilla ihmisellä joka tekee 8-16 työvuoroja? vitun paska selitys etten sanoisi.
- No chance!
ksym_ kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun assyistä tehtiin tuhansien
käyttäjien bakkanaali, niin koko homman
tunnelma droppasi ...
Viimevuonna menin jossain mainitsemaan, että
"käytän pääasiallisesti Linuxia", niin tuli heti
huomautus: "eihän sillä voi ees pelaa!"
Siis tuoko on olevinaan se tietokoneskene,
mitä niin kovasti hehkutetaan?
Onko cyberpunk tyylinen intellektuelismi
kuollut kokonaan?
Paska tapahtuma, mutta tulen sinne lähinnä
kavereitteni takia. Muuten siellä ei
sisältöä ole pilkun vertaa ...Sitä en kiistä etteikö kyseessä olisi paska nörttitapahtuma, mutta vaikka siellä olisi jotakin järkevääkin sisältöä, sinä et siitä käsittäisi sen enempää kuin sika hopealusikasta.
Toivottavasti joku heiveröinen nörttiruipelo veivaa sinua lättyyn, kun näytät pizzanaamasi Hartwall-areenalla. - _SK^
No chance! kirjoitti:
Sitä en kiistä etteikö kyseessä olisi paska nörttitapahtuma, mutta vaikka siellä olisi jotakin järkevääkin sisältöä, sinä et siitä käsittäisi sen enempää kuin sika hopealusikasta.
Toivottavasti joku heiveröinen nörttiruipelo veivaa sinua lättyyn, kun näytät pizzanaamasi Hartwall-areenalla.täällä yhtä säälittävää äijää - jari ikänörttii - yritti väkisin myyä muistikampaa ja jauhos skeidaa ½ tuntii |C:~
- LHR
Nyt kyllä vähän epäilen tuota yleistystäsi. Itse olen vasta lukiossa, joten työelämästäni en tiedä, mutta tavoitteet ovat korkealla tietysti. Mutta tietokoneet koen vain välttämättömänä pahana ja ensisijaisesti työkaluna. Nyt olen netissä poikkeuksellisesti ihan huvittelumielessä. En vietä vapaa-aikaani koneen ääressä, vaan kuntoillen, fyysistä työtä tehden, koiran kanssa ulkoillen ja erilaisia moottoriajoneuvoja rassaillen. Enkä koe itseäni elämässä epäonnistuneeksi. Kaikkien aineiden yhteenlaskettu keskiarvoni oli peruskoulun päättyessä n. 9,5, minulla on ihana ja rakastava perhe, pari hyvää ystävää, hyvin sujuva koulunkäynti ja mielekästä titokoneetonta vapaa-aikaa. Eli ei voi tehdä yleistyksiä puolin eikä toisin. Maailma olisi huomattavasti mukavampi paikka elää, jos ihmiset hieman ajattelisivat, ennen kuin tekevät tai sanovat jotain harkitsematonta. Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille, nörteille ja ei-nörteille (miten tuonkin voi luokitella mustavalkoisesti!) ja ihan kaikille muillekin! =)
- itsekin ylipainoinen
Minasha kirjoitti:
Tännehän vartavasten tullaan tapaamaan ystäviä, niin irl kuin esim. irc-tuttuja. Sekä tietysti solmimaan uusia suhteita.
Ja kun ympärilleni katson, saan hetken hakea ennen kuin näen runsaasti ylipainoisia ihmisiä. Kaikkihan me ihan normaaleja ollaan, jossakin suhteessa. Mieluummin tosiaan olen täällä kuin vedän jossakin baarissa räkäkännit bodareiden ja itseään täynnä olevien mulkvistien kanssa ;)
Joten jos nyt lopettaisitte tuon turhan paskan jauhamisen ja pitäisitte hauskaa, kukin missäkin, ja millä tavalla tykkää.
Ei siitä sen enempää.Olihan siellä ylipainoisia paljonkin, mutta mitä sitten. :)
- Nuoriso pitäkää Scene ylhää...
Hienoa, että vieläkin koodarit vääntävät koodia ja kilpailevat. Viimeksi olin assemblyillä 9 vuotta sitten. Paras saavutukseni oli intro compossa 3 sija.
Uskon, että Scene toiminta on muuttunut todella paljon siitä kuin itse olin siellä viimeksi mukana.
Aikaisemmin kilpailtiin assemblerilla & C:llä kuinka monta precalculated dottia & rotaatiota & texture mappausta saatiin aikaan.
En tiedä, mutta uskoisin että nykyään kyse on enemmän nykyään audio visuaalisesta koodaamisesta käyttäen valmiita rajapintoja. Silti parhaat voittavat! En usko että compon voittaminen on yhtään sen helpompaa nykyään kuin aikaisemmin. Voi olla jopa vaikeampaa?
/No name- ksym_
Oldskool koodaajille propsit, he sentään
ovat oikeasti osaavia yksilöitä. Guruja.
Suurin osa Assemblyn kävijäkuntaa on nimenomaan
CS/Guage pelulamuttajia. Oikein hävettää :P - arvaan
feenix/epical ?
- ksym_
Suurin osa siellä
1) Käyttää yksinomaan Windowsia (waretettua jopa!).
2) Pelaa Guagee, CeeÄssää tai muuta paskaa peliä
3) Ei oikeastaan tiedä tietokoneista, käyttöjärjestelmistä, ja ohjelmoinnista juuri mitään.
Terveisin miä, tulen sinne joten imekää sitä tattia.- meitsi
samaa mieltä.
- vihulainen
Jes! täällä sitä ollaan. Syy miksi tänne vaivauduin on nähdä mm "pedon" (eräs cs pelaaja) pelaamista livenä. Hän on paras pelaaja jonka olen koskaan nähnyt. Pelaa aina yhtä tasaisen varmasti ja todellä näyttävästi.. olen hänen klaaninsa HLTV demoja imuroinnut ahkerasti ja ihaillut hänen omalaatuista peliään. Olen oppinut vuosien varrella muutamia hänen salaisuuksia :o) toivoisin että joku linkittää tämän pedolle.. olisi kiva jutella ihan muutenkin kuin netin välityksellä. Voisit mahdollisesti opettaa muutamat kikat ja säätää conffini.
- Drage-
joko peto on mestoilla? kuulin juttua ettei hän tänävuonna osallistu?
- sulle!
elämä menee aika alhasella tasolla kun ihailet jotain tietokone pelaajaa!? ei vittu... vaikeaahan niitä näppäimiä on hakata ja hiirtä liikuttaa... hanki hei elämä!! oikeesti!
- ihQ!!!
sulle! kirjoitti:
elämä menee aika alhasella tasolla kun ihailet jotain tietokone pelaajaa!? ei vittu... vaikeaahan niitä näppäimiä on hakata ja hiirtä liikuttaa... hanki hei elämä!! oikeesti!
So? Mitä hienoo on ihailla jotain heppua joka vetää miljoonii ajamal autoo radal (ihan sairaan hankalaa kääntää rattii...)? Tai joka potkii vähä palloa nurmella? Sitä paitsi, mitä järkee?! Eihän siinä saa edes kuntoa, kun vahtaa joidenkin muiden urheilua. Turhaa, aivan turhaa... (paitsi ehkä urheilijan itsensä kannalta).
Tai mikä idis on jumaloida jotain laulajaa? Onhan se kova suoritus, jos uskaltaa laulaa jonku yleisön edessä, mutta ei siitä nyt sentään niin suurta kohua tarvitse pitää.
Täyttä elämää... not!
Eli jos ei mentäs tuomitsemaan muita (varsinkaan kun ei ilmiselvästikään asiasta ymärrä yhtään mitään), ettei joutuisi itse tuomituksi. Logiikka tosin ei koskaan ole ollut näiden hanki-niinQ-elämä!!!!!!111 -ihmisten vahvin ala...
Olis kyl kiva kuulla, mikä sun mielestä sitä elämää on. Onko se nyt se kaljan juonti ja tupakan poltto? Kuinka usein ja kuinka paljon pitää jua/polttaa, että voi sanoa omaavansa elämän? Entäs jos juo, polttaa ja osaa käyttää tietsikkaa? Mikä se sellainen hybridi on?
- Bud Brain
Assemblyn luonne on muuttunut huonompaan suuntaan, demotapahtumasta pelitapahtumaksi. Hatun nosto todellisille koodereille ja hemmoille joilla on jotain annettavaa comboihin. Toisaalta on hyvä että näitä peliteinejä on maksamassa hallivuokraa siisäänpääsymaksun muodossa. Hajotkoon sinne!
- -J-
Tänä vuonna kokoontuu assemblyn rinnakkaistapahtuma, boozembly jo kymmenettä kertaa!
Kaikki ei-nörtit mukaan!- ..........
Mutta eikös tuo tapahtuma peruttu?
Tämmösen käsityksen ainaskin sain paria foorumia lukemal - hienoa..
.......... kirjoitti:
Mutta eikös tuo tapahtuma peruttu?
Tämmösen käsityksen ainaskin sain paria foorumia lukemalMinä jopa toivon että oma pieni poikani innostuisi tietokoneista ja alkaisi vaikka sitten jonkun lajin nörtiksi.Pysyy pois pahanteosta ja varmaan fiksumpi kuin kaduilla notkujat joka taitavat olla kateellisia nörteille kun itse ovat niiiin tyhmiä!!
hienoa.. kirjoitti:
Minä jopa toivon että oma pieni poikani innostuisi tietokoneista ja alkaisi vaikka sitten jonkun lajin nörtiksi.Pysyy pois pahanteosta ja varmaan fiksumpi kuin kaduilla notkujat joka taitavat olla kateellisia nörteille kun itse ovat niiiin tyhmiä!!
Näkisit millaisia väkivaltapelejä markkinoilla nykyäään on. Siinä menee todellisuus ja peli sekaisin.
nörteistä rikollisiin.. Siinä niiden välissä taitaa olla kuitenkin suurin osa nuorisosta.- esko
jos nörtit juo kaljaa, grillaa makkaraa ja polttaa pilvee niin eikö ne sitten oo nörttei. imo boozemblyssä on oikeita nörttei ja assembly on teinien wammalanit. its okay to be nerd!
- huh huh
Jande-7 kirjoitti:
Näkisit millaisia väkivaltapelejä markkinoilla nykyäään on. Siinä menee todellisuus ja peli sekaisin.
nörteistä rikollisiin.. Siinä niiden välissä taitaa olla kuitenkin suurin osa nuorisosta.No jo on... Eipä voi muuta sanoa ku että *ittu mitä juttua... Väkivaltapelejä saa pelata mielensä kyllyydestä, harva on loppupeleissä niin tyhmä että kun pelissä saa moottorisahan, lähtee vloppuna kaupungille pilkkomaan ihmisiä ja ottaa isin sahan mukaan, hei jotain rajaa, sama kun tupakka on porras huumeisiin :D:D:D LOL
Ja assemblyjä morkkaavat, monta kertaa tullu käytyä ja kuinkas paljon tosiaan tiedätte meiningistä..? :P
Itse en voi itseäni nörtiksi sanoa, vaikka omistan muutamankin koneen, ja päivittäin käytän koulun takia ja huvina, mutta on myös muuta elämää (näitä "tyhmien" touhuja, dokaamista & röökin polttoa). En taida tietää montakaan joka tosiaan viettää aikaa vain ja ainoastaan koneensa kanssa, ja jos joku viettää, niin onko se tosiaan jonkun muun elämäntehtävä morkata niitä? hommatkaa oma elämä, mieluiten muualta kuin idioottimaisilta foorumeilta! :D
Loppupeleissä melkeinpä jokainen on käyttänyt/käyttää tietokonetta vaikka elämäntavat olisivat millaiset, joten eikös itse kukin ole nörtti omalla tavallaan! :P
Btw, turha vastailla tähän mitään, tuskin koskaan käyn foorumeilla, ajanhukkaa minun mielestäni, nytkin ohimennen kun sähköpostin lukaisin. ;P
Hauskaa kesää kaikille!
- Mie
Joo olen nörtti koska istun koneen ääressä! Painan 60kg ja oon 180 pitkä! Töissä käyn joka päivä raksalla ja harrastan autojen laittelua, aiemmin ollut mm. karatessa. Käyn myös välillä lanittamassa. Eli olen läski nörtti niin kuin kaikki muutkin jotka viettää aikaa koneella!
Käyn myös välillä lanittamassa.- Helsingissä
...ja sponsorina TIETENKIN Hesburger, sillä pitäähän finninaamojen lihoa entisestään.
- Herba44
Helsingissä kirjoitti:
...ja sponsorina TIETENKIN Hesburger, sillä pitäähän finninaamojen lihoa entisestään.
Poistivat viestini jossa kehotin läskejä liikkeelle,tais 16 vuotiasta seriffiä osua arkaan paikkaan.
- hekotin
Helsingissä kirjoitti:
Ne viralliset sponssithan on
- Lämmin CokaCola
- Kylmä KotiPizza
- Intel (idiot outside)
- StarTrek krääsäputiikki
- jaappanilainen animelehti
- Silmäasema - tavallista paksumpilinssinen optikkoliike
- BlackHorse, sillä tosinörtti käyttää pitkiä kalsareita myös talvella - ceeppari
hekotin kirjoitti:
- Lämmin CokaCola
- Kylmä KotiPizza
- Intel (idiot outside)
- BlackHorse, sillä tosinörtti käyttää pitkiä kalsareita myös talvellataidat ite harrastaa näitä kaikkia tai sitten oot joku kova mopopoika amiksesta;D
- kaseikko
- Lämmin CokaCola
- Kylmä KotiPizza
- Intel (idiot outside)
- BlackHorse, sillä tosinörtti käyttää pitkiä kalsareita myös talvella - Nimim. "Kokemusta on...
Ja jälleen kerran melko monelta hajoaa vissiin pää.
- Kyllä!
Oi oi oi. Päästy kavereiden kaa etusivulle täällä!:D :D. Ihan vaan tiedoks niille mulkuille jotka sanoo että toi on läksin nörttien homaa ni tulkaa siihen paikalle missä oltiin kavereiden kaa. Ette vittu ees turpaanne uskalla avata!
- speguli
Se on kyllä tarja halonen. Oot vissiin katsellu vähän liikaa tietokoneruutua?
Mitä te sitten olette, jos ette nörttejä? En ymmärrä. Jos en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin tietokoneiden kanssa siellä hääräillään. Mikkihiirejä te ootte. - Kyllä!
speguli kirjoitti:
Mitä te sitten olette, jos ette nörttejä? En ymmärrä. Jos en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin tietokoneiden kanssa siellä hääräillään. Mikkihiirejä te ootte.Olisit neropatti kattonu sitä toissapäivänä! Ja toi pikku kaveri on kaverin selkä. Mikkihiiri oot ite. Tekeekö koneen käyttäminen ihmisistä nörttejä nykyään?
- Juma...
Kyllä! kirjoitti:
Olisit neropatti kattonu sitä toissapäivänä! Ja toi pikku kaveri on kaverin selkä. Mikkihiiri oot ite. Tekeekö koneen käyttäminen ihmisistä nörttejä nykyään?
No jos kerta ootte tota mieltä niin tehkää ne consoli pelit itse jos kerta nörtit on niin turhia.Ja miksi vitussa olette täälä tietotekniikka alueella jos haluatte vaan haukkua muita nörteiksi.Tämä on meidän oma valinta käytämmekö konetta vai ei ja minä käytän ja en ole ollenkaan katunut ja ei vois vähempää kiinnostaa tollanen "vähä te ootte nörttejä haha assembly joku läskien lani kokoontumis juttu.Voi vittu minä tiedän monta 4 kertaa mua lihavenpaa jotka ei edes käytä konetta paljon.Ennen pilaan elämäni koneen ääressä istuen,kuin vetäen viinaa ja tupakkaa tuola kadulla.
- huh huh
speguli kirjoitti:
Mitä te sitten olette, jos ette nörttejä? En ymmärrä. Jos en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin tietokoneiden kanssa siellä hääräillään. Mikkihiirejä te ootte.""Mitä te sitten olette, jos ette nörttejä? En ymmärrä. Jos en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin tietokoneiden kanssa siellä hääräillään. Mikkihiirejä te ootte.""
Et ymmärrä koska todennäköisesti olet tyhmä.
Kerro mikä mielestäsi tekee ihmisestä nörtin?
Jos istuu koneen ääressä tekemässä töitä/pelaamassa?
Nörtiksi voi mielestäni kutsua ihmistä, joka tosiaan ei tiedä tietokoneista mitää, mutta peleistä sitäkin enemmän, ja joka asuu koneensa kanssa 24/7, kasvattanut juuret tietokonetuoliinsa, ja nukkumaan mennessään ottaa näppäimistön kainaloon unileluksi ja antaa hiirelle hyvänyönpusun! (nyt tuli "vähän" ihme juttua, mutta eiköhän pointti tullut selväksi:P) Ja rehellisesti sanoen, en tiedä yhtäkään ihmistä joka ei joskus liiku koneensa äärestä :P
Olen todella pahoillani jos itse et omista aivoja joita tarvitsee koneen käytössä, etköhän joskus senkin opi jos taitoa tarvitset.
Ja muuten, mitä nörtti? itsehän olet naama kiinni monitorissa kun viestiä tänne lähetät, eli mitäs pikku mikkihiiri?
Pakko olla aika urpo, kun oma näppäimistö sauhuaa kun kirjoittelee foorumeille juttuja nörttien huonoudesta, jo se, että itse käyt foorumeilla, tekee itsestäsi aivan yhtä nörtin kuin kuka tahansa muukin täällä :D
Kerro terveisiä tietokoneellesi "mikkihiiri"! :D:D - hfahasdf
huh huh kirjoitti:
""Mitä te sitten olette, jos ette nörttejä? En ymmärrä. Jos en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin tietokoneiden kanssa siellä hääräillään. Mikkihiirejä te ootte.""
Et ymmärrä koska todennäköisesti olet tyhmä.
Kerro mikä mielestäsi tekee ihmisestä nörtin?
Jos istuu koneen ääressä tekemässä töitä/pelaamassa?
Nörtiksi voi mielestäni kutsua ihmistä, joka tosiaan ei tiedä tietokoneista mitää, mutta peleistä sitäkin enemmän, ja joka asuu koneensa kanssa 24/7, kasvattanut juuret tietokonetuoliinsa, ja nukkumaan mennessään ottaa näppäimistön kainaloon unileluksi ja antaa hiirelle hyvänyönpusun! (nyt tuli "vähän" ihme juttua, mutta eiköhän pointti tullut selväksi:P) Ja rehellisesti sanoen, en tiedä yhtäkään ihmistä joka ei joskus liiku koneensa äärestä :P
Olen todella pahoillani jos itse et omista aivoja joita tarvitsee koneen käytössä, etköhän joskus senkin opi jos taitoa tarvitset.
Ja muuten, mitä nörtti? itsehän olet naama kiinni monitorissa kun viestiä tänne lähetät, eli mitäs pikku mikkihiiri?
Pakko olla aika urpo, kun oma näppäimistö sauhuaa kun kirjoittelee foorumeille juttuja nörttien huonoudesta, jo se, että itse käyt foorumeilla, tekee itsestäsi aivan yhtä nörtin kuin kuka tahansa muukin täällä :D
Kerro terveisiä tietokoneellesi "mikkihiiri"! :D:Dihminen joka viihtyy konella paljon riippumatta siitä, mitä siellä tekee.
- huh huh
hfahasdf kirjoitti:
ihminen joka viihtyy konella paljon riippumatta siitä, mitä siellä tekee.
VÄÄRIN VÄÄRIN JA VIELÄ KERRAN VÄÄRIN!
Tyhmiä ihmisiä niitä näyttää tähän maailmaan mahtuvan! Nörtti on ihminen joka asuu koneensa kanssa ns. parisuhteessa, ja nörtit todella harvoin tajuavat koneista mitään, nörtti-nimitys on tullut ihmisestä joka pelaa päivät pitkät! Eri asia ovat esim. tietokoneita suunnittelevat & rakentavat ihmiset, ei tod. nörttejä, vaan yksinkertaisesti helvetin älykkäitä!
Finninaamaiset silmälasipäiset pelihuuruissa elävät ihmiset, ne sen nörtti-nimityxen ovat alulle saaneet.
Vai miten helvetissä voit sanoa nörtiksi esim. koneella työtään tekeviä? Sanojasi kun ajattelee, niin sinun kantasi on että, maapallolla joka varmaan on mielestäsi litteä, ei muita olekkaan kuin nörttejä..
esim. Sihteerit käyttävät työssään erittäin paljon konetta, varastomiehet tekevät logistiikan tietokoneilla, bussikuskit näpräävät "matkakortti-tietokonetta" päivät pitkät, kuorma-autoissa usein on ajotietokone jota kuskit säätävät,pankkitoimihenkilöt tekevät työnsä tietokoneilla, Sinäkin, ellet esim. ole raksalla hikinen duunari, varmasti teilläkin on töissä koneita joita ihmiset/nörtti-työkaverisi käyttävät siellä, sinä mukaanlukien, kaupan kassakoneet nykyisin tietokoneita, eli kassatytötkin nörttejä kun istuvat päivät pitkät kassassa !! ? :D:D
Etköhän jo ymmärrä, joka ammatissa tarvitaan tietokoneita nykypäivänä, omalla tavallaan ikävä kyllä, mutta eipä niitä olisi jos ei olisi hyötyä & helpotusta työhön..
Viim. kerta kun tänne exyin, max kerran vuodessa foorumilla voi piipahtaa, muuten hajoaa pää, kun täähän on täys niin helvetin puupäitä että kaiken saa vääntää rautalangasta eikä vieläkään ymmärrä... Eli en näe vaikka joku jotain vastaisikin tähän..
Hauskaa kesää kaikille, nörteille, tyhmille, nuorille & vanhoille, IHMISILLE, mitä kaikki taidetaan olla.. :P - nimetön
huh huh kirjoitti:
VÄÄRIN VÄÄRIN JA VIELÄ KERRAN VÄÄRIN!
Tyhmiä ihmisiä niitä näyttää tähän maailmaan mahtuvan! Nörtti on ihminen joka asuu koneensa kanssa ns. parisuhteessa, ja nörtit todella harvoin tajuavat koneista mitään, nörtti-nimitys on tullut ihmisestä joka pelaa päivät pitkät! Eri asia ovat esim. tietokoneita suunnittelevat & rakentavat ihmiset, ei tod. nörttejä, vaan yksinkertaisesti helvetin älykkäitä!
Finninaamaiset silmälasipäiset pelihuuruissa elävät ihmiset, ne sen nörtti-nimityxen ovat alulle saaneet.
Vai miten helvetissä voit sanoa nörtiksi esim. koneella työtään tekeviä? Sanojasi kun ajattelee, niin sinun kantasi on että, maapallolla joka varmaan on mielestäsi litteä, ei muita olekkaan kuin nörttejä..
esim. Sihteerit käyttävät työssään erittäin paljon konetta, varastomiehet tekevät logistiikan tietokoneilla, bussikuskit näpräävät "matkakortti-tietokonetta" päivät pitkät, kuorma-autoissa usein on ajotietokone jota kuskit säätävät,pankkitoimihenkilöt tekevät työnsä tietokoneilla, Sinäkin, ellet esim. ole raksalla hikinen duunari, varmasti teilläkin on töissä koneita joita ihmiset/nörtti-työkaverisi käyttävät siellä, sinä mukaanlukien, kaupan kassakoneet nykyisin tietokoneita, eli kassatytötkin nörttejä kun istuvat päivät pitkät kassassa !! ? :D:D
Etköhän jo ymmärrä, joka ammatissa tarvitaan tietokoneita nykypäivänä, omalla tavallaan ikävä kyllä, mutta eipä niitä olisi jos ei olisi hyötyä & helpotusta työhön..
Viim. kerta kun tänne exyin, max kerran vuodessa foorumilla voi piipahtaa, muuten hajoaa pää, kun täähän on täys niin helvetin puupäitä että kaiken saa vääntää rautalangasta eikä vieläkään ymmärrä... Eli en näe vaikka joku jotain vastaisikin tähän..
Hauskaa kesää kaikille, nörteille, tyhmille, nuorille & vanhoille, IHMISILLE, mitä kaikki taidetaan olla.. :PSen päätät, miten määritellään sana nörtti? tuus pois sieltä areenalta takaisin todellisuuteen.
- huh huh
nimetön kirjoitti:
Sen päätät, miten määritellään sana nörtti? tuus pois sieltä areenalta takaisin todellisuuteen.
Pakko vastata tommoselle pallinaamalle!
Ensinnäkin, näin oon ite asian ymmärtänyt, ja niinpä se on, koska MELKEIN jokainen käyttää tietokonetta joskus ja useamminkin, mutta vain pelien kanssa HYVIN viihtyvät ihmiset ovat tosinörttejä, tietokoneista tietävät vain viisaita, toisin kuin sinä NÖRTTI joka vain surffailet forumeilla, hommaa elämä, täältä et sitä löydä! :D
Ja sinä *aatanan palikka, luulet varmaan että jokainen joka sanoo hyvän sanan "nörteistä", istuu messuilla, mutta niinkuin muissakin, olet siinäkin TÄYSIN väärässä.. En edes oikein tiedä koko messujen tarkoitusta, eikä suuremmin kiinnostakkaan, enkä ole käynyt lähelläkään koko mestaa. Miksi helvetissä maxaa itsensä kipeeksi et pääsee räplää nettiä ja pelaa pelejä?? Sitä kun voi jokainen halukas tehdä kotonaankin lähes ilmaiseksi! :D
Kotonani dokaan, mikä taitaa käsityksesi mukaan olla täysin mahdotonta jos käyttää tietokonetta, KASVA AIKUISEKSI, ja kato peiliin :P
Niinkuin jo sanoin aiemmin, en itse ole nörtti, mutta eipä "nörteissä" mitään pahaakaan ole, peleistä pitävät myös lähes kaikki kadulla notkuvat pitsanaamat, siinä missä urheilijat yms.
Kerro, en malta odottaa että kuulen sinun kantasi,
miten ihminen joka tekee työtään tietokoneella voi olla nörtti?
Niinkuin jo kysyin, ovatko esim. kaikki kassatytöt silmälasipäisiä 100kg nörtti-keijukaisia koska näpräävät n. 8h päivässä kassakonetta, joka nykypäivänä on tietokone.. Vastaa jos osaat, jos aivoijesi kapasiteetti riittää käsittämään mitään muuta kuin forumeilla olevat napit "lähetä viesti" yms... Tai hajoo yxinäs, aivan sama loppupeleissä. - nimetön
huh huh kirjoitti:
Pakko vastata tommoselle pallinaamalle!
Ensinnäkin, näin oon ite asian ymmärtänyt, ja niinpä se on, koska MELKEIN jokainen käyttää tietokonetta joskus ja useamminkin, mutta vain pelien kanssa HYVIN viihtyvät ihmiset ovat tosinörttejä, tietokoneista tietävät vain viisaita, toisin kuin sinä NÖRTTI joka vain surffailet forumeilla, hommaa elämä, täältä et sitä löydä! :D
Ja sinä *aatanan palikka, luulet varmaan että jokainen joka sanoo hyvän sanan "nörteistä", istuu messuilla, mutta niinkuin muissakin, olet siinäkin TÄYSIN väärässä.. En edes oikein tiedä koko messujen tarkoitusta, eikä suuremmin kiinnostakkaan, enkä ole käynyt lähelläkään koko mestaa. Miksi helvetissä maxaa itsensä kipeeksi et pääsee räplää nettiä ja pelaa pelejä?? Sitä kun voi jokainen halukas tehdä kotonaankin lähes ilmaiseksi! :D
Kotonani dokaan, mikä taitaa käsityksesi mukaan olla täysin mahdotonta jos käyttää tietokonetta, KASVA AIKUISEKSI, ja kato peiliin :P
Niinkuin jo sanoin aiemmin, en itse ole nörtti, mutta eipä "nörteissä" mitään pahaakaan ole, peleistä pitävät myös lähes kaikki kadulla notkuvat pitsanaamat, siinä missä urheilijat yms.
Kerro, en malta odottaa että kuulen sinun kantasi,
miten ihminen joka tekee työtään tietokoneella voi olla nörtti?
Niinkuin jo kysyin, ovatko esim. kaikki kassatytöt silmälasipäisiä 100kg nörtti-keijukaisia koska näpräävät n. 8h päivässä kassakonetta, joka nykypäivänä on tietokone.. Vastaa jos osaat, jos aivoijesi kapasiteetti riittää käsittämään mitään muuta kuin forumeilla olevat napit "lähetä viesti" yms... Tai hajoo yxinäs, aivan sama loppupeleissä.tekstisi muutamaan riviin, niin voin harkita lukemista. kauheen näköstä.
- isukki44
Siellä assyillä se on minunkin poikani on ja hyvä niin. Ihan tavallinen nuori joka harrastaa mm. tietokoneita, kuten varmaan useimmat siellä. Huolettomin mielin poikani matkaan laitoin kavereidensa kanssa, sillä siellä ei örvelletä viinapäissään. Muutenkin näyttää siltä, että tämän harrastuksen parissa viihtyvillä alkoholin käyttö on vähäistä. Mieluummin siellä kun kaljakassin kanssa kadulla.
- nimetön
En ymmärrä tollasta ajattelutapaa. Luuletko, että kaikki joilla ei kestä pää tuijottaa tietokonetta lähes koko viikonlopun on ryyppäilemässä? Isukilla taitaa olla vähän väärä käsitys nuorista?
Kyllä niitä vaihtoehtoja löytyy enemmänkin. Moni varmasti ryyppäileekin, mutta kyllä monilla nuorilla viikonloppu menee urheilessa, leffassa, mökillä, opiskellessa ja kyllä siellä kadullakin tai rannalla voi olla ilman alkoholia. - ceeppari
nimetön kirjoitti:
En ymmärrä tollasta ajattelutapaa. Luuletko, että kaikki joilla ei kestä pää tuijottaa tietokonetta lähes koko viikonlopun on ryyppäilemässä? Isukilla taitaa olla vähän väärä käsitys nuorista?
Kyllä niitä vaihtoehtoja löytyy enemmänkin. Moni varmasti ryyppäileekin, mutta kyllä monilla nuorilla viikonloppu menee urheilessa, leffassa, mökillä, opiskellessa ja kyllä siellä kadullakin tai rannalla voi olla ilman alkoholia.täytyy sanoo että olen sun kanssa samaa mieltä. muutakin kannattaa harrastaa kun sitä tietokoneen näpräystä.
t: "ei enää niin riippuvainen koneista" ;D - Nörtti?
ceeppari kirjoitti:
täytyy sanoo että olen sun kanssa samaa mieltä. muutakin kannattaa harrastaa kun sitä tietokoneen näpräystä.
t: "ei enää niin riippuvainen koneista" ;DHarrastan airsoftausta ja oon kavereiden kanssa jonku verran.Teen tietokoneella mappeja eri peleihin (warcraft ja hl)Osaan tehdä animaatioita ja jonkin verran koodausta osaan.Pelaan myös jonkin verran yleensä istun koneen ääressä chattaillen tai netissä surffaten.Oon myös koulussa atk luokalla ja teen koneella myös paljon muuta kuin pelaan.
- KP/PK
Nörtti? kirjoitti:
Harrastan airsoftausta ja oon kavereiden kanssa jonku verran.Teen tietokoneella mappeja eri peleihin (warcraft ja hl)Osaan tehdä animaatioita ja jonkin verran koodausta osaan.Pelaan myös jonkin verran yleensä istun koneen ääressä chattaillen tai netissä surffaten.Oon myös koulussa atk luokalla ja teen koneella myös paljon muuta kuin pelaan.
Tässä taas laadukasta nettikeskustelua. Aiheena oli tietokonetapahtuma ja loppudilemma oli yleismaailmallista kinastelua aiheesta "nörttiys, ei-nörttiys". Rakentavaa! Nettikeskustelujen kulkua ei siis missään nimessä kannata valvoa.
- SpruuttiKukki
Moni taas osallistui lapsellisille ässyille eli leikkimielisesti lässynlässyille. Aika tylsä oli vain ASM tv.
- elämä on laiffii
Ne, jotka jaksaa ärsyyntyä muiden tekemisestä (josta ei ole edes haittaa kellekkään) niinkin paljon, että pitää oikein netissä suureen ääneen valittaa, voisivat ihan itse hankkia sen elämän.
Ja jos kaikesta huolimatta jaksatte mussuttaa, niin sanokaa edes, että mitä se elämä on. Mitä pitää tehdä, ettei ärsytä elämän omaavia ihmisiä?
Kumpi muuten on naurettavampaa, koodata joku ohjelma, joka vaatii kunnolla aivoja ja tuhansia rivejä koodia; vai se, että haukkuu muita, joka taas ei vaadi juuri mitään taitoja...
Ennenkuin joku sanoo, että se tietenkin on hienompaa, että haukkuu muita, voisi kirjoittaa esimerkiksi lyhyen tasohyppelyn C :lla ja sanoa sitten. Taitaisi tosin mennä haukkumis linjalle, kun ei itse osaa..."voisi kirjoittaa esimerkiksi lyhyen tasohyppelyn C :lla ja sanoa sitten."
Jospa nyt ei aleta kirjoittelemaan mitään cplusplussia, vaan mietitään miten nykynuorison saisi pois koneelta ja istumasta päivät pitkät vain tietokoneella.- Aaron Maiden
Jande-7 kirjoitti:
"voisi kirjoittaa esimerkiksi lyhyen tasohyppelyn C :lla ja sanoa sitten."
Jospa nyt ei aleta kirjoittelemaan mitään cplusplussia, vaan mietitään miten nykynuorison saisi pois koneelta ja istumasta päivät pitkät vain tietokoneella.Pyytäkää Suomen kuulamiehiä kisojen jälkeen nostamaan nykynuoriso pois koneen päältä istumasta. Jos ette siis jaksa. Ne ne on riskejä poikia.
Voisi siitä nörttisurkimus innostua raamikasta urheilijaa katsoessaan ja tämän käsivarsilla roikkuessaan liikunnasta. Saisi sitten myöhemmin oikean naisystävän/kundifrendin tehtyään itselleen selän. - höhöö
Aaron Maiden kirjoitti:
Pyytäkää Suomen kuulamiehiä kisojen jälkeen nostamaan nykynuoriso pois koneen päältä istumasta. Jos ette siis jaksa. Ne ne on riskejä poikia.
Voisi siitä nörttisurkimus innostua raamikasta urheilijaa katsoessaan ja tämän käsivarsilla roikkuessaan liikunnasta. Saisi sitten myöhemmin oikean naisystävän/kundifrendin tehtyään itselleen selän.Raivosko wemmu siellä? Saiko joku sen nimmaria?
- Vittu mitä paskaa!
Miettikääpä sitä nörttien vihaajat, aina kun avaatte koneen kuvittelette että paina "on" nappia kerran ja se on siinä kone on käynnissä alle puolessa minuutissa. Ne "nörtit" on suunnitellu koneet jota käytät joka päivä. Myöskin puhelin on itseasiassa tietokone, eli joka kerta kun soitat saat kiittää niitä "nörttejä". Miksi vihaatte viisaita ihmisiä? Koulussa joka päivä kiusataan oppilaita jotka lukevat läksynsä hyvin ja menestyvät koulussa, muut kiusaavat kateuden takia!
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204