Miks mun viestit
POISTETAAN!?!?!??! VASTAAA!!
Lähetin tänää n.3 maissa viestin tänne ja nyt se on POISTETTU!
Miks mun viestit...
7
326
Vastaukset
- lähes tietäväinen
Voisitko kertoa mikä viesti se oli? Mitä kysyit tai sanoit?
- LAHTELAINEN
Otsikossa luki.
- lähes tietäväinen
LAHTELAINEN kirjoitti:
Otsikossa luki.
En tiiä miksi. Multakin on joskus poistettu. Scuubi poistaa niitä joskus.
- ei oo oikein
lähes tietäväinen kirjoitti:
En tiiä miksi. Multakin on joskus poistettu. Scuubi poistaa niitä joskus.
tehtävstään perillä.esim.miks noita jaxin ja jeen viestejä ei oo poistettu.siellä taitaa olla jotku pikkupojat asialla samoin. nois pillu ja kulli viesteis.
- terro-scuubi
ei oo oikein kirjoitti:
tehtävstään perillä.esim.miks noita jaxin ja jeen viestejä ei oo poistettu.siellä taitaa olla jotku pikkupojat asialla samoin. nois pillu ja kulli viesteis.
ei taida kyllä scuubi ihan olla tehtäviensä tasalla
- .,,,,
Multakin poistettiin kerran viesti mutta jälkeenpäin ymmärsin syyn. Siis seriffi on tarkka täällä siitä asiasta. Eli Suomi24 hakua pitää aina käyttää, että onko siitä aiheesta keskusteltu ennen. Noin 2 viikkoo sitten se laittamani kysymys poistettiin. Hain sen sitten sillä haulla ja siitähän oli keskusteltu muutaman viestin verran joskus viime marraskuussa.
kyseistä viestiä ei ollut tarkoitus poistaa.eli nyt annan sen olla rauhassa=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898166
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344761- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 472705
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562642