Te joilla on galleriasivuillanne sähköpostiosoite niin kertokaa onko tullut paljon roskapostia tai ikäviä meilijuttuja?
galleriasivut
14
1657
Vastaukset
Päätin koittaa ja laitoinkin sähköpostiosoitteeni / MSN tunnukseni galleriasivulle, katsotaan :)
- sinkku55
Ei mitään roskapostia.
- (.)Y(.)
suoraan sitä osoitetta, vaan se löytyy täältä.. jostain.. ;))
Kaikille jotka sen tietävät ja ovat kirjoitelleet kanssani, sanon Kiitos mukavasta
postista.. :))))))))))))
Roskapostia tulee myös, mutta ne on mainoksia yms...- kalle-p-aa
Millä ihmeen sivuilla??????
Rouva?? Neiti?? salaperäisyys ;DD - (.)Y(.)
kalle-p-aa kirjoitti:
Millä ihmeen sivuilla??????
Rouva?? Neiti?? salaperäisyys ;DDtietenkin.. :DDDD
Toinen.. :DDDDD
- Aurora-30
kävin lisäämässä sivulleni e-mail osoitteen, katsotaan nyt tuleeko postia vaiko ei.
- jpntar
mukavaa sakkia käy laatikolla, mutta varovainen täällä pitää olla..
- Ajomies
Useampi laatikko, mutta ihan mukavasti.
Palstalaiset viestittävät joskus hyvinkin ahkerasti - toistasataa meiliä parhaillaan päivittäin, enemmänkin hieman laskutavasta riippuen. Viagra on tunkenut jostain, mutta ei juuri muuta - nekään ei häiritse kun saman tien roskikseen putsaan avaamattomina. Näin muutkin vähänkään epämääräiset.
- extalkkari
tullut yhtään roskapostia eikä muutenkaan ikäviä meilijuttuja, asiallista postia on kyllä tullut.
ikävää meiliä ole tullut.
Ei edes tuolta sätin puoleltakaan, vaikka siellä jutut vähän roisimpia kuin täällä.
Aina on kauniisti ensin kysytty saako lähettää postia ja kivoja meilejä olen saanutkin.- sunmaid
Olen käynyt tällä palstalla joskus viestiä heittämässä, muuta päätin nyt tulla ulos kolostani.
Käyn teitä täällä joskus piristämässä ja kiusaamassa;)- (.)Y(.)
piristää ja vilkastuttaa, selvästi
täällä meininkiä.. ;))
Poikkea usein palstalla.. ;)))
- Stadi58
Ei ole tullut roskaa, päinvastoin, siellä on voinut jatkaa joskus keskustelua, joka jäänyt kesken sätissä, tai ei ole vielä aloitettukaan :D
viestiä hyvässä eikä pahassa mielessä. Ei edes roskapostia.
Minut on vaiettu kuoliaaksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483