Outi oli ollut reissussa ja olimme kiusoitelleet toisiamme pitkin viikkoa. Olimme sopineet alunperin, että tapaisimme lauantaina, mutta koska perjantaina oma aikatauluni muuttui suotuisasti niin laitoin Outille viestiä ja kysyin suoraan kerkeäisikö hän näkemään jo tänään. Outi ilmoitti hyvin pian, että 16 jälkeen sopii hyvin vaikka hänellä olikin vielä hiukan jetlagia reissustaan. Sovimme alustavan aikataulun kuudeksi ja jatkoin omia askareitani. Outi ilmoitti, että hänen lähtönsä hiukan viivästyy ja se oli minullekin parempi, sillä omiinkin askareihini tuli viimehetken muutoksia.
Outi ilmoitti olevansa lähistöllä, mutta odottelee kyllä kunnes olen valmiina. Ilmoitin, että minulle menee vielä noin 20 minuuttia. Olin vihdoin valmis ja lähdin ulos. Lähdin kävelemään tielle, jossa Outi sanoi odottelevansa ja näin hänen autonsa parkissa. Hyppäsin kyytiin ja Outi moikkasi minua oikein iloisesti hymyillen. Molemmat tiesimme, että tätä hetkeä oli taas odoteltu ja pääsisimme taas nauttimaan toisistamme. Outi starttasi liikkeelle ja annoin hänelle ajo-ohjeita. Olimme matkalla paikkaan, jossa olimme jo kertaalleen olleet aiemminkin. Tunnelma oli hyvin kiimainen ja huomasin Outin ilmeistä, kuinka hän janosi tulla otetuksi. Ei mennyt kauaa, kun olimme jo tutussa paikassa- Outi parkkeerasi auton ison hiekkaparkin reunalle hetken mietittyään kummin päin viimeksi parkkeerasimme auton. Toisessa suunnassa oli nimittäin vilkas tie, jossa meni paljon autoja, mutta ei mitään kohtaa mihin kukaan onneksi pysähtyi katselemaan tarkemmin. Outi sai auton parkkeerattu ja hyppäsimme takapenkille.
Lue koko tarina täältä:
https://seksipaivakirja2016.blogspot.com/2026/09/paineiden-purkua.html
Pikaiset panot autossa
Anonyymi-ap
0
330
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1131583- 125989
- 47941
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku98919Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57787- 45642
- 64632
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan236618- 34617
- 49577