Ettei hämärien perintätoimistojen laskuja edes tarkasteta, ovatko ne kunnossa. Miten voidaan myydä lasku uudelle toimistolle, eikä uudessa "laskussa" huomioida jo ulosottoon maksettua summaa ollenkaan? Tämähän on täysin rikollista touhua. Maksat vuosikausia korkoa 9,5% korolla, eikä velkasumma lyhene ollenkaan, päinvastoin se kasvaa. Ei tämä ole mitään muuta kuin rikollista ihmisten kiusaamista, nöyryyttämistä sekä köyhdyttämistä koko homma. Ketään ei kiinnosta asian laittomuus.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ei tarvitse maksaa jos ei ole lainoja ottanut.
Sellainen perintätoimisto mikä olemattomia perii ei ole lainmukainen toimija.
Jos et ole lainoja ottanut, ei millään perintätoimiston kirjeellä pitäisi olla merkitystä.
Jos olet maksanut laskusi ajallaan yms juoksevat arkiset menot. Ei sinulle lähetetä mitään laskuja perintätoimistolta, ensin tulee muistutus ja sitten vasta niitä perintä pyyntöjä.- Anonyymi00002
Siis jos tulee jotain laskuja olemattomista asioista mitä et ole ostanut tai muistutuksia ja huomautuksia maksaa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siis jos tulee jotain laskuja olemattomista asioista mitä et ole ostanut tai muistutuksia ja huomautuksia maksaa.
Niin ei ole pakko maksaa koska et ole mitään tilannut, ostanut tai jättänyt maksamatta.
Etkä miltään pikavippi yritykseltä mitään lainoja ottanut. - Anonyymi00004
Oletko jotenkin vähä-älyinen?
- Anonyymi00005UUSI
"Maksat vuosikausia korkoa 9,5% korolla"
Niin tämähän se on, jos maksat niin vähän ettei summa kata edes korkoja niin minkäs asialle mahtaa, ei mitään. Eli homma menee täysin oikein...- Anonyymi00009UUSI
Sanoo besserwisser, onko muuta asiaa tyhjäpäällä?
- Anonyymi00006UUSI
Aina kannattaa seurata ja verrata velkoja positiivisen luottotietorekisterin tietoihin. Siellä on alkuperäinen velkasaldo ennen velan kierrätystä perinnän toimiin ja ilman kuluja ja korkoja.
Mutta kuten aloittaja kirjoittaa, liian usein velallista huijataan uusilla maksuilla. Itselleni kävi niin, kun jo maksettua ja lyhennettyä velkaa alettiin periä uudelleen alusta. Otin yhteyttä perintään ja selvisi monen väännön kautta, että koska heillä maksut määrittelee tietokoneohjelma, näin pääsi käymään. Että joo, virheitä sattuu.- Anonyymi00007UUSI
Tarkoituksella KUSETETAAN ihmisiä. Sairas systeemi tämä on.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tarkoituksella KUSETETAAN ihmisiä. Sairas systeemi tämä on.
Eikös laskujen maksamatta jättäminen ole vielä pahempaa kusettamista?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikös laskujen maksamatta jättäminen ole vielä pahempaa kusettamista?
OLETKO ITSE KUSETUSFRIMASSA TÖISSÄ?
KAHTEEN KERTAAN SAMAA LASKUA PERIMÄSSÄ? - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
OLETKO ITSE KUSETUSFRIMASSA TÖISSÄ?
KAHTEEN KERTAAN SAMAA LASKUA PERIMÄSSÄ?En ole perintäalalla. Olen ihan tavallinen kunnon kansalainen, joka maksaa laskunsa ajallaan. En pidä kusettajista, mutta kusettajaa pitää saada kusettaa - siinähän oppii.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En ole perintäalalla. Olen ihan tavallinen kunnon kansalainen, joka maksaa laskunsa ajallaan. En pidä kusettajista, mutta kusettajaa pitää saada kusettaa - siinähän oppii.
Pelkkä PerSu sinä olet!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En ole perintäalalla. Olen ihan tavallinen kunnon kansalainen, joka maksaa laskunsa ajallaan. En pidä kusettajista, mutta kusettajaa pitää saada kusettaa - siinähän oppii.
Sairas ihminen olet. Surkutapaus.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sairas ihminen olet. Surkutapaus.
Eli ajallaan laskunsa maksava on sairas ja surkutapaus? Sitten ilomielin sellainen olen ja sellaisena pysyn. Eipähän ainakaan keneltäkään yrittäjältä jää minun takiani lapset nälkäiseksi.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli ajallaan laskunsa maksava on sairas ja surkutapaus? Sitten ilomielin sellainen olen ja sellaisena pysyn. Eipähän ainakaan keneltäkään yrittäjältä jää minun takiani lapset nälkäiseksi.
Tänne kirjoittavat juuri sinun kaltaiset JUNTIT jotka eivät löydä omasta elämästään mitään muuta iloa kuin pilkata täällä huonossa asemassa olevia ihmisiä. Yhteiskunnan pohjasakkaa te olette tyhmyytenne kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34482- 23468
- 37433
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393