Jäin selaamaan minulle uuden ns. älypuhelimen viestimäärää - eihän sen runsaudessa ole tolkunmäärää!
Luin jutun suomalaisesta ultrajuoksijasta. Sanoi tienneensä olevansa hyvässä juoksukunnossa. Juoksi pitkän matkan kovan ajan.
En enää löytänyt sitä juttua uudestaan selauksessa.
Joskus kivikauden jälkipuoliskolla Emil Zatopeciä sanottiin juoksevaksi koneeksi. Emppuhan juoksi vain maratonmatkoja!
Tää tämän päivän juttu oli paljon rankempa. Suomalainen juoksija - On se kova!
vaippaurheilija k, 88v.
On se kova!
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Niin kun toiset vaihtelee niit vaippoi. Siitä tulin muistuttaan.
j. - Anonyymi00002UUSI
Alberto Cova on oikeasti kova.
- Anonyymi00003UUSI
Pitäs ostaa uus känny, peruskänny vain 29e näytti olevan.
- Anonyymi00004UUSI
Minulla vielä vanha Nokia tekee hommansa "kuin vanha tekijä." Ostin siihen uuden akun pari vuotta sitten. Onneksi vielä myydään vanhoihin akkuja niin ei tarvitse hyvästä toimivasta luopua.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minulla vielä vanha Nokia tekee hommansa "kuin vanha tekijä." Ostin siihen uuden akun pari vuotta sitten. Onneksi vielä myydään vanhoihin akkuja niin ei tarvitse hyvästä toimivasta luopua.
Akun ostolla voisin kans selvitä, joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1391852- 1291067
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1091050- 47961
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72908- 53789
- 38687
- 34647
- 64642
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan238641