Onko kukaan päässyt panemaan ajo-opettajaa tai ajo-oppilasta? Vaimoni seurusteluaikanamme tunnusti, että oli katsellut sillä silmällä miesopettajaansa autokoulussa, mutta asia ei ollut edennyt, kai...
Seksiä autokoulussa
Anonyymi-ap
143901
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 14
Vanhimmat
Autokouluauto ajetaan aina ensin syrjätielle ja loput saatte arvata itse!
Siellä hoidetaan alennushinnat
-91 ajoin kortin ja kyllä. Sain naida silloista autokoulun opettajatarta. Oli kuuma kesä ja opettaja istui aina pelkääjän paikalla mustassa polvien yläpuolelle ylettyvässä hameessa. Muutamien sattumien kautta käytiin ensimmäisen kerran pikapanoilla meidän kesämökillä ulkosaunan pukuhuoneesa. Homma sai useamman kerran jatkoa kun nähtiin viikonlopulla baarissa ja aamuyöstä naitiin mun kämpällä. Opettajatar oli jo silloin varattu ja minua varmaan 20v vanhempi. Pienellä paikkakunnalla puuhat pidettiin vain meidän tietona mutta tuona kesänä opin seksistä todella paljon.
Siis autokoulussa ja autokoulussa... Olin kesätöissä yhdellä maatilalla 30 vuotta sitten poimijana, kun olin 20 vuotias ja pääsin tänne Suomeen opiskelijan statuksella töihin. Minulla ei ollut vielä ajokorttia ja tarkoitus oli hankkia ajokortti, joten pyysin tätä maatilan poikamies isäntää opettamaan minua ajamaan autollaan.
Meillä oli silloisessa kotimaassani sellainen systeemi, että ajokortin sai ilman ajokoetta, jos hyvin kävi ja se maksoi 20 markkaa, mutta siinä oli riski joutua myös ajamaan, jos sattui sellainen virkamies, jolle olisi pitänyt maksaa rahaa enempi. Joten siltä varalta, että joutuisin ajokokeeseen, piti minun osata ajaa autolla.
Minulla oli tietysti muutakin mielessä ja oli ollut hieman peliä tämän isännän kanssa, joten tuosta opetuksesta tulikin varsin mieluista iltaharrastusta meille. Mitään virallista opetuslupaa ei tietenkään ollut, joten sain ajo-opetusta rauhallisella metsäautotiellä, jossa ei ollut muuta liikennettä. Otettiin mäkilähtöjä ja harjoiteltiin parkkiin ajoa, sekä muutenkin auton ajoa. Ja kyllä sitten me naitiin ja pantiin mitä siinä pienessä autossa pystyi, sekä olin sen auton konepellillä jalat levällään ja tuo isäntä jyysti kyrvällään pilluuni oikein kunnolla.
Olin kaikkiaan siellä tilalla puolitoista kuukautta, kun sain kuukauden työviisumiini kaksi viikkoa lisää aikaa paikalliselta poliisilta. Me käytettiin verukkeena, että pitää vielä jatkaa poimintaa, vaikka ihan panohommia me tehtiin se kaksi viikkoa, toki joka ilta ajo-opetustakin oli, että opin kyllä ihan hyvin ajamaan autoakin. Voin kuitenkin sanoa, että ihan pillua antamalla olen ajo-opetusta saanut!
Ja ajokortin sain sitten silloisessa kotimaassani sillä 20 markalla ja ei tarvinnut edes yhtään ajaa autolla. Muutin sitten Suomeen pysyvästi parin vuoden päästä, niin silloin jouduin suorittamaan ajokokeen, että sain suomalaisen ajokortin.
Vaikka siitä on jo aikaa niin ethän vieläkään iäkäs ole, kertaus olisi opintojen äiti😉
On kokemusta
En ajo-opea mutta autokoulun omistajan vanhempaa rouvaa. Oli todella kuuma kesä-ilta kun omalla paikkakunnalla oli eräs tapahtuma minne osallistui käytännössä koko kylä. Tuolla tapahtumassa tulin sitten juttuun tämän autokoulu rouvan kanssa ja päädyttiin kävelemään samaa matkaa kotiin. Rouva asui samassa rakennuksessa missä autokoulukin oli. Kävelymatkan aikana tuli selväksi että rouvan mies on mökillä ja että voisin poiketa halutessani vielä drinkille. Suostuin ja pian istuin tuon todella hienon kodin valkoisella nahkasohvalla ja rouva minua vastapäätä. Juotiin siinä lasilliset kunnes sanoin että taidanpa tästä lähteä kotia kohti. Rouva totesi tähän pienessä hutikassa suoraan että aijaa, kuvittelin että me naidaan kohta kunnolla. Menin täydellisen sanattomaksi mutta joku minut sai menemään lähemmäs rouvaa ja vastaamaan että se olisi kieltämättä todella mahtavaa. Rouva nousi ylös ja alkoi suudella samalla housujani avaten kunnes hän kaivoi kaluni esiin ja alkoi imeä sitä todella voimallisesti. Kalu oli hetkessä täydessä seisokissa ja rouva meni sohvalle nostaen upean ihomyötäisen hameen vyötärölleen, paljastean upean posliinkisi ajetun pillunsa suoraan silmieni eteen. Menin lähemmäs pillua ja aloin nuolemaan tuota upeaa ilmestystä rouvan painaessa kasvojani syvemmälle pilluaan vasten, kohta sanoen että tule kunnolla tädin pilluun.. Nousin ylös ja tein muutaman runkkauksen kalulleni kunnes ohjailin kullin rouvan sisään. Tunne oli uskomaton, märkä pillu litisi naimisen tahdista ja rouva tarttui minua takamuksesta lisäten itse panon tahtia. Nussin kohta tuota pitkässä avioliitossa olevaa rouvaa ihan kunnolla ja naimisen äänet täytti koko talon. Alkoi tuntua että kohta on pakko vetää kalu pihalle mutta rouvakin taisi tuntea tuon ja käski spermata rouvapillun kunnolla. Laskin ehkä kolmeen ja tulin kunnolla tuohon ihanaan rouvaan, otin varovasti jo vähän rauhoittunutta kaluani ulos kun rouva alkoi vielä itse sormettaa pilluaan jalat pystyssä ja laukesi sitten todella voimmakkaasti, lopuksi vähän nauraen tapahtuneelle. Sovittiin sitten että tämä pysyy täydellisesti meidän välisenä juttuna ja niin se on pysynyt. Olisiko tuosta tapauksesta kulunut muutama vuosi kun kuulin rouvan lähteneen talosta nuoremman miehen perässä.. Sen jälkeen en häntä ole nähnyt kun muutamia kertoja ja nykyisin hän jo vanha rouva. Hänen miehestään aika on jättänyt jo vuosia sitten. Upea muisto jäi kuinka 19v kaveri sai kokenutta 60v rouvaa.
yhteen pötköön taas on kirjoitettu...
Saman pistin merkille ,en saanut kirjoituksen sisällöstä mitään selville että mitä siinä tapahtui ,aivan käsittämättömän epäselkeää tekstiä .
Specsaverilta apua ongelmaan ja opiskelulla alkaa ymmärtää lukemansa.
Specsaverilta ajokortti?
Karmeaa pötköä luettavaksi, kuka ihmeen Keijo näitä kirjoittaa!!!
Minun autokoulu meni kyllä hyvin ja sain ajokortin heti 18 vuotiaana, mutta ongelmana oli sitten ajokokemuksen hankinta. Isäni kuoli, kun olin nuori tyttö ja äidillä ei ollut ajokorttia, niin meillä ei ollut autoa.
Ajamaan teki mieli, omaan autoon ei ollut varaa, joten keksin että kyllä minä pillua antamalla pääsen autoa ajamaan. Olin kohtalaisen hyvin muodostunut, joten vientiä oli. En tietenkään miksikään huoraksi ryhtynyt, mutta kyllä sitä sitten autoa pääsi ajamaan, kun ymmärsin antaa. Pidin tasoakin siinä hommassa, kun oli varaa valkata autoja, enkä mihinkään porukkapanoihin suostunut.
Opin ajamaan hyvin ja pääsin jopa ajamaan ralliakin, kun bongasin yhden autourheilijan.
Minulla oli aikoinaan autoliike ja yhtenä kesänä sain asiakkaaksi nuoren neitosen, joka halusi vain koeajaa uudehkoja autoja, joita minulla oli myynnissä. Kyllä se aina nopeasti meni siihen sitten, että mitä koeajoja tämä neitonen halusi.
Oli hieman erikoinen kesä, hän seurasi lehti-ilmoitteluani ja kävi lähes päivittäin koeajamassa autoja. Seksisuhdehan siitä sitten muodostui, hän jotenkin kiihottui nopeista kalliista autoista ja sitten hänet piti hoidella. Ei hän yhtään autoa ostanut, mutta palkitsi ne koeajot kyllä ruhtinaallisesti, jopa maksoi rahaakin, kun sai ajaa kalliita nopeita autoja, sekä tietysti antoi pillua. Yksi erikoisemmista asiakassuhteista!