Viimeksi muistan, kun paikka oli auki joskus vuonna 0. Heli Orenius isopalkkaisena kakkosjohtajana valitsi joukosta odotetusti variksen. Tai voihan se olla niinkin, että Heli esitti varista ja nöyrästi valittiin Helin esittämä tuttu ja "turvallinen", epäpätevä mies johtajaksi. Päteviä hakijoita oli mukana hakijoissa, mutta paikka oli etukäteen petattu varikselle. Onkohan aika yhtään muuttanut käytäntöjä?
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
No ei varmasti ole. Jollekin kumminkaimabroilerille menee ”huippupesti”
- Anonyymi00003
Peukku pete se rallattaa
- Anonyymi00002
Huippupalkka 🤣
- Anonyymi00004
Onhan se jos peruspäivärahoilta pääsee tuohon pestiin.
- Anonyymi00005
Miksi ei Sari Å hakisi tätä paikkaa?
- Anonyymi00006
Joku sanoi että ehtoja oli liikaa.Ymmärrän tuon sellaisena että saat palkkaa jos et tee mitään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joku sanoi että ehtoja oli liikaa.Ymmärrän tuon sellaisena että saat palkkaa jos et tee mitään.
Äkissä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuohan on klassinen esimerkki sätkynukesta mille maksetaan sen 5-6 kiloa. Kuhan naamansa näyttää jossain niin siinä on, ja nyökyttelee, hännysteleen näitä pellejä jotka tuon "kehitysyhtiön" hallituksessa irvistelevät jatkossa. Ihan pellepositio, oikein toimitusjohtaja, no on se raksapenakin oman yhdenhengen putiikkinsa toimitusjohtaja välillä ennen konkurssia.
Ihan käsittämätöntä kuka haluaa "työskennellä" tuossa punatiilitalon organisaatiossa....
- Anonyymi00009
Onhan tuolla työpaikkailmoituksessa kerrottu hyvin toimenkuva.Vastaa kyllä ihan täysin toimareiden tehtävän kuvaa.Sari taitaa vaan haluta pullikoida kun ei työ kelvannut.Kiiskistä tuskin valitaan.
- Anonyymi00011
Kyllähän amisukko toimariks käy hyvin kalabusinekseen
- Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllähän amisukko toimariks käy hyvin kalabusinekseen
Ei nyt sentään
- Anonyymi00010
Et sitten hakenut paikkaa.
- Anonyymi00012
Onko erään suurehkon teollisuuslaitoksen entinen työsuojelupäällikkö hakenut paikka vai saako sen hakemattakin?
- Anonyymi00013
Hae itse sinne, mitä täällä itket tuosta
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
👍🏻
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Itkinkö?
- Anonyymi00015
Valittajat voivat itse hakea tuonne päätöstenteon ytimeen, niin ei tarvii täällä itkeä joka riville.
- Anonyymi00016
kyllä jos tuo paikka menee Kiiskelle niin avot, siinä on se tämän kylän kunnallispolitiikka tiivistettynä. Lemuaa jo kauas, hyi helevetti.
- Anonyymi00017
Samaa mieltä
- Anonyymi00018
Katkerat valittajat...
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Katkerat valittajat...
Tuon hyrrän ja demarilauman johdolla menty päin puuta jo kauanko? Liian kauan.
- Anonyymi00020
Kuka tämmöiset valinnat päättää
- Anonyymi00021
Kaupunninhjallitus ja tuon yhtiön hjallitus, eli kalapoliittiset veljekset. Siksihän näitä yhtiöitä perustetaan että voidaan suhmuroida ja vedota liikesalaisuuksiin. Toinen hyvä (lyhyempi) vastaus in dynamiikka-masa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kaupunninhjallitus ja tuon yhtiön hjallitus, eli kalapoliittiset veljekset. Siksihän näitä yhtiöitä perustetaan että voidaan suhmuroida ja vedota liikesalaisuuksiin. Toinen hyvä (lyhyempi) vastaus in dynamiikka-masa.
Jep
- Anonyymi00023
Osaamisella ja koulutuksilla ei ole mitään merkitystä. Tärkeintä on että kuuluu joko sdp ja vasemmiston punaiseen liittoon
- Anonyymi00026
Myös puolustusvoimilla sama, pitää hommata "oma kenraali"
- Anonyymi00028
Valitettavasti tämä on totta täälläpäin
- Anonyymi00027
Jep
- Anonyymi00029
Tässähän on komedian ainekset kun velikultien touhuja puidaan hallinto-oikeudessa samalla kun uutta typsykkää tai kalaveljessinttikalaa palkataan! Dynaamista nääs sano matti-näsä.
- Anonyymi00030
Nyt lähtee elinVOIMA liikenteeseen, isot pojat ovat kertomassa tarkastuslautakunnalle miten homma rokkaa. Hyväksyttiin lappuun ja homma hoidossa.
https://web28.aanekoski.fi/dynasty10/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2026723-6
Kun katson tuon lautakunnan osallistujia, niin voi hyvää päivää.... - Anonyymi00031
Investointeja pohtivan työryhmän perustaminen uudelleen valmisteluun Äänekoskella
Että näin - Anonyymi00032
Eihän tuollaista työryhmää voi perustaa se ei ole laillinen.
Lestojen ja persujen märkä päiväuni, että itse pääsisivät hyville mestoilla kun ei taida muuten oikein töitä ole ja tilinpäätös negatiinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398