Tulin yhteislaulutapahtumasta. Siellä laulettiin Kotkan poikii ilman siipii, jossa on rivi: Varmaa on, että mun haaveeni nuo, täyttyneet milloinkaan ei.
Vieläkin mietin, mitkä haaveeni ovat täyttyneet ja varsinkin sitä mitkä eivät ole. Mietin sitäkin onko niitä ollut, muistanko kaikki? (Mistä mä haaveilin, muistaa en voi, olin vain onnellinen.) Ja mitä on ollut? Mielestäni nyt on sen aika. Voihan olla että joku haave vielä täyttyy.
Mitkä sinun haaveesi tähän mennessä laulun sanoin ´eivät ole milloinkaan täyttyneet´?
Yhteenveto unelmista
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Yhteislaulu piristää.
- Anonyymi00002UUSI
'maailman myrskyt keinuttaa, taakse jäivät nuoruuspäivät, takaisin ei niitä saa, laulut tuulen nuo vain kuulen, enkä tiedä kauniinpaa'
Herkkää Junnua... - Anonyymi00003UUSI
Ei näköjään ollut aloitus kiinnostava. Olin jo unohtanut koko jutun kunnes tämä nyt näkyikin taas. En käy kovin usein palstalla.
Kerron omani. Olen saavuttanut sen mitä unelmoin. En nyt enempää erittele, tuskin kiinnostaa.
Voisin tähän pistää vanhan vitsin.
Mies: Olen saavuttanut enemmän kuin odotin.
No mitä sinä odotit?
En mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101491Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja142696Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40571Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö204562Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540