Valtava piristysruiske Kainuuseen, Googlelta jätti investoinnit Kajaaniin ja Vaalaan.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Tuo saattaa poikia muitakin työpaikkoja, hyvä homma.
- Anonyymi00002UUSI
Joo,,piristysruiske vähän aikaa mutta 5 vuoden kuluttua en halua kuulla sanaakaan näiltä Googlen ihailijoilta itkua miksi sähkö maksaa maltaita maakunnissa.
Jokainen ymmärtää mikä seuraus on siitä, että n, 30% koko suomen sähkön tuotannosta menee näihin data keskuksiin.
Fortum ja verkon haltia joutuvat investoimaan sadoilla miljoonilla uusiutuvan tuotannon laitoksiin ja arvatenkin kuluttaja on maksumies??????????- Anonyymi00006UUSI
Mikä uusiutuvan tuotannon laitos ?
- Anonyymi00003UUSI
Valtava piristysruiske odotahan muutama vuosi itku pääsee sinultakin.
- Anonyymi00004UUSI
Kohta Trumpetti hallinoi Suomea ja maksamme sähköstä huippuhintaa kun maksamme näitä Trupeti härpäkkeitä?
- Anonyymi00005UUSI
Höpöjä haastat.
- Anonyymi00007UUSI
On täällä oikea taulapäiden keskittymä, ihan kaikkea siis ihan kaikkea uutta vastustetaan, sitten esiinnytään kaiken tietävinä asiantuntijoina vailla mitään koulutusta.
- Anonyymi00008UUSI
Tännehän pakkautuneet kaikki datakeskusten asiantuntijat. 😅
Mistä sen tietää mitä on viijjen vuojen kuluttua! Voepi sähkönhintaki olla pieni. Tulleehan siitä väliaekasesti töetä monelle eikä työttömien tarvihe kitua kun saavat tehä töetä. Ootellaan ja katellaan. Ei olla aena vastaan jokapaekassa.
- Anonyymi00009UUSI
Ole huottetta ei se kehitys yllä sinne periferiaan.
- Anonyymi00010UUSI
Juuri noin.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ole huottetta ei se kehitys yllä sinne periferiaan.
Wau, periferia, taisit luntata sanan googlesta, katoppa samatien miten sanan huoletta täällä periferiassa kirjoitetaan.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Wau, periferia, taisit luntata sanan googlesta, katoppa samatien miten sanan huoletta täällä periferiassa kirjoitetaan.
Taitaa tuo "periferia" hyyppä kuulua siihen heikompaan desiiliin. 🤣
- Anonyymi00011UUSI
Pitäjä täynnä neroja noin teorian tasolla mutta työnteko ei oikein nappaa. 😉
- Anonyymi00014UUSI
Tyypillistä suomalaista "posittiivista" asennetta.Vastahankaan heti,vaikka mikä olisi.
- Anonyymi00015UUSI
Suomusalmelaisille on ihan sama mitä kirjoittaa ei ne ymmärä mitään.
- Anonyymi00017UUSI
Olenkohan minä sitten ainoa joka ymmärtää.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olenkohan minä sitten ainoa joka ymmärtää.
Et ole, kaikki ymmärtävät että sähkön hinta nousee pilviin ja työpaikkoja on vain rakennusaikana, ei enää monta kun valmistuu.
- Anonyymi00016UUSI
On se ainoastaan kielteinen asia että Kajaanin ja Vaalan tulevat keskukset työllistävät rakennusvaiheessa monta tuhatta ihmistä, valmiina monia satoja, ja mikä pahinta paikkakunnat saavat useamman miljoonan vuosittain kiinteistöveroja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061414Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124634Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat32568Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö198538Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530