kärähtää Suomessa päivässä. Kuinkahan paljon on Jämsän luku. Kuulostaa aika hurjalta luvulta tuo sata.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Kuinka moni munkin purija kärähtää ajaessaan jämpsän porttiin
- Anonyymi00003UUSI
Ei varmaan sinun lisäksesi ketään muuta!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei varmaan sinun lisäksesi ketään muuta!
Sinähän sen tiedät munkin purija
- Anonyymi00002UUSI
Ajan aina kännissä
- Anonyymi00004UUSI
Onkohan tämä munkki-ääliö päässyt jo Niuvanniemen suljetulta osastolta vapaaksi, taikka onko pakkopaidan hihat hetkeksi höllätty?
- Anonyymi00005UUSI
Voi olla laskettu avohoitoon
- Anonyymi00007UUSI
Kertoo itse niuvanniemen vaki potilas
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kertoo itse niuvanniemen vaki potilas
Oon moision miehiä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oon moision miehiä
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Niin että en ole niuvasta vaan moisiosta. Korjasin väitteen arvon pulunnussija
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin että en ole niuvasta vaan moisiosta. Korjasin väitteen arvon pulunnussija
Ketä kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161672Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91847Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148772- 57769
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39621Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔41615Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö236613- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577