Sukupuolenvaihdos Thaimaassa

Anonyymi-ap

Pähkinänäppylän Kattilakamu muuttui jälleen naiseksi.

S: "Thaimaa yhteiskunta ei huolehdi mistään. Ei sosiaaliturvaa ei kunnon koulutusta lapsille Naisten lasten vanhusten vammaisten asema heikko"

-Thaimaassa on sosiaaliturva ja työttömänä on vain noin 4% Köyhille ilmainen koulutus, ilmainen terveydenhuolto ja ilmaiset lääkkeet. Thaimaassa ei hylätä vanhuksia kuten Suomessa.

S: "Kun Thai tyttö tulee maalta paremman leivan toivossa kaupunkiin. Hän päätyy huorabaariin tanssijaksi myy itseään lähettää rahaa kotiin jossa usein avioiton lapsi vanhempien hoivassa."

-Thai tyttö tietää tarkalleen mitä työtä on menossa tekemään. Seksiturismi vain osa Thaimaan prostituutiota – Perinteellä on syvät kotimaiset juuret Jo 13-vuotiaat pojat opettelevat seksiä prostituoitujen kanssa, mitä pidetään vain maan tapana.

-Vain 0,2-0,3% myy itseään ammatikseen. Yli 99% tekee muita töitä joten vaihtoehtoja on paljon mutta harvemmin yhtä hyvä palkka.

S: "Opiskelu itsensa kehittaminen ammattiin valmistuminen on thai tytölle täysin mahdoton sitä mahdollisuutta ei ole"

-Jokaisella thaimaalaisella on mahdollisuus lukea itsensä vaikka kuinka korkealle. Köyhille on stipendijärjestelmät ja peruskoulu on ilmainen köyhille.

S: "yhteiskunta ei anna rahaa lasten huoltoon"

-Child Support Grant- järjestelmän kautta maassa on maksettu 600 bahtia (noin 16 euroa) kuukaudessa alle 6-vuotiaista lapsista perheille, jotka elävät köyhyysrajan tuntumassa.

S: "Oisko yhteiskunnassa paljon pielessä rahat valuu rikkaille kuningas ui rahassa"

-Voimakkaasti kasvavassa taloudessa kuningashuoneen varat ovat vain hyttysen pieru Saharassa. Kuningashuone on jakanut omaisuuttaan mm maatalouteen, köyhille ja koronan aiheuttamiin tuhoihin.

-Buddhalainen rikas laittaa rahansa jakoon ja saa siitä hyvää karmaa ja arvostusta.

S: "Näin just on, ja siinä liemessä uivat turisti miehetItse jos joku mies sanoo käyneensä Pattayalla lopetan suhteen siihen paikkan. Kävin kerran 25 vuotta sitten. Se riitti. Itse siis nainen. Vain seksiturismia harrastavat miehet käyvät Thaimaassa. Itse kierrän ne suomalaismiehet kaukaa!"

-Hienoa Senssu että kävit 25 vuotta sitten ja nyt olet taas nainen.
Seksiturismi on harvinaista ja vain 1% sitä Pattayalla miehistä harjoittaa. Maailman luonnollisin vietti on sukupuolivietti. Naiset vie ja miehet vikisee.

S: "kun tulee vastaus että on ja matkustellut varsinkin Thaimaassa itse myös lopetan suhteen siihen"

-Kateus vie kalatkin järvestä, mutta sinulla ei ole mitään suhteita keneenkään. Möllötät yksin kotona alahuuli lurpallaan.

S: "Suomipojat jotka Thaimaassa käyvät ovat vastuuttomia sikoja"

-Ihan tavallisia miehiä, hieman varakkaampia kuin keskiverto suomalainen ja ottavat hienosti vastuuta kantamalla rahaa Thaimaahan. Onhan täältä Suomeen viety vaimoiksikin sellaiset 15000 naista.

-Tavallinen mies tavallisine toiveineen ja vietteineen ei ole millään logiikalla vastuuton sika. Tuo on ihan vaan äärettömän katkeraa paatosta.
https://yle.fi/a/3-9470020

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Onhan täältä suomeenkin viety.

Siis täältä thaimaasta aloittaja oireilee.

Internet on hyvä väline oireilla ongelmiaan mitä erilaisimmista aiheista, aina löytyy aihetta.

• Anonyymi00002
        UUSI

Täällä voi myös elää elämänsä kun muuta elämää ei ole.

• Anonyymi00003
        UUSI

Oiremies. Aloituksessa on käyty läpi asioita joilla koetat heittää lokaa Thaimaata kohtaan sekä suomalaisia miesturisteja kohtaan, ja vieläkään et ymmärrä mikä on Aasia. Kukaan ei usko väitettä että 25 vuotta sitten suomalaisnainen on todennut Thaimaassa käyvät miehet iljettäviksi sioiksi ja päättää tulla siitä kertomaan Pattayan matkailukeskustelun sivustolle.
        Vihjeeksi kerron että jokainen terve suomalaismies panee myös Suomessa kuin myös jokainen terve suomalaisnainen. Tunnen monia suomalaisnaisia joilla on paljon enemmän seksikumppaneita ollut elämänsä aikana kuin minulla. Jotkut heistä ovat hyötyneet suhteista myös rahallisesti huomattavasti. Mikä tekee heistä sinun mielestäsi parempia ihmisiä?
        Sekö että he asuvat Suomessa ja panevat Suomessa eivätkä?
        Vai onko se matkailemattomuus asia joka tekee miehestä paremman ihmisen?

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oiremies. Aloituksessa on käyty läpi asioita joilla koetat heittää lokaa Thaimaata kohtaan sekä suomalaisia miesturisteja kohtaan, ja vieläkään et ymmärrä mikä on Aasia. Kukaan ei usko väitettä että 25 vuotta sitten suomalaisnainen on todennut Thaimaassa käyvät miehet iljettäviksi sioiksi ja päättää tulla siitä kertomaan Pattayan matkailukeskustelun sivustolle.
        Vihjeeksi kerron että jokainen terve suomalaismies panee myös Suomessa kuin myös jokainen terve suomalaisnainen. Tunnen monia suomalaisnaisia joilla on paljon enemmän seksikumppaneita ollut elämänsä aikana kuin minulla. Jotkut heistä ovat hyötyneet suhteista myös rahallisesti huomattavasti. Mikä tekee heistä sinun mielestäsi parempia ihmisiä?
        Sekö että he asuvat Suomessa ja panevat Suomessa eivätkä?
        Vai onko se matkailemattomuus asia joka tekee miehestä paremman ihmisen?

SInä tarvitset siihen sen 10.000 km, sekä äitisi eläkkeen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      114
      1576
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      55
      731
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      725
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      38
      603
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      591
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      220
      582
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      557
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      63
      555
    Aihe