joo kansa maksaa kaliin sähkön eihän amerikkalaisetkaan halua noita.kaikki luvatut työ paikat luultavasti työn tekijä suurin osa tulee ulkomailta.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
niin ne sano kaikki eilen a studiossa, että vähä ylimitoitettuja on nuo poliitikkojen lupaukset ollu taas
mut mehän osataa otta se huomijoonä - Anonyymi00002UUSI
Sähköntuotannon lisääminen saanee lisävauhtia myös. Hyvä merkki ettei nämä investoijat näytä huolivan ryssälän uhastakaan.
- Anonyymi00003UUSI
Ei noihin usko kuin suomen sekoomus ja jukkola. Meriitit puhuvat puolestaan. Tulee kalliiksi meille tämä. Kysykää miksi muille ei kelpaa.
- Anonyymi00005UUSI
Ruotsiin kyllä kelpaa jos tänne ei datakeskuksia huolita. Meille jää siinä tapauksessa vain korkeampi sähkön hinta.
- Anonyymi00004UUSI
Kokkola jää ilman datakeskuksen suoria hyötyjä, mutta mahdolliset sähkön hintavaikutukset tuntuvat täälläkin. Veteli saa työpaikat ja hyvät verotulot kokkolalaisille jää lähinnä lasku. Näin käy, kun investoinnit kelpaavat muille mutta eivät meille.
- Anonyymi00008UUSI
Ei huolta. Kohta pukataan alumiinputkea niin että mummot ihmettelevät. Sähköä syö sekin mutta se työllistää vielä vuosienkin jälkeen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei huolta. Kohta pukataan alumiinputkea niin että mummot ihmettelevät. Sähköä syö sekin mutta se työllistää vielä vuosienkin jälkeen.
Ennen mahdollista tehtaan valmistumista lienee jo Hanhikiven ydivoimalaakin pitkälle rakennettu.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ennen mahdollista tehtaan valmistumista lienee jo Hanhikiven ydivoimalaakin pitkälle rakennettu.
Juuri sanottiin uutisissa, että Hanhikiven saa unohtaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä ne mummot alumiiniputkia ihimettelis, mummothan niitä on ollu puuhaamassa alun alakain!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Juuri sanottiin uutisissa, että Hanhikiven saa unohtaa.
Niin kommentoivat jotkut asiantuntijat, mutta se oli vain heidän näkemyksensä.
- Anonyymi00006UUSI
Nämä täällä kirjoittavat joilla ei ole kirjoitustaitoa, eivät oikein minua vakuuta.
- Anonyymi00007UUSI
Sinua täällä ei ole tarkoituskaan vakuuttaa.
- Anonyymi00013UUSI
Tästäkin kusetuksesta vastuussa olevat olisi hyvä hakata maan poveen.
- Anonyymi00014UUSI
Kylläpä sitä sähköntuotantoa taas ahneesti alkaa pukata, koska kysyntää riittää ja reippaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1291836Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö267666- 72662
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34592