Että Suomen kouluissa nähdään nälkää ja oppimistulosten huonous johtuu siitä. Nimenomaan mamut näkevät nälkää.
Naapurissa asuu kongon pakolaisia ja sieltä leijailee keitetyn pötsin haju harva se päivä
Ilmastointikanavia pitkin niin että sama kuin asuisi jossain etnisessä ravintolassa. Rappukäytävä haisee myös.
Koululaiset kulkevat upouusissa vaatteissa ja kengissä.
Rahaa näillä on ja sitä lasketaan parvekkeeni alla huutojen kera. Ei suomiköyhät ole sellaisia setelitukkoja koskaan pidelleet käsissään.
Afgaani kansanedustaja väittää
9
<50
Vastaukset 9
Suomessa vähän Afgaani lapsia, kotoutuneesta afgaani lapsesta voi tulla parempi ministeri kuin persu ministeristä. Ensi kevään jälkeen voi olla ettei Suomessa nähdä ikinä ps ministeriä.
- Anonyymi00001UUSI
Muslimiväestö kaikkein huonoiten kotoutuvaa.
- Anonyymi00002UUSI
Aloittajapersu on juonut Lasolia ?
- Anonyymi00005UUSI
Ettei ois peukusta sekaisin ?
- Anonyymi00003UUSI
Pötsisoppa eli mahalaukkukeitto on herkkua.
- Anonyymi00004UUSI
"Rahaa näillä on ja sitä lasketaan parvekkeeni alla huutojen kera"
Aha pers'aukinen persukin asuu kaupungin asunnossa. - Anonyymi00006UUSI
Mitä muuta kuuluu Maukka Peltopönttö ?
- Anonyymi00007UUSI
Tiedon nälkää kai....
- Anonyymi00008UUSI
Nazima on afgaanipassin edusta, ei luottamusta. Käyttäytynyt epäilyttävästi, äänestäen Venäjää tukien .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483