Kuinka moni pojist käyttää poikien stringejä? Mist ne on ostettu ja miillasii stringejä käytätte?
Vastaukset 67
- Anonyymi00001
Itse suosin boksereita, kommandona oloa ja kotona usein alasti. Parilla kaverilla stringit, seksikkäästi niissä näkyy pallit, kalu ja paljastaa hyvin onko karvoja tai karvaton, myös semistondiksen. Muut kaverit bokserit tai kommandona. Toinen stringi kaverilla pieni kalu, normaali kokoiset pallit ja karvaton, se on yökylässä ollut alasti, kun näki ettei minulla ollut mitään farkkujen alla.
- Anonyymi00004
Aina sillon tällön käytän. Calvineita oon tilannu zalandolta.
- Anonyymi00041
Calvinit tuntuu parhaimmalta
- Anonyymi00006
Joka jätkällä on stringit farkkujen alla.
- Anonyymi00022
Jep, tänään mustat stringit ja farkut :D
- Anonyymi00007
Stingit ihan kivat on, mutta jo semistondis pyrkii housista ulos, tänään koulussa chinot ja stringit, monet huomasi semin.
- Anonyymi00008
Onko sulla miesten vai naisten stringit? Mulla pysyy miesten stringeis ihan hyvin
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko sulla miesten vai naisten stringit? Mulla pysyy miesten stringeis ihan hyvin
Miesten osastolta ostettu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miesten osastolta ostettu.
Cool. Miten usein käytät? Ja pidäks pukkarissa tms niin et voi näkyy muille?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
En tiedä mistä mulle ostetaa mut pidän nii et muutki voi nähä. Käytän melkee aina.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aika harvoin, olen yleensä kommandona tai on bokserit.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
En tiedä mistä mulle ostetaa mut pidän nii et muutki voi nähä. Käytän melkee aina.
Kiva! Kukas niitä ostelee? Ja onks tullu kommentteja?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiva! Kukas niitä ostelee? Ja onks tullu kommentteja?
Äiskä ostaa mulle. Välil jotku on kyselly.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Äiskä ostaa mulle. Välil jotku on kyselly.
Nice. Entä ootko kavereilla tai muilla jätkillä nähny?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nice. Entä ootko kavereilla tai muilla jätkillä nähny?
Muutamilla kavereilla olen nähnyt strigejä ja ne todella seksyjä kun paljastaa paljon. Paras mitä olen nähnyt kaverilla on stondis strigeiisä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Muutamilla kavereilla olen nähnyt strigejä ja ne todella seksyjä kun paljastaa paljon. Paras mitä olen nähnyt kaverilla on stondis strigeiisä.
Kaveri on yökylässä ja stringit, näin hänen stondiksen nyt herätessä ja kaveri veti minun bokserit alas. Ollaan menossa ongelle ja kaveri ehdotti et mennään kommandona, suostuin.
mul on sellaset punaset, nahkaset
- Anonyymi00016
Jes!! Kaverin kanssa tilattiin pari kuukautta sitten Zalandolta. 3 punaset stringit. Nää on koko XS. Vähän isot ja löysät. Muuten tosi kiihottavat. Kaverilla siniset.
- Anonyymi00021
Ostatteko lisää?
- Anonyymi00020
Joka päivä stringit ja myös uikkareina!
- Anonyymi00023
Nicee! Millasia sulla on alkkareina ja entä noi uikkarit?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nicee! Millasia sulla on alkkareina ja entä noi uikkarit?
Montaa eri mallia, eli kapeasta takanauhasta leveämpään. Mustat uikkarit. Entäs sulla?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Montaa eri mallia, eli kapeasta takanauhasta leveämpään. Mustat uikkarit. Entäs sulla?
Erilaisia Calvin Kleinin malleja. Haluaisin vielä sellaiset joissa pelkkä naru takana. Uimahousuina tummansiniset.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Erilaisia Calvin Kleinin malleja. Haluaisin vielä sellaiset joissa pelkkä naru takana. Uimahousuina tummansiniset.
Nice! Calvinit on mukavia ja niillä on myös malli jossa pelkkä naru.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Nice! Calvinit on mukavia ja niillä on myös malli jossa pelkkä naru.
Noni täytyy tilata ne sitten! Käytitkö kesällä paljon uikkareina? Ihan julkisilla rannoilla?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Noni täytyy tilata ne sitten! Käytitkö kesällä paljon uikkareina? Ihan julkisilla rannoilla?
Jess! Juu, tuli käytettyä monella eri rannalla. Käytitkö sinä?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jess! Juu, tuli käytettyä monella eri rannalla. Käytitkö sinä?
Sama juttu. Missään en kokenut mitään ikäviä reaktioita. Nyt kesän päätteeks on sitten kivat rajat!
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sama juttu. Missään en kokenut mitään ikäviä reaktioita. Nyt kesän päätteeks on sitten kivat rajat!
Sama täällä vain hyviä kommentteja! Juu, ei jää muille epäselväksi uikkareiden malli kesän jäljiltä!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sama täällä vain hyviä kommentteja! Juu, ei jää muille epäselväksi uikkareiden malli kesän jäljiltä!
Mul ei näy kunnol rajojakaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Okei! Mitä kommentoitiin?
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mul ei näy kunnol rajojakaa.
Enemmän aurinkoa ens kesänä :)
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Okei! Mitä kommentoitiin?
En enää muista. Vain hyviä asioita ja myös kavereilta
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
En enää muista. Vain hyviä asioita ja myös kavereilta
Hienoa. Käyttääkö kukaan kavereista tai ootko ylipäätään nähny muilla pukkarissa rai rannalla?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hienoa. Käyttääkö kukaan kavereista tai ootko ylipäätään nähny muilla pukkarissa rai rannalla?
Juu, oon nähnyt sekä pukkarissa että rannalla. Yks kaveri käyttää kans. Mites sun kokemukset?
- Anonyymi00043
Anonyymi00033 kirjoitti:
Enemmän aurinkoa ens kesänä :)
Kyl mä aurinkoo sain...
- Anonyymi00044
Anonyymi00036 kirjoitti:
Juu, oon nähnyt sekä pukkarissa että rannalla. Yks kaveri käyttää kans. Mites sun kokemukset?
Aika harvoin mutta silloin tällöin kuitenkin. Kesällä kävi muutaman kerran niin etten ollu ainoa stringeissä. Kiva jos kaveripiiristäkin löytyy!
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Aika harvoin mutta silloin tällöin kuitenkin. Kesällä kävi muutaman kerran niin etten ollu ainoa stringeissä. Kiva jos kaveripiiristäkin löytyy!
Kiva! Kävikö näin rannalla vai pukkarissa?
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kiva! Kävikö näin rannalla vai pukkarissa?
Tää oli rannalla.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tää oli rannalla.
Mikä ranta? En oo itse nähnyt muilla tän vuoden aikana.
- Anonyymi00054
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mikä ranta? En oo itse nähnyt muilla tän vuoden aikana.
Hietsu ja Mustikkamaa
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Hietsu ja Mustikkamaa
sit ollaan oltu eri aikoina
- Anonyymi00060
Anonyymi00056 kirjoitti:
sit ollaan oltu eri aikoina
Säkin käyny noilla molemmilla?
- Anonyymi00063
Anonyymi00060 kirjoitti:
Säkin käyny noilla molemmilla?
Joo oon ollut. Hienoja rantoja
- Anonyymi00038
Sorry Mulla on nyt stringit. Tosi vitun hyvät
- Anonyymi00039
Mistä sait ja millaset?
- Anonyymi00040
Mulla kans! Tosi jees fiilis
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mulla kans! Tosi jees fiilis
Millaset ja mistä sait ne?
- Anonyymi00047
Nice. Koska ostit? En oo hetkeen siellä nähnyt.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Nice. Koska ostit? En oo hetkeen siellä nähnyt.
Sokos helsinki. Siellä on nyt myynnissä
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sokos helsinki. Siellä on nyt myynnissä
Hyvä tietää! Täytyy mennä shoppailemaan
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tulispa lisää stringmalleja kauppoihin
- Anonyymi00058
Anonyymi00053 kirjoitti:
Paikanpäällä ostaminen on aina helpompaa. Ck nettikauppaan tuli uusi malli
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Paikanpäällä ostaminen on aina helpompaa. Ck nettikauppaan tuli uusi malli
Niin tuli. Mä tilasin jo. Pitäis tulla ens viikolla.
- Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Niin tuli. Mä tilasin jo. Pitäis tulla ens viikolla.
Mikä malli kyseessä?
- Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mikä malli kyseessä?
Refined lace
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Refined lace
Onko siinä millainen takaosa / nauha? Kuvista ei näe.
- Anonyymi00051
Mä tilasin Zalandolta, sinisiä ja punasia. On tosi hyvän tuntuiset.
- Anonyymi00052
On mulla varmaan viidet stringit, mut ei kavereiden nähden kehtaa esiintyä niissä, ne paljastavat liikaa pienestä kalusta ja karvattomuudesta, vasta noin vuosi sitten alkoi puberteetti, eikä kovinkaan monella koulukaverilla ole stringejä, varmaan samasta syystä.
- Anonyymi00057
Käytä vaan rohkeesti. Moni ei uskalla kokeilla ja ne jotka kokeilee ostaa lisää!
- Anonyymi00062
Tiedätkö joitakin joilla on?
- Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tiedätkö joitakin joilla on?
On mitä?
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
On mitä?
Eli onko joillakin koulukavereilla myös stringejä
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Eli onko joillakin koulukavereilla myös stringejä
Yliopistolla muutama käytti ja tietenkin naiset :D
- Anonyymi00073
Homot niitä käyttää.
- Anonyymi00074
Miten näin päättelet?
- Anonyymi00075
Lopetin stringien käytön eilen. Syy: Kerroin että, mulla oli koulussa stringit, Persujen ylläpito poisti sen viestin. Oon 16 jätkä. Tänään koulussa ilman alushousuja.
Ilmeisesti täällä ei saa kertoa tosi asioita. Ei saa kertoa niinkuin asia on. Esim. Et voi täällä kertoa että, oot 15v ja pidät koulussa boksereita. Vaan täytyy sanoa että, 45v ja pidät boksereita. - Anonyymi00077
Poistamalla viestini ylläpito varmisti sen minkä kirjoitin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051205Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71855Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61793- 120673
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41646- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.50566Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 37518
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain79472Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9436- 77432
- 19427
Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o27392