Äitini oli aasi. Hän kertoi minulle varsana ollessani kuinka isäni, joka oli muuli, lähestyi häntä takaapäin niityllä ja hirnui hänet pyörryksiin. Siinä minä sain alkuni muusina. Sittemmin isäni kuoli, hänet teurastivat Suomeen tunkeutuneet matut ja söivät. Kansallisruokaa kuulemma heille. Kaksi heistä yritti vielä nostaa äidin häntää ja tehdä temput, mutta äiti potkaisi niitä kulkusiin. Ovat nykyisin eunukkeja. Puoliorpona muusina minä nykyisin apilaa rouskuttelen äiti-aasini kanssa.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Jep jep otteita skitsofreenikon päiväkirjasta
- Anonyymi00002UUSI
taisi olla ruuna
- Anonyymi00004UUSI
Muuli ei lisäänny.
- Anonyymi00005UUSI
Äitisi on käynyt vieraissa eikä isäsi ollut se, jonka äitisi on kertonut hänen olleen.
Muuli ei nimittäin pysty lisääntymään aasin kanssa. - Anonyymi00007UUSI
Selittäkää nyt vielä sekin miksi Aku Ankalla ei ole housuja?
- Anonyymi00008UUSI
Siksi, koska linnut eivät käytä housuja.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä mää tunnen ainakin yhden Tiaisen joka pitää housuja. Niin ja poliitikko Harakka, vaikka hänelle kyllä hame sopisi paremmin.
- Anonyymi00010UUSI
Menes"neiti"ostamaan hamekangasta
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Menes"neiti"ostamaan hamekangasta
Sitä on kaapissa omiksi tarpeiksi, kultaseni!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitä on kaapissa omiksi tarpeiksi, kultaseni!
Friikki kilahti
- Anonyymi00012UUSI
Monta muulia istuu Suomenkin vankiloissa. Eastwoodin filmi "Muuli" oli hyvä.
- Anonyymi00014UUSI
Sinähän sen kriminalisti
- Anonyymi00015UUSI
Kyllä on pierettänyt ja haisee lähettävä paskalle
- Anonyymi00016UUSI
Miksi sitten muumeilla ei ole housuja?
- Anonyymi00017UUSI
Se lesbo ei viitsinyt piirtää niille pöksyjä. Oli hieman pervo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509