Mikäli kroppasi toimii monona ja vanhenet kun ikää tulee lisää, niin on syytä ryhtyä keinotekoisesti lääkkein nuorentua.
Tosin lääkitys muiden ongelmien kanssa aiheuttaa ajattelua enemmän lemmenkäpälällä kuin aivoilla.
Hieman on erilainen tuo opetussuunnitelma Suomessa ja Thaimaassa.
Onhan tuo Kympin poikakin jonkin vuoden kuluttua varttunut ikään jolloin voi ryhtyä kulkemaan isänsä jalanjälkiä.
Perinteellä on syvät kotimaiset juuret.
Jo 13-vuotiaat pojat opettelevat seksiä prostituoitujen kanssa, mitä pidetään vain maan tapana.
Testaa stereot.
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Allekirjoitus unohtui.
Herra Sormikoukku - Anonyymi00002UUSI
Kannattaa aloittaa ankara possoilu kaksvitosena ja jäädä pysyvästi nelikutosena pois työelämästä ja jo viisvitosena ei tarvi mennä enää puistoon koska se on yläikäraja miehelle. Putkenpätkät ei kiinnosta enää kuuskymppisenä ja loppuelämä menee mukavasti ihan itsekseen netissä.
- Anonyymi00003UUSI
Onko tuossa Posson elämässä jokin ajanjakso jolloin hänellä on ollut elämä?
Oliko se se kun kaalia tarjoili eksoottisena herkkuna vaiko se kun kuvasi betonipihalla ruukkukukkasen piraattikameralla jossa oli uskomaton fauna?
- Anonyymi00004UUSI
Meillä Simonkylässä on sanonta: pihvi ja avokado ovat rikkauden merkki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2951205Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3061123Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 87904
- 106899
- 101869
- 109725
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559