Kansanedustaja Nasima Razmyar (sd) on Afganistanin kansalainen ja piste.
Afganistan ei tunne kaksoiskansalaisuutta.
Kansanedustaja Nasima Razmyar(sd) ei ole hakenut eroa Afganistanin kansalaisuudesta Afganistanin presidentiltä kuten Afganistanin laki edellyttää.
Kansanedustaja Nasima Razmyar (sd) edustaa siis Afganistanin kansaa Suomessa.
Ei Suomen kansaa.
Ei edes Suomen demareita.
Tästäkö Suomeen presidentti tai edes ministeri...
Afganistanin lain mukaan
22
66
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Demareitten tunnussana: globaali
- Anonyymi00002
"Monikansalaisuus
Suomen kansalainen voi olla samalla myös toisen valtion kansalainen, koska Suomi hyväksyy monikansalaisuuden.
Jos sinulla on Suomen kansalaisuuden lisäksi yksi tai useampi kansalaisuus, Suomen viranomaiset pitävät sinua Suomen kansalaisena Suomessa ja ulkomailla. " Piste
Jos sinäkin olet sattunut saamaan tai perimään Suomen kansalaisuuden, sinua pidetään suomalaisena, vaikka mielipiteesi edustaisivat mitä tahansa. Minä en tiedä, mitä sinä kuvittelet edustavasi, mutta siitä olen aika varma, ettei sinusta noilla opeilla tule mitään merkittävää. - Anonyymi00003
Epäluotettavaa agenttiainesta, Venäjää sympatiseeraava.
- Anonyymi00004
Persu mielipide hah
- Anonyymi00005
Persuhallituksen motto: Kaikki rahat rikkaille.
Muita potkimme päähän ! - Anonyymi00006
Meillä eletään Suomen eikä Afganistanin lakien mukaan, onneksi, joten täällä voi ihminen olla Afganistanin ja Suomen kansalainen, siitä ei ole epäilystäkään.
- Anonyymi00007
Sikäläisen lain mukaan on käytettävä burkaa.
- Anonyymi00010
Miten se liittyy Suomeen ? Eikö Suomessa saa olla käyttämättä
burkaa, Purrahan nimenomaan on haukkunut burkan käyttäjiä
käveleviksi jätesäteiksi ja vaatii burkan käyttämisen kieltoa. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten se liittyy Suomeen ? Eikö Suomessa saa olla käyttämättä
burkaa, Purrahan nimenomaan on haukkunut burkan käyttäjiä
käveleviksi jätesäteiksi ja vaatii burkan käyttämisen kieltoa.Persujen populismi on "hauskaa". PS:n politiikka perustuu vastakkainasetteluun ”tavallisen kansan” ja ”eliitin” välillä.
Kuinka ollakaan PS:stä tuli eliitin etujen ajaja !
- Anonyymi00008
Rasistin viha-aloitus.
- Anonyymi00009
Sen aloitti Mauri Peltokangas PS:
- Anonyymi00012
Älkää moittiko PS:n kannattajia, jotka ovat kuitenkin hyvin vapaamielisiä oman puolueensa jäsenten suhteen.
Rasismista ei ole tietoakaan.
Persu tarjoaa upean elämän mosambikilaiselle puolisolleen
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011645394.html- Anonyymi00013
Persun puolisolla Alan da Silvalla on kaksoiskansalaisuus,
Mosambikin ja Suomen ja he aikovat adoptoida lapsen.
– Koska olen mosambikilainen, minulla on oikeus adoptoida yksin omasta maastani. Uskon, että se olisi nopeampi vaihtoehto meille, Da Silva kertoo.
Mosambikilaisen lapsen adoptoinnilla on hänelle myös tunnearvoa.
– Se on vähän lähempänä sydäntä.
Lapsen muuttaessa Suomeen Da Silvasta ja Tynkkysestä tulisi yhteishuoltajia.
– Suunnittelemme menevämme naimisiin juuri ennen kuin adoptioprosessi saadaan päätökseen tai heti sen jälkeen, Da Silva kertoo.
– Olisi mukava olla naimisissa ennen kuin lapset tulevat, Tynkkynen sanoo.
Perussuomalaisten kanta samaa sukupuolta olevien avioliittoon ja adoptioon oli jyrkän kielteinen vuoden 2011 eduskuntavaaliohjelmassa. Sittemmin puolue ei ole linjannut asiasta. - Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Persun puolisolla Alan da Silvalla on kaksoiskansalaisuus,
Mosambikin ja Suomen ja he aikovat adoptoida lapsen.
– Koska olen mosambikilainen, minulla on oikeus adoptoida yksin omasta maastani. Uskon, että se olisi nopeampi vaihtoehto meille, Da Silva kertoo.
Mosambikilaisen lapsen adoptoinnilla on hänelle myös tunnearvoa.
– Se on vähän lähempänä sydäntä.
Lapsen muuttaessa Suomeen Da Silvasta ja Tynkkysestä tulisi yhteishuoltajia.
– Suunnittelemme menevämme naimisiin juuri ennen kuin adoptioprosessi saadaan päätökseen tai heti sen jälkeen, Da Silva kertoo.
– Olisi mukava olla naimisissa ennen kuin lapset tulevat, Tynkkynen sanoo.
Perussuomalaisten kanta samaa sukupuolta olevien avioliittoon ja adoptioon oli jyrkän kielteinen vuoden 2011 eduskuntavaaliohjelmassa. Sittemmin puolue ei ole linjannut asiasta.Puolisoko hallitsee poliitikon pestiä? 😀
- Anonyymi00014
eEntisen PS-kansanedustaja Olli Immosen vaimo Fija (virallisesti Lutfija) Immonen on lähtöisin bosnialaisesta muslimiperheestä.
Eikö persut olekaan islamkammoisia ?- Anonyymi00020
Demareitten puolisotko hallitsevat puoluetta? Selvä.
- Anonyymi00015
Havitteleeko afgaani- islamisti ministerin salkkua? Nazima on heikko lenkki. Arvaamaton.
- Anonyymi00018
Persut on heränneet Niuvaniemessä.
- Anonyymi00021
Pitäisikö Suomessa mielummin noudattaa Suomen lakia kuin Afganistanin?
- Anonyymi00024
Kun lainsäätäjä on afgaani...
- Anonyymi00022
Lapsena pakolaisena saapunut suomeen on aikuisena suomen kansalainen.
- Anonyymi00023
Afganistanin kansalaisuudesta luopuminen vaatii pitkän prosessin, joka edellyttää yhteydenottoa ulkomaanedustustoon ja lopulta maan presidentin allekirjoituksen.
Razmyar ei ole tällaista prosessia käynyt läpi.
Razmyar on itse kertonut, että hänellä ei ole intressiä selvittää tai hoitaa kansalaisuusasiaansa Afganistanin nykyhallinnon (Talibanin) kanssa.
Afganistanin lain mukaan kaksoiskansalaisuus on sallittua muille paitsi korkeissa hallinnollisissa tai ministerin/presidentin viroissa toimiville henkilöille, joten Razmyarilla on Iltalehden uutisen mukaan oikeudellinen mahdollisuus pitää molemmat kansalaisuudet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3721486Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan801015Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.88913Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49738- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38702- 53668
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10598- 35594
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
- 49540
- 32531
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33528Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 80470
- 48469