Että laitoin kolmannella luokalla kellon soimaan yöllä kello kolme tehdäkseni läksyt/ lukeakseni kokeisiin salaa..Vanhemmat repi koulukirjat käsistäni päivällä..
Kun pyysit mut kävelemään suoraa linjaa pitkin koulun käytävällä,tuntien jälkeen,jonka vedit maalarinteipillä lattiaan,jalkapöytäni oli murtunut tuolloin,joka askel sattui,kuin helvetin tuli.Silti mä tein sen..Tiedän,että epäilit,enkä siltikään voinut kertoa..
Kotonani itkeminen oli kielletty,ja purskahdin itkuun pienimmästäkin syystä..olin hyvin arka ja herkkä ja kaverit kiusasi/ ilkkui..
Oli myös paljon muita vakavampiakin juttuja pielessä kodissani ja sen ulkopuolella..
Yläasteelta pääsin silti liki kasin keskiarvolla..
Kiitos,kun olit mulle aina reilu ja hyvä..❤️
Tiesitkö opettaja..
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Lisään vielä,että olit koulumme rehtori myös,ehkä tunnistat tästä itsesi..tästä on jo paljon aikaa ja olet hyvin vanha mies,jos olet vielä elossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091815- 1361316
- 1161296
- 1601257
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281056- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.196747- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122610- 23608