Pirjo Kankkunen

Tytti

Tietääkö kukaan mikä on se luontaistuote, jolla Pirjo Kankkunen on julkisuudessa kertonut tervehtyneensä?
Jossain lehdessä näin aikoja sitten kuvan, jossa hänellä oli kädessä ruskea pullo, mutta siinä jutussa ei kerrottu mikä tuote oli kyseessä.

Kiinnostaisi vain kokeilla samaa, kun hänen tarinansa kuulosti niin tutulta - synnytyksen jälkeinen uupuminen, ilmeisesti joku puutostila tai hormonihäiriö tms.

4

7076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli

Fit Linen tuotesarjaa. Ns. aamu-päivä-ilta setti. Kolme purnukkaa jauhetta, jota sekoitetaan vesilasilliseen. Tuosta julkimon jutusta, jonka minä muistan, on jokunen vuosi aikaa. Muistaakseni itse isäntäkin käytti samoja rohtoja. Olen myös ko. aineita kokeillut, ja sitä päiväainetta käytän jatkuvasti, jo monta vuotta. Suolisto-ongelmat ovat vähentyneet paljon bio plussalla. Aamu-, ja ilta- aineita en käyttänyt kuin yhden satsin. (ovat aika kalliita). Käyppäs kurkkaamassa http://www.735.fitline.com

• pirjo kankkunen

urheilia vai

• on tuota
        pirjo kankkunen kirjoitti:

urheilia vai

Ralliautoilija Juha Kankkusen vaimo.
        Todellakin käyttävät molemat Fit Line tuotteita.
        Ainakin kertovat käyttävänsä.
        Itse olen käyttänyt myös niitä,sairastuin vakavasti ja käytin niitä 2v.ne auttoi minua,ovat todellakin hintavia,itse en vain raski enää eläkerahoist maksaa niitä summia joten siiryin halvempiin tuotteisiin,nekin auttaneet.

• maitotytöksi
        on tuota kirjoitti:

Ralliautoilija Juha Kankkusen vaimo.
        Todellakin käyttävät molemat Fit Line tuotteita.
        Ainakin kertovat käyttävänsä.
        Itse olen käyttänyt myös niitä,sairastuin vakavasti ja käytin niitä 2v.ne auttoi minua,ovat todellakin hintavia,itse en vain raski enää eläkerahoist maksaa niitä summia joten siiryin halvempiin tuotteisiin,nekin auttaneet.

valittu tyttökin olikin lopulta laktoosi-intolerantikko.
        Joi maitoa :DDDDD

Harvemmin julkut tai niiden siipat oikeasti edes käyttävät hehkuttamaansa tuotetta!

Raha ratkaisee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      174
      1878
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      243
      894
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      68
      816
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe