Tietääkö kukaan mikä on se luontaistuote, jolla Pirjo Kankkunen on julkisuudessa kertonut tervehtyneensä?
Jossain lehdessä näin aikoja sitten kuvan, jossa hänellä oli kädessä ruskea pullo, mutta siinä jutussa ei kerrottu mikä tuote oli kyseessä.
Kiinnostaisi vain kokeilla samaa, kun hänen tarinansa kuulosti niin tutulta - synnytyksen jälkeinen uupuminen, ilmeisesti joku puutostila tai hormonihäiriö tms.
Pirjo Kankkunen
4
7025
Vastaukset
- oli
Fit Linen tuotesarjaa. Ns. aamu-päivä-ilta setti. Kolme purnukkaa jauhetta, jota sekoitetaan vesilasilliseen. Tuosta julkimon jutusta, jonka minä muistan, on jokunen vuosi aikaa. Muistaakseni itse isäntäkin käytti samoja rohtoja. Olen myös ko. aineita kokeillut, ja sitä päiväainetta käytän jatkuvasti, jo monta vuotta. Suolisto-ongelmat ovat vähentyneet paljon bio plussalla. Aamu-, ja ilta- aineita en käyttänyt kuin yhden satsin. (ovat aika kalliita). Käyppäs kurkkaamassa http://www.735.fitline.com
- pirjo kankkunen
urheilia vai
- on tuota
pirjo kankkunen kirjoitti:
urheilia vai
Ralliautoilija Juha Kankkusen vaimo.
Todellakin käyttävät molemat Fit Line tuotteita.
Ainakin kertovat käyttävänsä.
Itse olen käyttänyt myös niitä,sairastuin vakavasti ja käytin niitä 2v.ne auttoi minua,ovat todellakin hintavia,itse en vain raski enää eläkerahoist maksaa niitä summia joten siiryin halvempiin tuotteisiin,nekin auttaneet. - maitotytöksi
on tuota kirjoitti:
Ralliautoilija Juha Kankkusen vaimo.
Todellakin käyttävät molemat Fit Line tuotteita.
Ainakin kertovat käyttävänsä.
Itse olen käyttänyt myös niitä,sairastuin vakavasti ja käytin niitä 2v.ne auttoi minua,ovat todellakin hintavia,itse en vain raski enää eläkerahoist maksaa niitä summia joten siiryin halvempiin tuotteisiin,nekin auttaneet.valittu tyttökin olikin lopulta laktoosi-intolerantikko.
Joi maitoa :DDDDD
Harvemmin julkut tai niiden siipat oikeasti edes käyttävät hehkuttamaansa tuotetta!
Raha ratkaisee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4733535Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi292903SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1472724Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872185Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1882039- 1581984
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141924- 991754
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi491531Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361460