mitä tarkoittaa että sylinterin pinnoitus on huono ja mitä silloon tapahtuu??
oon aloittelija enkä tiä paljoo viä crosseista..
pinnoitus
1
1338
Vastaukset
- pinnoituksesta
Alumiinisylinteri on pinnoitettu sisäpuolelta kovemmalla aineella. Kovakromiksi sitä kutsutaan tai NiCaSil-pinnoitteeksi, jotain erittäin kovaa ja liukasta kamaa kuitenkin.
Kun pinnoite kuluu, menee sylinteri väljemmäksi. Näihin on joskus saatavilla hyvin lievästi ylikokoisia mäntiä, jotka kompensoivat tätä kulumista. Sylinteriä ei voi porata, hoonilla voi tasoitella pahimpia naarmuja.
Jos pinnoite menee kokonaan puhki tai naarmuttuu muuten, alkaa mäntä syödä alumiinia sylinteristä. Alumiinihan on tunnetusti pehmeää ja sylinteri valjistyy kertaheitolla ajokelvottomaksi.
Pinnoitteen mennessä pilalle pitää sylinteri pinnoittaa uudelleen tai putkittaa valurautaputkella. Putkitettu sylinteri on mahdollista porata ylikokoon seuraavan vahingon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713