Katse merelle Jomtienilta

Anonyymi-ap

Varsin pelottava näky hotellihuoneen ikkunasta noin kello 16.
https://ibb.co/FqgkWYb7

Tunnelmaa lisäsi rannalla hetken aikaa huutanut vanha mamma "tsunami tsunami"
Kyseessä oli onneksi vain optinen harha, kun ukkospilvet vyöryi auringon eteen värjäten mereen tumman linjan, kuin seinämän. Ilmiötä kesti pari minuuttia ja se muuttui nopeasti. Oli hetki kun katselin missä lompakko ja passi että onko lähdettävä vai kannattaako jäädä, mutta 30 sekuntia myöhemmin asia varmistui että kyseessä oli valon ja varjon leikki.

19

<50

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Lähetin kuvan lehteen, saas nähä julkaisevatko.

• Anonyymi00002
        UUSI

Pattayan lahdella tsunami, niin varmaan...

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Pattayan lahdella tsunami, niin varmaan...

Jälleen kerran Pasanen ei lue mitä kirjoituksessa lukee tai ei ymmärrä mitä siiä lukee. Siinä luki että luuli tsunamiksi.:

"Kyseessä oli onneksi vain optinen harha, kun ukkospilvet vyöryi auringon eteen värjäten mereen tumman linjan, kuin seinämän"

Siitäkös Pasasella taas oli syytä suuttua.

• Anonyymi00004
      UUSI

Sain suihkutsunamin Soi 6lla.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kyllä minuakin pelottaisi jos meri olisi tuolla tavalla kaatumassa kuvan oikealta sivulta alas!

• Anonyymi00006
        UUSI

Miten yksi ja sama mies voi jokaisella lauseellaan todistaa olevansa pesunkestävä idiootti? Kuuluu ehdottomasti autismikirjoon tuo että ei löydä kuvista olennaista vaan keskittyy epäolennaisuuksiin
        https://ibb.co/3ywRKNhG Luin jutun että USA:ssa autisteja käytetään joissakin tutkinnoissa juuri siitä syystä että he saattavat tuoda uuden näkökulman paikalleen juuttuneeseen tutkintaan.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miten yksi ja sama mies voi jokaisella lauseellaan todistaa olevansa pesunkestävä idiootti? Kuuluu ehdottomasti autismikirjoon tuo että ei löydä kuvista olennaista vaan keskittyy epäolennaisuuksiin
        https://ibb.co/3ywRKNhG Luin jutun että USA:ssa autisteja käytetään joissakin tutkinnoissa juuri siitä syystä että he saattavat tuoda uuden näkökulman paikalleen juuttuneeseen tutkintaan.

Tuo oli "autistin" ainoa kommentti koko avauksessa " Pattayan lahdella tsunami, niin varmaan...", jokainen joka on käynyt pattayalla tietää että
        tsunami ei ole mahdollista, tuolla alueella, mitenkään, 55555

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuo oli "autistin" ainoa kommentti koko avauksessa " Pattayan lahdella tsunami, niin varmaan...", jokainen joka on käynyt pattayalla tietää että
        tsunami ei ole mahdollista, tuolla alueella, mitenkään, 55555

Kuka on väittänyt että se olisi ollut tsunami? Siinähän lukee selvästi että se vain näytti tsunamilta ja kuvassa se näyttää. Hieno kuva!
        Miksi et osaa lukea ja olet mukamas joskus ollut työelämässä laskentatehtävissä? Et ikipäivänä.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kuka on väittänyt että se olisi ollut tsunami? Siinähän lukee selvästi että se vain näytti tsunamilta ja kuvassa se näyttää. Hieno kuva!
        Miksi et osaa lukea ja olet mukamas joskus ollut työelämässä laskentatehtävissä? Et ikipäivänä.

Ja paljonko olet valmis lyömään vetoa, no ethän sinä ole maksanut edellisiä vetojasi, resupetteri...

Ja voin vakuuttaa ihan kokemusta että tuollaisia ilmakehän ilmiöitä on noilla leveysasteilla todella paljon, pilvet voivat heijastua vedenpinnalta, "takaisin", puhumattakaan cumulonimbus pilvien ylösnousevien virtausten aikaan saaamat pilvirakenteet.. olen nähnyt niitä kymmeniä ellei satoja, eikä tarvitse olla edes merta, riittää korkeahko vuori, joka heijastuu pilvistä, kun näihin vielä liitetään muu hallitsematon valosaaste ja niiden heijastumat, montako sinä olet nähnyt.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja paljonko olet valmis lyömään vetoa, no ethän sinä ole maksanut edellisiä vetojasi, resupetteri...

Ja voin vakuuttaa ihan kokemusta että tuollaisia ilmakehän ilmiöitä on noilla leveysasteilla todella paljon, pilvet voivat heijastua vedenpinnalta, "takaisin", puhumattakaan cumulonimbus pilvien ylösnousevien virtausten aikaan saaamat pilvirakenteet.. olen nähnyt niitä kymmeniä ellei satoja, eikä tarvitse olla edes merta, riittää korkeahko vuori, joka heijastuu pilvistä, kun näihin vielä liitetään muu hallitsematon valosaaste ja niiden heijastumat, montako sinä olet nähnyt.

alkaa vaikuttaa sinun tekemien ns. loogisten päätelmien kanssa olet vain vaikeuksissa, jokainen päätelmä mitä olet täällä oksentanut on mennyt 99,9 prosenttisesti pahasti metsään, osamaksu miljonääri,

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

alkaa vaikuttaa sinun tekemien ns. loogisten päätelmien kanssa olet vain vaikeuksissa, jokainen päätelmä mitä olet täällä oksentanut on mennyt 99,9 prosenttisesti pahasti metsään, osamaksu miljonääri,

Aloittaja olin minä, norssujalka. Kerroin vain kuvan kera mitä näin hotellihuoneen ikkunasta. Toki tiedän että siaminlahdella ei tsunameista ole vaaraa, mutta silloin kun ikkunasta näkyy tuollainen näky, niin kyllä sitä hetken aikaa ihmettelee. Kerroin selkeästi aloituksessa optisesta harhasta enkä ole mitään vetoja lyönyt kenenkään kanssa mistään.
        Nyt on oikein kaunis aamu, neljä päivää ollut pilvistä.
        https://ibb.co/G3nGF1SL Vuokra-autoni näköjään näkyy kuvassa keltaisen koppiauton vieressä.
        Erikoinen on tuo pätemisentarpeesi etkä sinä kyllä logiikalla loista, mitä olen lukenut juttujasi. Kerroit tähtien olevan "aurinkoja" ja että kommunistisia valtioita ei ole olemassa. En usko että olet asemassa jossa voit itsenäisesti laittaa määritelmät uusiksi siten että saat niille muun maailman hyväksynnän.
        Nähdäkseen tuollaisen ilmiön kuin aloituksessani, täytyy majoitus olla merenrannassa ja mielellään hieman korkeammalla kuin meren tasolla.

PS: Se oli varsin hauska tarina kun kerroit asentaneesi kiikarit lava-auton lavalle ja katselleesi niillä tähdenlentoja. Ei niitä hyvä mies kiikareilla näe.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Aloittaja olin minä, norssujalka. Kerroin vain kuvan kera mitä näin hotellihuoneen ikkunasta. Toki tiedän että siaminlahdella ei tsunameista ole vaaraa, mutta silloin kun ikkunasta näkyy tuollainen näky, niin kyllä sitä hetken aikaa ihmettelee. Kerroin selkeästi aloituksessa optisesta harhasta enkä ole mitään vetoja lyönyt kenenkään kanssa mistään.
        https://ibb.co/G3nGF1SL Vuokra-autoni näköjään näkyy kuvassa keltaisen koppiauton vieressä.
        Erikoinen on tuo pätemisentarpeesi etkä sinä kyllä logiikalla loista, mitä olen lukenut juttujasi. Kerroit tähtien olevan "aurinkoja" ja että kommunistisia valtioita ei ole olemassa. En usko että olet asemassa jossa voit itsenäisesti laittaa määritelmät uusiksi siten että saat niille muun maailman hyväksynnän.
        Nähdäkseen tuollaisen ilmiön kuin aloituksessani, täytyy majoitus olla merenrannassa ja mielellään hieman korkeammalla kuin meren tasolla.

PS: Se oli varsin hauska tarina kun kerroit asentaneesi kiikarit lava-auton lavalle ja katselleesi niillä tähdenlentoja. Ei niitä hyvä mies kiikareilla näe.

Jatkan vielä että aika mahtava fiilis tänä aamuna, kun vaihdan osoitetta enkä tiedä vielä minne. Lomaa jäljellä 2,5 kuukautta. Kapsäkki autoon vai valkkaanko jo kohteen etukäteen? Jos nyt lähden ajamaan olen Krabilla illalla, tai varsin kaukana pohjoisessa. Lähempänä olisi Koh Chang joka ei koskaan petä. Yksi vaihtoehto on että jään Pattayalle vielä viikonlopun yli saakka, parturia ja hierontaa tarvii ja pari kaveria tuli eilen Pattikselle, voisi tehdä päiväretken Bangkokiin.

norssujalka

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jatkan vielä että aika mahtava fiilis tänä aamuna, kun vaihdan osoitetta enkä tiedä vielä minne. Lomaa jäljellä 2,5 kuukautta. Kapsäkki autoon vai valkkaanko jo kohteen etukäteen? Jos nyt lähden ajamaan olen Krabilla illalla, tai varsin kaukana pohjoisessa. Lähempänä olisi Koh Chang joka ei koskaan petä. Yksi vaihtoehto on että jään Pattayalle vielä viikonlopun yli saakka, parturia ja hierontaa tarvii ja pari kaveria tuli eilen Pattikselle, voisi tehdä päiväretken Bangkokiin.

norssujalka

Tänään aurinkovarjoton päivä Pattayalla. Yrittäjien vapaapäivä ja rannan siivouspäivä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mitäs jos edes yöllä nukkuisit joskus.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

niinkö tietysti on selvää että kirjoittaja olit sinä, samoin kylmälaite autosta kirjoitukset, muita tuskin thaimaassa on, tosin kukaan ei ole sanonut että thaimaassa ei olisi kylmäkuljetus autoja totta kai on, mutta ei toimivaa kylmäkuljetusketjua, se katkeaa hyvin helposti, kommunistista valtiota ei edelleenkään ole olemassa ja tähdet ovat "aurinkoja" siinä missä omamme aurinkokunnassa.

Mutta edistystä on täälläkin tapahtunut, vielä parivuotta sitten monikaan ei erottanut astronomiaa tai logiaa.. kuviteltiin että kiinalainen tiedä perustui horoskooppeihin, osa varmasti kuvittelee vieläkin.

Kannattaa valita halvoissa hotelleissa aina huone toisesta tai ekasta kerroksesta, jos tulee ongelmia pääsee ikkunasta tai parvekkeeltä nopeasti ulos.

Vietä hauska loma....

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

niinkö tietysti on selvää että kirjoittaja olit sinä, samoin kylmälaite autosta kirjoitukset, muita tuskin thaimaassa on, tosin kukaan ei ole sanonut että thaimaassa ei olisi kylmäkuljetus autoja totta kai on, mutta ei toimivaa kylmäkuljetusketjua, se katkeaa hyvin helposti, kommunistista valtiota ei edelleenkään ole olemassa ja tähdet ovat "aurinkoja" siinä missä omamme aurinkokunnassa.

Mutta edistystä on täälläkin tapahtunut, vielä parivuotta sitten monikaan ei erottanut astronomiaa tai logiaa.. kuviteltiin että kiinalainen tiedä perustui horoskooppeihin, osa varmasti kuvittelee vieläkin.

Kannattaa valita halvoissa hotelleissa aina huone toisesta tai ekasta kerroksesta, jos tulee ongelmia pääsee ikkunasta tai parvekkeeltä nopeasti ulos.

Vietä hauska loma....

"Muita tuskin Thaimaassa on"

... Taas äly säteilee Pähkinärinteen varjoissa. Tapasin Pattayalla noin 10 suomalaista ja näin ehkä 30.

Älä höpötä posso omiasi mistään rannoista. Sinähän et voinut mennä rannallekaan kun kirput puri sinua raivokkaasti.

Mökkihöperö punkero ryhtyy meteorologiksi tällä kertaa oltuaan ensin tähtitieteilijä.

Mikä ihmeen ongelma tulee hotelleissa? Montakos tapausta olet kuullut että pitää paeta hotellista?

Minä valitsen aina niin korkealta kuin mahdollista, näköala on tärkeä.

Sinulla on pahoja pelkotiloja kaikesta ja siksi jäänyt elämä elämättä.

Minä laitoin alunperin kuvan kylmäautosta, mutta en muuta.

Thaimaassa on samat standardit kuin Suomessa kylmäkuljetuksille. Se koskee suuria toimijoita, tehtaita, jalostamoita ravintola - ja kauppaketjuja.

Yksityisten kesken ja pienten toimijoiden kesken sille ei aina ole tarvetta.

2010

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

"Muita tuskin Thaimaassa on"

... Taas äly säteilee Pähkinärinteen varjoissa. Tapasin Pattayalla noin 10 suomalaista ja näin ehkä 30.

Älä höpötä posso omiasi mistään rannoista. Sinähän et voinut mennä rannallekaan kun kirput puri sinua raivokkaasti.

Mökkihöperö punkero ryhtyy meteorologiksi tällä kertaa oltuaan ensin tähtitieteilijä.

Mikä ihmeen ongelma tulee hotelleissa? Montakos tapausta olet kuullut että pitää paeta hotellista?

Minä valitsen aina niin korkealta kuin mahdollista, näköala on tärkeä.

Sinulla on pahoja pelkotiloja kaikesta ja siksi jäänyt elämä elämättä.

Minä laitoin alunperin kuvan kylmäautosta, mutta en muuta.

Thaimaassa on samat standardit kuin Suomessa kylmäkuljetuksille. Se koskee suuria toimijoita, tehtaita, jalostamoita ravintola - ja kauppaketjuja.

Yksityisten kesken ja pienten toimijoiden kesken sille ei aina ole tarvetta.

2010

Paljon mahdollista mutta he eivät vaikuta tällä palstalla, kuten sanoin miljoonasti aikaisemmin thaimaan kylmäkuljetusketju on fantasiaa, ollut aina ja tulee olemaan. Tuo sinun kommenttisi on kuvaava, "pienten toimijoiden kesken sille ei aina ole tarvetta." kyllä on jos kylmäkuljetusketju olisi olemassa.

Ei minulla ole pelkotiloja mihinkään, sen enempää kuin sinulla,

Miksi et ottanut kantaa kiinalaisten horoskoopeihin... alatko olla valmis..

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Paljon mahdollista mutta he eivät vaikuta tällä palstalla, kuten sanoin miljoonasti aikaisemmin thaimaan kylmäkuljetusketju on fantasiaa, ollut aina ja tulee olemaan. Tuo sinun kommenttisi on kuvaava, "pienten toimijoiden kesken sille ei aina ole tarvetta." kyllä on jos kylmäkuljetusketju olisi olemassa.

Ei minulla ole pelkotiloja mihinkään, sen enempää kuin sinulla,

Miksi et ottanut kantaa kiinalaisten horoskoopeihin... alatko olla valmis..

3 miljardia dollaria on Thaimaan sisäinen bisnes vuositasolla koskien kylmäketjua ja kuljetuksia.

Ei enempää eikä vähempää.

Jos aikuisten oikeasti kuvittelet että vaikkapa tänne Isaniin tai Pohjois-Thaimaahan lohet, arvolihat, ravut ja äyriäiset kuskataan lämpimässä autossa niin olet lopullisen sekaisin.

Yksikään Seven Eleven, Big C, Mäkkäri, Burger King, Pizza Company, Subway tai vastaava ei ota vastaan mitään pilaantuvaa ilman kylmä kuljetusta.

Jokaiselle tuoteryhmälle on omat määrätyt lämpötilat kuljetukseen ja niitä valvotaan.

Viisivuotias osaa jo asian selvittää lukemalla mutta ei 65 vuotias. Sinulla on vakavia ongelmia iso pääsi täynnä.

2010

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

3 miljardia dollaria on Thaimaan sisäinen bisnes vuositasolla koskien kylmäketjua ja kuljetuksia.

Ei enempää eikä vähempää.

Jos aikuisten oikeasti kuvittelet että vaikkapa tänne Isaniin tai Pohjois-Thaimaahan lohet, arvolihat, ravut ja äyriäiset kuskataan lämpimässä autossa niin olet lopullisen sekaisin.

Yksikään Seven Eleven, Big C, Mäkkäri, Burger King, Pizza Company, Subway tai vastaava ei ota vastaan mitään pilaantuvaa ilman kylmä kuljetusta.

Jokaiselle tuoteryhmälle on omat määrätyt lämpötilat kuljetukseen ja niitä valvotaan.

Viisivuotias osaa jo asian selvittää lukemalla mutta ei 65 vuotias. Sinulla on vakavia ongelmia iso pääsi täynnä.

2010

Menet vain 2010 etsimään sitä toimivaa kylmäketjua, niin saat itsellesi hieman vaihtelua ojankaivuun tilalle.

Tottakai tietyillä firmoilla on kalustoja kylmäkuljetukseen, mutta siihen luottaminen on tyhmyyttä, ei tienkään makro myy mitään pilaantunutta, mutta seiskassa, big c, makkari laatu on huonoa, ja voit saada mitä tahansa...

Eikä kysymys ole koskaan ollut itse kylmäkuljetuksesta vaan kylmäketjusta joka kattaa valmistajalta kauppaan tai asiakkaalle. näissä on vissi ero.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      76
      981
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      823
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      801
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      60
      605
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      564
    7. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      36
      512
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      509
    Aihe