oisko kellään kokemusta, että voiko crash nitro kartissa ottaa "slaidia", elikkä samalla tavalla kuin crash team racingissa painamalla L2 ja R2 nappeja. koittakaa ymmärtää.
crash nitro kart
perttu
5
1416
Vastaukset
- perttu
siis silleen että saa turbon.
- Kondomsaattori
petyin syvästi peliin sen sekavuuden takia. Hankalaa pelata kun ei huomaa edes kääntyvää tienmutkaa kunnolla. painat 1 ja 3 nappeja ni eikähän onnistun no en tiiä ihasama
- Rocket89
Tietty ja ihan samalla kuin CTR:ssä
- jelppivä
onko nitro karttiin koodeja jos on voitteko kertoa pliis tai twinsanityyn
- nimittäin
Haha, tämmönen kuva on otettu, niin kertoo siitä että n-cage tais vähän epäonnistua, kun ihmiset kehtaa vitsailla.
http://www.bruceongames.com/wp-content/uploads/2008/02/ngage-taco.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013