Minun määräaikainen sähkösoppari päättyy pian, pitäisi miettii mihin jatkoo, olin ajatellut siirtyä Oomin asiakkaaksi, mutta kuulin sellaista stooria ystävältäni, etten mene sinne kyllä ikinä!
Että onko ihan todellistakaan.
Oli kuulemma toista viikkoo vääntänyt asiakaspalvelun kanssa asiaa, jonka olisi kuulemma ekaluokkalainenkin osannut yhden puhelun pohjalta hoitaa. Oli kuulemma asiakaspalvelija toisensa jälkeen kysellyt ja selittänyt niin chatissa, puhelimessa kuin sähköpostitse, ja antanut ymmärtää että asia oli kunnossa, taas oli uusi alkanut sekaantua asiaan ja kaikki saanut selittää alusta eikä siltikään.
Kaiken huippuna, kun teimme aikoinaan samoihin aikoihin vapaaehtoisen luotonantokiellon, kun eräs tuttavamme joutui huijauksen uhriksi, niin nytten oli sitten Oomilta lähestytty sen asian tiimoilta, olisi joku todistus heille pitänyt toimittaa, "sähkösopimuksen oikeellisuuden todentamiseksi?" WHAT? WHAT?
Mietittiin, meinaako ne että heiltä lähtee niin valtavat sähkölaskut meneen, että asiakkaan tarvii hakee luottoo vai mitä?
Multa ei ole mun sähköyhtiöstä ainaskaan ikinä moista kyselty.
Minä en ainakaan tuollaiseen rumbaan lähde eikä ole aikaakaan.
Niin kokemuksia kaipaisin, mikä olisi hyvä ja toimiva yhtiö, mihin kannattaisi jatkoo. Nykyinen ihan ok, mutta melko kallis.
Ei tuo Oomikaan tosiaan mikään halvimmasta päästä, että en silläkään menisi. Tein netissä kilpailutusta ja nyt on pari mitä mietin, mutta olisi kiva saada kokemuksia.
EI OOMI! Ikinä, mutta mikä?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Meillä on Helen sähköyhtiö. Ollaan oltu tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t76981Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71801- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien60605Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34564Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 46517
- 36512
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29509