Ei kai kukaan kuvittele,” että päivästä toiseen jne..” tälläseen kirjoitukseen tällä sivulla hieman eri näkemys.
Verottajalle voi antaa haluamansa tiedot ja kirjanpidossa ohittaa kuitittomat saatavat omaan käyttöön.
Kirjoituksessa mainitaan, että ei kukaan piäivästä
toiseen ilman palkkaa tee työtä? Ilmoitukset ja verot maksetaan ja ilmoitetaan asianmukaisesti. Kuka niitä valvoo kyllä se hoituu helposti aina jonkin aikaa. Huutokaupat on toiminta, jossa tapahtuu yhtä ja toista.
Verotoimisto ja Kela on kiinnostunut , mikäli palkkaa nostetaan.
Kuka seuraa ja valvoo
5
75
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Jos on yhdistyksen palkkalistoilla on ilmoitus velvollinen Kelaankin tuloista. Jos esim. saa toimeentulotukea,asumistukea tai muita etuuksia on velvollisuus ilmottaan niistä.
- Anonyymi00002
”Meidän Kajaani” aloituksen alla.
Siellä joku kirjoittaa kyseisen herran mollaamisesta! Mikä on mollaamista, eikö totuus ole eri asia kuin mollaaminen tai perätön puhe?
Samassa yhteydessä mainitsee facesta ja kuvittelee tietävänsä kommentaattorin sinulle sanon, että luulet väärin(kirjoittajia on monia) jotka ovat ottaneet kantaa toisen Ukrainan avustajan kohteluun törkeällä tavalla ja yrittäen haitata hänen toimintaa. Hänellä on paljon ystäviä täällä näin olen kuullut. Itse en häntä sen paremmin tunne. Näin olen käsittänyt näistä kirjoituksista. Kaikki puolustaminen osoittaa sen, että kyseinen herra tuntee kirjoitukset omakseen. Puolustus on paras hyökkäys, näinhän sitä sanotaan.
Minä voin kirjoittaa niin, että tämä herra tuntee ja tietää kenestä on kysymys?
Onko nämä mollaamista sain törkeän puhelun 21.5.-26
Tämän jälkeen alkoi tulemaan viestejä (4) kappaletta todella törkeitä. En laita tänne mitään, mikä olisi mollaamista tai perätöntä.
Te komppaajat puhutte vain hänen antamilla tiedoilla, valitettavasti ne eivät pidä paikkaansa. - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
”Meidän Kajaani” aloituksen alla.
Siellä joku kirjoittaa kyseisen herran mollaamisesta! Mikä on mollaamista, eikö totuus ole eri asia kuin mollaaminen tai perätön puhe?
Samassa yhteydessä mainitsee facesta ja kuvittelee tietävänsä kommentaattorin sinulle sanon, että luulet väärin(kirjoittajia on monia) jotka ovat ottaneet kantaa toisen Ukrainan avustajan kohteluun törkeällä tavalla ja yrittäen haitata hänen toimintaa. Hänellä on paljon ystäviä täällä näin olen kuullut. Itse en häntä sen paremmin tunne. Näin olen käsittänyt näistä kirjoituksista. Kaikki puolustaminen osoittaa sen, että kyseinen herra tuntee kirjoitukset omakseen. Puolustus on paras hyökkäys, näinhän sitä sanotaan.
Minä voin kirjoittaa niin, että tämä herra tuntee ja tietää kenestä on kysymys?
Onko nämä mollaamista sain törkeän puhelun 21.5.-26
Tämän jälkeen alkoi tulemaan viestejä (4) kappaletta todella törkeitä. En laita tänne mitään, mikä olisi mollaamista tai perätöntä.
Te komppaajat puhutte vain hänen antamilla tiedoilla, valitettavasti ne eivät pidä paikkaansa...asiaa
- Anonyymi00003
Liity jäseneksi, niin pääset vuosikokouksessa (jäsenkokous) lukemaan ja hyväksymään tai hylkäämään tilinpäätöksen.
Turha täällä vinkua ja valittaa, se ei johda mihinkään.- Anonyymi00004
Ihan samaa sinulle, kyseinen henkilö vinkuu ja haukkuu ja perättömiä laukoo suustaan.
Jollain tasolla kyllä johtaa ja on hyvä tietää muidenkin muutakin kuin paskaa.
En liittyisi jäsenksi maksustakaan onneksi en ole ollut näissä kuviossa koskaan mukana.
Kylläpä näyttää totuus olevan kova paikka.
Kerro lisää, tämä on huvittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811328
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191099En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621043- 65898
- 62793
- 60770
- 66702
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24700- 69682
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 51586
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 43533
- 29525
- 33520
- 72496
- 61488