Keski-Suomen hyvinvointialueen potilastietojärjestelmään tehdään lauantaina 19. syyskuuta päivitys. Sen jälkeen ei taas pariin viikkoon kannata mennä asioimaan.
Vastaukset 14
- Anonyymi00002
Eipä sun jutuissa ole mitään lukemista
- Anonyymi00003
Kiinnostuit oikein kiimassa.
- Anonyymi00005
Pääsevät uteliaat taas katselemaan ilman oikeutta ihmisten potilastietoja ja juoruamaan niistä
- Anonyymi00006
Jos ihminen on kipeä ja hakeutuu yhteiskunnan kustantamaan hoitoon, niin mitä väliä sillä on jos joku katselee tietoja.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos ihminen on kipeä ja hakeutuu yhteiskunnan kustantamaan hoitoon, niin mitä väliä sillä on jos joku katselee tietoja.
Nimenomaan siinä kertoo itse yhteiskunnan elätti
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nimenomaan siinä kertoo itse yhteiskunnan elätti
Sinulla vanhalla naisella ei ole enää pelkoa urkinnasta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinulla vanhalla naisella ei ole enää pelkoa urkinnasta.
Hanki lobotomia tyhjäntoimittaja
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hanki lobotomia tyhjäntoimittaja
Kulta rakas, ei niitä enää tehdä. Se oli sinun lapsuudessasi 1940-luvulla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kulta rakas, ei niitä enää tehdä. Se oli sinun lapsuudessasi 1940-luvulla.
Hanki lobotomia
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ilman hoitosuhdetta tietojen katselu on rikos ja tätä tapahtuu keski-suomen hyvinvointialueella todella paljon
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvinvointialueen rahat loppu ja henkilökunta valittaa kiirettä. Urkintaan löytyy kuitenkin aikaa..
- Anonyymi00013
Taas näkyi kannassa useita käyntejä potilastiedoissa, mutta lokitiedoissa niitä ei näy. Tarkoittaa sitä, että ne näkyy jossain sellaisessa lokissa mitä ei minulle anneta. Ehkä joku joltain toiselta hyvinvointialueelta käy lukemassa tietojani?
Pakko lähettää selvityspyyntö vaikka turhaahan se on. Latikka, Jormakka tai Huusko vastaa taas jotain ympäripyöreätä automaattisesta päivityksestä tai kirjauksien tallentumisesta kantaan, vaikka ne kyllä näkyvät lokissa. Tai sitten jollain firmalla on ollut ongelmia tietojen siirroissa juuri noina päivinä.
Mitään todisteita eivät koskaan esitä.
Mutta onpahan esittää tietosuojavaltuutetulle, poliisille ja toimittajille todisteet, että olen yrittänyt ja noudatan lakia - Anonyymi00015UUSI
Tekoäly käy urkkimassa terveystietojasi ja tekee niistä omia tilastojaan globaalien toimijoiden käyttöön. Niitä myydään sitten vakuutusyhtiöille ja eri viranomaisille.
Esimerkki: naisvaltaiseen työpaikkaan, tai lasten kanssa työskentelyyn etsitään palvelusta erektiokyvytön mieshenkilö. - Anonyymi00016UUSI
Siivousyrityksiin taas etsitään hyvin himokkaiksi koettuja ulkomaalaisia naisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.741132Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27729- 11702
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14645Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639- 61594
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj25593- 41571
- 61559
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52483Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31455Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447