Mite voi muuttuu pissikseks, jos käyttää rintaliivejä? Yhe tyttö poruka kaa jutusteli, nii ne kysy et onko kiivaa olla pissis? meikä vastaa mite nii? Ja ne vastaa et no, ku, sä käytät rintsikoit!
Yks kysymys
7
616
Vastaukset
- ...
no outoa todellakin. eihän se nyt mitään pissistä tee, että käyttää rintsikoita!
rintsikasthan on tarpeelliset ja niitä on ihan terveelluistä käyttää.
aika outoo porukkaa..- ...
...on tosiaan niin nuori, että ei edes ole mitään rintoja, mitä ne rintsikat voisivat tukea, niin eivät ne kovin tarpeelliset ole. En kyllä minäkään toisaalta ymmärrä, miten rintsikat tekevät pissiksen, ikään katsomatta. Jos tuon ikäinen niitä tarvitsee, niin parempi rintsikoilla kuin ilman. Selkävaivat eivät ole mitenkään kovin mukavia.
- Laaaa
Tuollainen 10-11 vee pentu käyttää rintsikoita vaikka ei rintoja tule viel pitkään aikaan olemaankaan. kun ei näköjään pikku teinipentu kaveriskaan käytä
naurettava olet- minä89
Mulla alko rinnat kasvaa joskus noin 10- vuotiaana ja tarttin rintsikoita 11-vuotiaana.
Kun et näytä ymmärtävän,että jokainen kehittyy omaa tahtiaan niin pidä suus kiinni.
Rintsikoiden käyttö ei todellakaan tee susta pissistä! - tyttå
minä89 kirjoitti:
Mulla alko rinnat kasvaa joskus noin 10- vuotiaana ja tarttin rintsikoita 11-vuotiaana.
Kun et näytä ymmärtävän,että jokainen kehittyy omaa tahtiaan niin pidä suus kiinni.
Rintsikoiden käyttö ei todellakaan tee susta pissistä!Ekat rintsikat sain 10 tai 11 vuotiaana, en muista tarkkaan. Ne hommataan just sen ikäsenä kun ite tarttee.
- hohhoijakkaa.
Mä käytän rintsikoita ja oon kyllä omasta mielestäni jotain muuta kuin "pissis".
- Uruguay
Tästä muistui mieleen joku vanha about 8-vuotiaan tekemä pissistesti netissä. Siinä piti ruksittaa tiettyjä vaihtoehtoja jotka sopivat itseen, muun muassa rintsikat ja meikki. Rintsikoitahan kaikki naiset tulee joskus käyttämään ja meikatakin voi ei-pissismäisesti :'D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52465