Vuokra-asunnot

Olen etsimässä vuokrattavaa kotia Uuraisilta. Luonnon rauha ja hyvät yhteydet naapurikuntiin minulle tärkeitä. Minkälaisia Uuraisten Vuokratalon asunnot on? Netistä katsoin tarjontaa ja mietin kun paljon asuntoja vuokrattavana. Rauhallinen alue plussaa olisi.
5108
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Joko olet kaikki muut sivut käynyt läpi S24:ssä?

Äänestä

Uuraisilla on paljon myös yksityisten vuokraamia asuntoja. Lapsiperheitä paljon kunnassa ja aina ovat uudet asukkaat tervetulleita! Hyvä.sijainti ja palveluiden äärellä ollaan!

Äänestä

Se on se ammattimuuttaja joka on käynyt läpi jo lähes kaikki sivustot.

2Äänestä
  • siis sinä

Äänestä

Syvä osanottoni jos uuraisille muutat

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olen etsimässä vuokrattavaa kotia Uuraisilta. Luonnon rauha ja hyvät yhteydet naapurikuntiin minulle tärkeitä. Minkälaisia Uuraisten Vuokratalon asunnot on? Netistä katsoin tarjontaa ja mietin kun paljon asuntoja vuokrattavana. Rauhallinen alue plussaa olisi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu