Miten voi olla,että ko. hallinto-oikeus on tehnyt vain 8.päätöstä vuoden 2025 alusta ja 17.6.2026 ei ole tapahtunut yhtään mitään!? IHMETTELEN!!
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Ihmettelen hieman samaa eli miksi minulle annetaan ymmärtää, että minun pitäisi istua siellä missä päätöksen voi tehdä jotta asia voisi ylipäätään olla asia. Joku sanoi (saattoi olla Pulina-kanavalla), että "saat emailiin vastauksen heti kun istut ensin siellä minne emailin olet lähettänyt". Eli minun pitäisi olla sekä palvelun asiakas että tuottaja.
Mikä on tämä toimintamalli tai -muoto? Tämä on meille luonnolliseen yhdistystoimintaan tottuneille tuntematon. - Anonyymi00002
Jos jotakuta kiinnostaa eli kokee tarvitsevansa taloaan tai tonttiaan jatkossa eläkkeensä vastikkeeksi, niin täällä vallitsee "vanhatestamentilliset" ajat, jotka jotkut ymmärtää tietynlaisen arjen juonikkuuden mestaruutena vaikka harmaa metsien väki olisikin itsensä kaikista teologioista vapauttanut. On porukoita ja kyräilyä ja juonenkäänteitä ja jollain myös hopeakolikoita. Juuri muuta ei ole taikka tarvita.
Sisällön tuotantoon ei voi panostaa kunnolla "wanhatestamentillisissa" olosuhteissa. Nämä ihmiset oppivat juuri ne olosuhteet mutta eivät muita olosuhteita. - Anonyymi00003
Mites esim. Katri, toimitin tietoa tilanteesta aivan kuin kaupunkilainen viranhaltijalle. Ehkä siinä jokin tilanne olisi saattanut alkaa selviämään? Me kodinomistajat olimme aikaisemmin äänestäneet myös demareita mutta nyt olimme myös PS-puolueen kannattajia koska vähäinen aikaisempi puoluekokemus.
Huomasimme yhden demokraatin öykkäröivän ja esiintyvän liian suureellisesti keskikokoiseen kaupunkiin. Ilmeisesti olette kaikki nykyään asemissa, jossa on se ja sama onko puoluetta taikka ei. Kaikki ovat harmaata metsän väkeä, netti toimii ja juonessa löytyy. Paikallisten pankkien tilikirjojen tarkastajia ei varmaan kovin paljon tarvita myöskään. - Anonyymi00004
Kaikki nämä ihmiset pyörittävät täällä niin vaikeaa juonta, että jos edes puolet siitä ajasta ja vaivasta olisi käyttänyt johonkin järkevään, niin Hämeenlinna olisi aivan normaali keskikokoinen kasvava ja kehittyvä kaupunki.
- Anonyymi00005
Vain kodinomistajilla on intressejä kaupungin suuntaan. Koti ei voi muuttaa muualle. Normaalisti eläketurva on sidottu kodinomistajuuteen.
- Anonyymi00012
Ei ole enää arvoton kasa betonia nykyään
- Anonyymi00006
Siksi kodin on oltava paremmin valmistautunut palvelukatkoksia vastaan. Tällainen yhteiskuntajärjestely johtaa hiljaiseen saartoon, jonka syvyys ei ole ollut aikaisemmin tiedossa. Saarto ja sen menetelmät on koettu arvokkaimmaksi asiaksi, jota vastaan kodin tulisi olla varustettu. Saartamisen menetelmät ovat epäinhimillisiä ja rikkovat YK:n peruskirjaa.
- Anonyymi00007
Koska täältä puuttuu Laki-ja-oikeus puolue, sekä Hämeen Pienomistajat Ry:n toiminta ei ole ollut tehokasta, täällä saattaa menehtyä, vammautua tai menettää oikeutensa ja metsien hiljaiset harmaat vain jatkavat kulkua ohitse. Tämä näkyi jo tuolloin demokraatin outona käytöksenä, jota ihmettelimme hieman.
Nyt olen kasvanut tilanteen tasalle mutta sisällöntuotannon kustannuksella. - Anonyymi00008
Sisällöntuottaja joutuu tällaisella harmaalla paikkakunnalla kasvamaan keskikokoisen kaupungin toiseksi puolikkaaksi. Muuten on ikuinen altavastaaja.
- Anonyymi00009
Jatkuva "syväsaarto" on jatkuva pysyvä haitta kaikille kaupunkilaisille. Joku vain huomaa paremmin tilanteen ja yrittää selvittää hieman. On kuin Neuvostoliitto istuisi päälläsi. Se on kaupungin arvokkain asia vaikka ei ole lainkaan arvokas.
- Anonyymi00010
Syväsaarto aiheuttaa kroonisen depression, jonka jälkeen asiat eivät enää lähdekään liikkeelle entiseen tapaan. Oudot harmaat ihmiset saattavat olla altistuneet geneettiselle manipuloinnille eivätkä pysty omaksumaan asioita tai niiden merkitystä. Tämä on tilanne.
- Anonyymi00011
Voin olla Laki-ja-oikeus puolue mutta sen tehokkuus ei välttämättä enää riitäkään. Kaikki täällä oleskelleet tarvitsisivat aivokuvauksen mutta sen tulokset eivät ole puolueettomia. En tiedä vielä kuinka suuritöinen hanke olisi ryhtyä aivokuvaajaksi ja kuinka kauan sellainen veisi ennenkuin tuloksia voisi saada.
Todella harmillisen juonen olette nyt päässeet vetäisemään. Onko nyt parempi kuin 2014. - Anonyymi00013
Hitaasti hyvä tulee.
Esim. tietosuojavaltuutettu pohtii asioita viisikin vuotta ennen ratkaisuaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 50522
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518