Miksi joillakin on oikeus saada ruokia ilmaiseksi oikein jonossa ja toiset joutuvat maksamaan sapuskansa? Jotkut vievät jopa kotieläimilleen ilmaista safkaa.
Perustuslain mukaan kaikilla pitäisi olla samat oikeudet, joten ilmaisruuan jonottajat töihin ja ostamaan ruokansa!
Ilmaisruoka on lopetettava
41
115
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
Minä en alennu edes ruokajonoon menemään syömiset on jo valmiiksi pilalla eikä edes koiralle niitä syöttäis..
- Anonyymi00002
Oikeus? Eikös sinne voi mennä kuka tahansa jolla tarvetta kyseiseen apuun?
- Anonyymi00005
Kyllä mutta kun menee nämäkin joilla on varaa ostaa marketista ruuat
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä sitten avunantajan pitäisi puuttua asiaan, miten sitä en osaa sanoa. Ja kaipa sitä kaupassa voi käydä, eipä tuo apu nyt kuitenkaan elätä ns joka pvä. Ei kai sieltä omien toiveiden mukaan apua ruokaan anneta?
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ruokaa saa diakonin lähetteellä,että sun tarvii nyt hommata sellainen.Ja se on tuloista kiinni,saatko sen
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Diakonilta saat lapun,jolla hakea, kunhan ensin todistat, että tulosi ovat pienet,eli ei sieltä kuka vaan voi hakea
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Diakonilta saat lapun,jolla hakea, kunhan ensin todistat, että tulosi ovat pienet,eli ei sieltä kuka vaan voi hakea
Ja sillä lapulla saat valmiiksi piloille mennyttä tavaraa tyhjän saa pyytämättäkin
- Anonyymi00003
Läskit Kokoomuslaiset jonossa ensimmäisenä minä minä minä asenteella
- Anonyymi00004
Onko nuo "läskit kokoomuslaiset" sitten mustaihoisia?
- Anonyymi00006
Sinähän sen tiedät rapamaha
- Anonyymi00032
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko nuo "läskit kokoomuslaiset" sitten mustaihoisia?
eikun hyö ovat siis kokomustalaisia
- Anonyymi00010
Töihin kaikki ruokajonoista! Kyllä töitä löytyy jos lopettaa turhan selittelyn.
- Anonyymi00012
Töihin mennään heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia & ammatin, työn päättää henkilö täysin itsenäisesti
- Anonyymi00017
Missä mulkut muut, kääkö, ei kiinnosta, äitis, tuulitunneli, hanki lobotomia
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oohh pilipali pojulla käy veto tuulitunnelissa
- Anonyymi00033
Anonyymi00017 kirjoitti:
kääk äiti äiti, musta aukko, aasi, tuulitunneli, lobotomia - olet hullu
- Anonyymi00037
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oohh pilipali pojulla käy veto tuulitunnelissa
Menkää töihin! 🇫🇮♥️🇫🇮
- Anonyymi00044
Anonyymi00037 kirjoitti:
Menkää töihin! 🇫🇮♥️🇫🇮
Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia & työn, ammattinsa valitsee ihminen aivan itsenäisesti
- Anonyymi00011
Menet niihin samoihin jonoihin saavat sellaista ruokaa joka ei kaltaisellesi hienohelmalle kelpaa joten turha ruikuttaa
- Anonyymi00013
Moniosaaja kunniakansalaiset saavat automaattisesti hanhenmaksapalleroita & sun muuta, koska vieraat ensin ja muut voi huoletta työntää surutta katuojaan. Kääkö mulkulle tiedoksi, kyllä olen katkera ja kateellinen.
- Anonyymi00016
Tyypillinen urputtaja ime ikeniäs
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kirjoittaa kaikki mahdolliset yhteiskunnan maksamat massiiviset yritystuet nostava Kokoomusloinen
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kirjoittaa kaikki mahdolliset yhteiskunnan maksamat massiiviset yritystuet nostava Kokoomusloinen
Koulutus, äly ja hyvät verkostot auttavat ihmistä nousemaan korkeammalle yhteiskunnassa, jopa Kokoomuksen jäseneksi. Korkeampi status auttaa sitten hankkimaan enemmän varallisuutta.
Niin se vaan menee, punakaarti! - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Koulutus, äly ja hyvät verkostot auttavat ihmistä nousemaan korkeammalle yhteiskunnassa, jopa Kokoomuksen jäseneksi. Korkeampi status auttaa sitten hankkimaan enemmän varallisuutta.
Niin se vaan menee, punakaarti!Luultavasti ei - aina löytyy joku ylemmältä taholta, joka tykkää polkea saappaalla
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitäs olet tyhjäntoimittaja yhteiskunnan elätti
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin se vaan menee, punakaarti!Kirjoittaa halventavasti Kokoomusloinen isänsä firmasta suojatyöllistettynä
- Anonyymi00038
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mene töihin! 🇫🇮♥️🇫🇮
- Anonyymi00045
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mene töihin! 🇫🇮♥️🇫🇮
Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan maksamia minimaalista tukia & ammatin, työn päättää henkilö täysin itsenäisesti
- Anonyymi00020
Palkan maksu on lopetettava kaikilta!
- Anonyymi00024
Ja sulta kelan tuet ime sitten ikeniäs
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eikö yhteiskunnan kustantama yritystuki mennyt läpi ja nyt kiukuttaa kovasti
- Anonyymi00034
Anonyymi00024 kirjoitti:
sohvaperuna ressukka kilahti
- Anonyymi00028
Se onkin vallan hienoa jos isän firma saa lapsestaan koulutetun jatkajan yritykselleen. Tietenkin myös uuden jäsenen Kokoomukseen.
Eikös punakaartissakin ole tapana että duunari-isä yrittää puhua kersaansa tsuppariksi työmaalleen? Tietenkin myös uudeksi vasuriksi.- Anonyymi00029
Totta. Täytyyhän yhteiskunnassa olla tietty kastijako. Ei se muuten toimi.
- Anonyymi00030
Ilmaista ruokaa kaikille, tai sitten ei kenellekään!
- Anonyymi00031
Mää saan mutsin luona ihan ilmasta safkaa ja sit vielä fyrkkaakinvähän. Saan mä sit faijan firmaltaki pientä liksaa kun keittelen kahvia niille ja käyn asioilla.
- Anonyymi00035
Hyvä hyvä, oikea ote elämässäsi
- Anonyymi00036
Kokoomuksen Nuorten jäsen?
- Anonyymi00039
Kyllä, jo esikoulusta asti aktiivinen. Kyllä siinä punakaartilaisten mukulat saivat kyytä!
- Anonyymi00040
Ilmaista ruokaa vain (riittävänä pientä) verotustodistusta vastaan. Mutta ongelmaksi tulee tietysti se, etteivät tosi tarvitsijat ole ikinä kuulleetkaan sellaisesat asiakirjasta. Köyhyyden perussyy kun aina on tyhmyys.
- Anonyymi00042
Vilpittömästi onnea ratkaisullesi, oli se sitten mikä hyvänsä. Itse suosittelisin liittymistä Ukrainan armeijaan. Ehtisit listiä ehkä muutaman russon ennen omaa lähtöäsi. Näin olisit saanut jotakin hyvää aikaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721467Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921087- 164967
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29951Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30893Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55817Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201802Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128778- 27744
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.179711- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo190553On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507