kreikkalaiset

.......

Millaisia on miehet kreikassa? olin viime vuonna turkissa ystäväni kanssa ja siellähän miehet ovat tunnetusti aika kiinni..ystäväni näki siittä jotenkin haittaa,vaikka tietenkin itse olin sinkku joten huomio ei haitannut,en siis suhdetta hakenut!

Olisin halunnut tietää että onko kreikassa sama meininki?millaisia ovat kreikka miehet?

24

10588

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi.

      kaikki miehet on samanlaisia, eli pillun perässä juostaan.
      etkö ole tätä vielä huomannut???

    • Martinityttö

      Kreikkalaiset on tosi jees, jos niille sanoo ei ni ne ei ehdistele sen jälkee. En oo Turkis käyny, mut luulen, ettei ollenkaa niin innokkaita oo kreikkalaiset. Ateenassa kyllä kaikki jäi tuijottaa mua mut ei sen kummempaa.

      • noh...

        Eipä tuosta ole kuin vuosi tai pari, kun kesällä muutama Kreikan poika nappasi vastustelevan suomitytön diskosta autoon ja raiskasi hänet. Tytön mukana ollut poikaystävä (huom. ruotsalainen) ei tehnyt mitään...


      • korjaus
        noh... kirjoitti:

        Eipä tuosta ole kuin vuosi tai pari, kun kesällä muutama Kreikan poika nappasi vastustelevan suomitytön diskosta autoon ja raiskasi hänet. Tytön mukana ollut poikaystävä (huom. ruotsalainen) ei tehnyt mitään...

        Uutinenhan meni niin, että suomalainen tyttö ja ruotsalainen poika olivat yhdessä kävelemässä rantakatua muistaakseni päivällä. Lava-auto pysähtyi viereen 3-4 kreikkalaista poikaa pahoinpitelivät ruotsalaisen ja veivät suomalaisen tytön ja raiskasivat. Ylivoimasta siis kyse ei ruotsalaisen avuttomuudesta tilanteessa. Kyseisen kaltaiset tapahtumat ovat käsittääkseni silti suhteellisen harvinaisia.


      • jaa..
        korjaus kirjoitti:

        Uutinenhan meni niin, että suomalainen tyttö ja ruotsalainen poika olivat yhdessä kävelemässä rantakatua muistaakseni päivällä. Lava-auto pysähtyi viereen 3-4 kreikkalaista poikaa pahoinpitelivät ruotsalaisen ja veivät suomalaisen tytön ja raiskasivat. Ylivoimasta siis kyse ei ruotsalaisen avuttomuudesta tilanteessa. Kyseisen kaltaiset tapahtumat ovat käsittääkseni silti suhteellisen harvinaisia.

        Minä taas luin uutisen, jonka mukaan suomityttö ei olisi aluksi kauheasti vastustellut mutta sitten vietiin väkisin. Ruotsin poika ei taas tehnyt mitään vaan toljotti vieressä (häntä EI pahoinpidelty, mistä olet tuollaista kuullut?).


      • niiiiin
        noh... kirjoitti:

        Eipä tuosta ole kuin vuosi tai pari, kun kesällä muutama Kreikan poika nappasi vastustelevan suomitytön diskosta autoon ja raiskasi hänet. Tytön mukana ollut poikaystävä (huom. ruotsalainen) ei tehnyt mitään...

        Kreikka ja Kypros eri asia. Tuo raiskaus tapahtui Kyproksella. Voi tietenkin tapahtua missä vain raiskauksia. Kuten Bulgariassa ja Turkissa, Suomessa jne. Kreikkalainen uskoo ei sanan, albaanit erikseen....


      • vatipaat

        olette sellaisia s******n vatipäitä. Ulkonäkö on teille kaikki kaikessa. Miehen luonteesta ette välitä hevon vittuakaan, kunhan mies on komea. JA SITTEN VIELÄ KEHTAATTE VÄITTÄÄ ETSIVÄNNE LUOTETTAVAA, KILTTIÄ YMS. MIESTÄ, VAIKKA TODELLISUUDESSA KOMEAT MIEHET MENEVÄT AINA TUOLLAISTEN MIESTEN EDELLE, AINA!!! Naiset ovat hyvin hyvin paljon pinnallisempia kuin miehet, ja tämähän on totuus. Naisethan aina miettii ensiksi, että "kehtaanko näyttää tätä miestä kavereilleni?" Teidän vitun ämmien täytyy saada aina se kaikkien naisten taholta tavoiteltu komistus, jotta saatte muut naiset kateellisiksi. Ihan sama millainen kusipää teitä lähestyy, mutta kunhan ulkonäkö on kympin arvoinen, niin luonteesta viis.

        Ihmetelkää itseksenne, miksi teitä kohdellaan kuin kengänpohjaan kuivunutta paskaa. Jos koittaisitte heiman laskeutua pilvilinnoistanne, vähän rajoittaa tuota teidän pinnallisuuttanne, niin ehkä se aurinko paistaa sinne risukasaankin.

        Olen puhunut.


    • anas taasia

      Kreikkalaiset miehet samanlaisia kuin Turkissakin. Kaikki kelpaa tai siis ei ihan kaikki. Vaativat naiselta ulkonäköä ja sivistyneisyyttä. En usko, että tykkäävät pitemmän päälle ryyppäävistä naisista, muuta kuin yhden illan panoreisuun. Jos haluaa pitää kreikkalaisen miehen pitää omata vahvaa luonnetta samassa paketissa hellyyttä ja ymmärrystä, hyvää ruoanlaittotaitoa, mukavuutta, huumorintajua, hyvää ulkonäköä ja itsestään huolehtimista sekä uusiutumiskykykyä. Mielestäni he pitävät myös naisista, jotka ovat innostuneita seksistä sekä uskollisista tietenkin. Hyveellisyys kaiken A&O.

      Itse tapasin viime talvena kreikkalaisen miehen, joka on kuin iso lapsi. hurjan macho, mutta jollain tapaa johdateltavissa jne. Hyvä sängyssä!!

    • muutaman kerran käynyt

      ne on kilttejä ja vaikka jotkut on kovia vonkaajia, ymmärtää kyllä ei:n... pelkkiä hyviä kokemuksia. ne osaa vielä arvostaa naista. hyvää seuraa lomalla. ja paljon luotettavampia kuin turkissa, ei tarvitse pelätä raiskauksia tms. nuori sukulaistyttönikin oli mennyt tyhmyyttään yhden kreikkalais nuorukaisen mopon kyytiin ja sehän olisi voinut viedä tytön vaikka minne ja tehdä vaikka mitä mutta vei tytön sinne minne oli sovittu ja vielä saattoi illalla hotellille. näin ei turkiss varmaan kävisi...

      • varmaankin

        ...Hänelläkin. Mutta ei aina Turkissakaan huonosti käy, vaikka itse olisikin tyhmä. Eli, jokunen helmikin taitaa olla joukossa. Hmmh... tunnustus...
        Tyttäreni törmäsi vuosi sitten matkallamme jo infotilaisuudessa turkkilaiseen tarjoilijapoikaan, joka pyysi kävelylle... minä pöllö lupasin, kun oli niin hyväkäytöksinen, minulta kysyi luvan jne.
        Illemmalla, kun olivat sitten ulkona, nousi hiki pintaan, kun aloin miettiä että missähän rajalla nuori seksiorja on menossa...
        Juoksin ympäri kaupunkia, pojan työpaikallakin kyselemässä, eikä missään tietenkään. Jopa yritin soittaa perään... Sitten soi puhelin ja neiti kyselee, että missäs äiti. Olivat hotellilla.
        Eikä mitään ollut tapahtunut. Olivat kävelleet.
        Mutta näitä ei varmaan ole monta!


    • Molemmissa käynyt

      Sekä kreikkalainen että turkkilainen pitää suomalaista naista helppona, mutta kreikkalaiset astetta parempitapaisia ja ymmärtävät ein helpommin. Kreikkalaisten huomio jotenkin vähemmän ahdistavaa.

    • Päivänsäde

      Turkissa en oo käyny, mut luulen et kreikkalaiset
      miehet on vähän rauhallisempia tapauksia... Joka
      paikassa on tietyst myös gigoloita, mut enemmän
      Kreikassa on semmosia ei-gigoloita. (olipa taas
      hyvä lause)

      Kävelee nuori nainen missä tahansa, kerää
      Kreikassa ihailevia katseita. Siel vihellellään
      perään ja tööttäillään autoista, mut se on vaa
      semmosta:) Jos kreikkalaiset alkaa käydä liian
      läheisiksi, ne kyl tajuaa kun kieltää. Ne on
      kohteliaita, rehellisiä ja huumorintajuisia.
      Suomalaiset on Kreikassa pidettyjä ja siellä saa
      helposti uusia ystäviä...

      Mä oon käyny kreikassa vaa pari kertaa, mut oon
      saanu tosi positiivisen kuvan kreikkalaisista.

    • ...mie...

      olen käynyt turkissa ja kreikassa ja kyllä ne miehet on samanlaisia molemmissa paikoissa!tykkään turkista enemmän itse,mutta en miehien takja vaan muutenkin...no oke on turkkilaiset kyl hieman paremman näköisiä....;)mut siis isku yrittelyt aka samanlaisia molemmis...ja uskon että se on miehen luonteesta kii ei niinkään siittä et mistä maasta on...samoin toi raiskaus juttu,et en usko sen olevan kiinni siit et mistä on kotoisi..

    • kreikassa

      Siitä jo tosi kauan ja turkissa vain lomailemassa en miestä hakemassa.. : ) Oma rakas mukana.
      Mutta kuitenkin aikoinani.. Hieman pulleana suomineitona Rohdoksella : / Ikää 16-18.. Nyt 34..
      Eka kesä.. "Ensirakkaus" kaks vko.. Voi sitä porua. Ja ikävää. No talven aikana ja uutta matkaa suunnitellessa.. Kirjeenvaihdossa sen poitsun kanssa.. Ja hänen kaverin siskon..Tajusin että hei tyttö haloo älä yhteen kukkaan hukkaa aikaa..
      Siis kesä koitti järki voitti.. Eri kujeet mielessä. BILETTÄMÄÄN KUN EI IKÄÄ SUOMES VIELÄ..
      3vko reissu.. Tokalla viikolla edellisen kesän suuri rakkaus tuli hotelliin ja haki ulos silloinkaan ei huoneeseen saanut.. Vihainen kovasti suomitytölle oli. Kauhean viheinen! Pelotti.. Huusi Kreikaks, kirosanat erotin.. Ja sitten Englanniksi.. Miksi siellä jo viikon ja kuulun hänelle... Kaverit nähneet minut.. Turpiin meinasi tulla.. Oma itsevarmuus siinä tilanteessa pelasti. Ja varmaan itsepuolustustaito.. Otteluasento ja rauhallisesti sanoin. Tule vain kimppuun.. En vastaa seurauksista. Tosin silloin tkd harrastus 3kk ja juuri keltainen vyö. ei olisi pelastanut , mutta any say poika lähti.. Ja sen koomin en ole ulkolaisia miehiä himoinnut..
      Noo kaikkea kokenut ja yksi ranskalais suomalainen oli kerran.. Toinen tarina..
      Samanlaisia taitavat olla turistikohteissa pojat.. Oli maa turkki, kreikka, italia...

      • aloittanut

        oli todella mielenkiintoista kuulla kommentteja kreikkalaisista miehistä, en siis ole miestä menossa etsimään mutta mielenkiinnosta halusin tietää että millaisia he ovat, ja varsinkin turkkilaisiin verrattuna kun siellä olen jo käynyt. Kiitos kaikille!


      • tina
        aloittanut kirjoitti:

        oli todella mielenkiintoista kuulla kommentteja kreikkalaisista miehistä, en siis ole miestä menossa etsimään mutta mielenkiinnosta halusin tietää että millaisia he ovat, ja varsinkin turkkilaisiin verrattuna kun siellä olen jo käynyt. Kiitos kaikille!

        "lomakohteiden kreikkalaiset" poikkeavat paljon muualla kreikassa asuvista! gigoloita on pääasiassa turistien suosimissa lomakohteissa, joten siellä saa olla suhteellisen varovainen..verrattavissa turkin meininkiin!


      • suloinen
        tina kirjoitti:

        "lomakohteiden kreikkalaiset" poikkeavat paljon muualla kreikassa asuvista! gigoloita on pääasiassa turistien suosimissa lomakohteissa, joten siellä saa olla suhteellisen varovainen..verrattavissa turkin meininkiin!

        Turkkilaiset on tursakkeita kreikkalaisiin verrattuna.


      • ...
        aloittanut kirjoitti:

        oli todella mielenkiintoista kuulla kommentteja kreikkalaisista miehistä, en siis ole miestä menossa etsimään mutta mielenkiinnosta halusin tietää että millaisia he ovat, ja varsinkin turkkilaisiin verrattuna kun siellä olen jo käynyt. Kiitos kaikille!

        Kreikkalaiset miehet ovat häikälemättömiä raiskaajia. 2 vuoden sisällä olen kuullut jo kahdesta erittäin väkivaltaisesta raiskauksesta, jossa suomalainen tyttö on ensin huumattu, laitettu auton takakonttiin ja viety random asuntoon ja sen jälkeen sekä raiskattu että vakavasti pahoinpidelty. Poliisien kiinnostus asiaa kohtaan oli naurettavan vähäistä, ja vaikka tytön yö-kerhosta ulos kantaminen näkyy kameralla (myös miesten kasvot) ei heitä kuulemma löydy. Pysykää todella kaukana sekä kreikkalaisista että kyproslaisista miehistä. Tiedän että yleistäminen on tyhmää mutta itse tunnen suurta vihaa lomakohteiden paikallisia "karvakäsiä" kohtaan. En voi sanoa muuta kuin että pysykää TODELLA KAUKANA HEISTÄ.


      • on matkustaa
        ... kirjoitti:

        Kreikkalaiset miehet ovat häikälemättömiä raiskaajia. 2 vuoden sisällä olen kuullut jo kahdesta erittäin väkivaltaisesta raiskauksesta, jossa suomalainen tyttö on ensin huumattu, laitettu auton takakonttiin ja viety random asuntoon ja sen jälkeen sekä raiskattu että vakavasti pahoinpidelty. Poliisien kiinnostus asiaa kohtaan oli naurettavan vähäistä, ja vaikka tytön yö-kerhosta ulos kantaminen näkyy kameralla (myös miesten kasvot) ei heitä kuulemma löydy. Pysykää todella kaukana sekä kreikkalaisista että kyproslaisista miehistä. Tiedän että yleistäminen on tyhmää mutta itse tunnen suurta vihaa lomakohteiden paikallisia "karvakäsiä" kohtaan. En voi sanoa muuta kuin että pysykää TODELLA KAUKANA HEISTÄ.

        sinne persettä keikuttamaan ja kännissä örveltämään - vitun huorat.


    • kisss

      Kreikkalainen on söpö, glykos, poly glykos.....................

    • kostas

      kreikkalaiset miehet ovat saamattomia minuuttimiehiä .

    • josef

      oikaisu ei ne kreikkalaiset pojat raiskanneet sitä tyttöä vaan he raiskasivat sen ruosalaisen pojan . niin että sellaisia ne kreikut ovat .

    • kreikassa eronnut

      Suomalaisilla naisilla eli turisteilla on jo oma maineensa Kreikassa, varsinkin lomasaarilla, joten ole huoleti, ne ottaa mita vain saa kynsiinsa.
      Voi tarjota sulle illallisen (suomalaisilla huono maine kun ovat niin piheja rahan suhteen) ja sitten sen jalkeen sankyyn.
      Uskollisuus sanaa ei tunneta ollenkaan, ei avioliitossakaan.
      Silmat kulkee vasemmalta oikealle koko ajan, voit istua miehen seurassa, kun han jo suunnittelee seuraavaa uhriaan, ja etsii silmillaan toista naista.

      Sitten kaveriseurassa nauretaan makeasti suomalaisten naisten holmoydelle ja sinisilmaisyydelle.

      • Ei kaikki kreikkalaiset juokse ulkomaalaisten naisten perään, tuo on aivan luonteesta kiinni.

        Mutta kyllä sitä tuli nähtyä kaikenlaista siellä asuessani.

        Itsellä onnellinen 20-vuoden liitto ja mies on seisonut rinnallani vaikeinakin aikoina.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe