MIKÄ ON VADELMAN LITRAHINTA NYT TÄNÄÄN 29.7.
VADELMAN HINTA NYT
11
31389
Vastaukset
- vastailija
Kysy molopää ostajilta/myyjiltä ÄLÄKÄ HUUDA.
- eemie
... parempi myöhään kun ei milloinkaan =) Toreilla (ainakin Turussa) vadelmaa myydään 7 euron litrahintaan. Kävin vadelmatilalla suorittamassa itsepoimintaa, ja siellä litran sai 4 eurolla. Eli suosittelen itsepoimintaa! Oltiin miehen kera poimimassa reilun tunnin ajan ja saalis oli 10 litraa :)
- SuomiPoika_
eemie kirjoitti:
... parempi myöhään kun ei milloinkaan =) Toreilla (ainakin Turussa) vadelmaa myydään 7 euron litrahintaan. Kävin vadelmatilalla suorittamassa itsepoimintaa, ja siellä litran sai 4 eurolla. Eli suosittelen itsepoimintaa! Oltiin miehen kera poimimassa reilun tunnin ajan ja saalis oli 10 litraa :)
Kuinka paljon litra vadelmia painaa? Mielestäni kun kilohinta on ratkaisevampaa kuin litrahinta.. satakunnassa vadelmaa oli automarketissa 13 egeä/kilo.
- vatukossa
mikä on vadelman litrahinta tänään 22 7 2007 luonnon vadelmia on taas runsaasti
- Luomumarja1
Mehtolan luomutilan vadelman litrahinta eli 500g on 5 euroa valmiiksi poimittuna. Itsepoimien 3,5eur.
Kilohinta siis 10euroa valmiiksi ja itsepoimien 7eur LUOMUVADELMAA
.
Tilamme sijaitsee pohjois-karjalassa Lieksan ja Joensuun Enon puolessa välissä.
Viemme myös eteläiseen Suomeen vadelmia pakastettuna tilauksesta.
Mehtolan tila Läpikäytäväntie 43 81570 Kelvä
Puh. 0505387320- patse2
Ei taida oikein tuo kolmen euron hintaero riittää palkkoihin.
- Anthonomus rubi
Saako marjatila EU-tuet , vaikka jättää sadon korjaamatta.
Täällä meilläpäin hyvin yleistä se.....- patse2
Saa kait...jollei kukaan kantele... Mutta onhan se hehtaari tuki aiaks pieni verrattuna kunnollisen sadon arvoon nähden.
- Hyvä satovuosi
patse2 kirjoitti:
Saa kait...jollei kukaan kantele... Mutta onhan se hehtaari tuki aiaks pieni verrattuna kunnollisen sadon arvoon nähden.
Osassa tukia on sadonkorjuuvelvollisuus. Järkevästi tulkittuna se ei kuitenkaan tarkoita että jokainen marja on poimittava.
Tilallamme Kainuussa kilohinta erittäin korkeatasoisesta luomuvadelmasta itsepoimien oli alussa 6 e/kg. Nyt saa jo 3 e/kg. - Porjus
Hyvä satovuosi kirjoitti:
Osassa tukia on sadonkorjuuvelvollisuus. Järkevästi tulkittuna se ei kuitenkaan tarkoita että jokainen marja on poimittava.
Tilallamme Kainuussa kilohinta erittäin korkeatasoisesta luomuvadelmasta itsepoimien oli alussa 6 e/kg. Nyt saa jo 3 e/kg.Kyllä on marja halpaa. Vieläkin on ihmisiä syvällä maaseudulla jotka haluavat tehdä ilmaista hyvää toisille ihmisille.Nykyaikaiseen marjamaahan saa upotettua 80000 €/ Ha ja marja annetaan ilmaiseksi. Ulkolaisesta Espanjasta tuodusta maksetaan yli 25 € kilohintoja talviaikana. Miten yleensä on eettisesti oikein tuoda vettä vihannesten ja marjojen mukana kuumista veden puutemaista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529