Onko hossan leirintäalue vielä toiminnassa

Anonyymi-ap

Onko? Kävin siellä kerran vuonna 1989 .
Hossa on kait Suomussalamen yksi parhaimpia paikkoja.

97

518

Vastaukset 97

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suomussalmella ja yleensäkin kainuussa on minusta Suomen kauneimmat maisemat.

• Anonyymi00012

Sulla vikaa päässä tai silmissä.

• Anonyymi00002

Mukava oli esim kerran kumisaappaat jalassa lähteä samoilemaan metsään. Se oli jotain pyhännän&lamujoen aluetta.

• Anonyymi00003

Älä nyt tekeyvy tietämättömäksi!
      Googlesta varmasti selvität asian.
      Mukamas täältä kyselet voi apuva mikä huhuh huh huu

• Anonyymi00004

minä olen minä = oma persoona enkä muuksi muutu. Aina kyselen enkä ota selvää vaikka voisin ottaa. Mä kun otaksun (sori tyhmyyteni) että näillä palstoilla voi myös kysyäkin jottain.

• Anonyymi00005

hihhi mie oon omituinen. Aina ollu.

• Anonyymi00006

mutta taas tulin tänne kirjottaan että eihän se mitään sulta pois jos mä kysyn jottain täällä että miksi otit tikunnnokkaan noin olemattoman pienen asian? Tarviiko kaikki asiat mennä aina niin kuin pitää? Ei tarvi ota rennosti.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00004 kirjoitti:

minä olen minä = oma persoona enkä muuksi muutu. Aina kyselen enkä ota selvää vaikka voisin ottaa. Mä kun otaksun (sori tyhmyyteni) että näillä palstoilla voi myös kysyäkin jottain.

Tyhmyyttä ei anneta anteeksi, virheet kyllä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kannattais edes yrittää muuttua.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

mutta taas tulin tänne kirjottaan että eihän se mitään sulta pois jos mä kysyn jottain täällä että miksi otit tikunnnokkaan noin olemattoman pienen asian? Tarviiko kaikki asiat mennä aina niin kuin pitää? Ei tarvi ota rennosti.

Eikös se ole tarkoitus että asiat menisivät niin kuin on tarkoitus. 🙈

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Relax

• Anonyymi00023
        Anonyymi00013 kirjoitti:

no minkäs mahtaa kun oon syntynyt tyhmä-aivoiseksi kun minulla lapsena todettiin mm hahmotushäiriö joka on älyllinen kehityshäiriön muoto.
        Helppo sun sanoa. Puuh.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

ihan omana itsenä ajattelin pysyä . Oma alkuperäinen persoona katoaa jos alakaa liikaa muuttamaan itsensä eri piirteitä. Me olemme viallisina parempia.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Aion siis jatkossakin kysellä kuin pikkulapsi ja teidän muiden pitää se hyväksyä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minua ei haittaa pätkääkään vaikka oisin kuinka typerä että vaikka oisin maailman typerimpien ihmisten joukkoon kuuluva niin se ei hetkauta eikä haittaa minua. Olen ylpeesti tällainen.

En ole myöskään tehnyt juuri koskaan töitä kun eläkkeelle jo niin nuorena. Pääkopan takia eläkkeelle. Terveisin Nivalan mies.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00013 kirjoitti:

sinä olet ilkeä ja tunnekylmä minulle. Koen näin kun haukut mua tyhmäksi. Minua kiusattiin kouluissa koska mua sanottiin tyhmäksi ja vammaiseksi.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00013 kirjoitti:

kyllä tämä menee ohi minulta. Huono päivä minulla. Linkkasin tästä avauksesta ylläpidolle koska mua vaivaa silti tämä avauspostaus täällä.

Voit myös itse linkata &ilmoittaa tästä ylläpidolle kun tuolla alempana aloin tuskailla kommenteissa ja siellä tuli kerrottua esim mielenterveysongelmistani että jotenkin nyt mun osalta tämä keskustelu täällä meni nyt ihan pieleen.

Toivoisin että te muutkin teette tästä avauksestani ylläpidolle ilmoituksen. Muutama kommenttini ei näytä niin hyvältä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00014 kirjoitti:

voin minä sittenkin yrittäää muuttua ihmisenä. Oon mä parissa asiassa onnistunutkin muuttumaan ihmisenä. Aina voi ihminen muuttua (vaatii työtä paljon).

En halua olla typerä/tyhmä joten haluan muuttua. Asia alkoi mua vaivaamaan tänään ja aloin henkisesti voimaan siitä pahoin mutta nyt kaikki on ok ja minulla on hyvä olla ja olen kunnossa.

Kuitenkin tässä keskustelussa minä olin se jolla lähti laukalle keskustelu joten toivon että ylläpito poistaisi tämän avauksen. Ehkä yksi kommentti jonka lähetin on semmonen jota ei välttämättä olisi tarvinut lähettää.

Toivon myös että tällä palstalla moni linkittää&ottaa yhteyttä ylläpitoon tästä avauksestani koska haluan että tämä avaukseni poistetaan.

Itse otin jo yhteyttä muutamaan otteeseen ylläpitoon. Sinne ylläpitoon voi ottaa yhteyttä esim kahdesta eri paikasta. Siinä yhdessä paikassa pitää osata tietää mikä on syy ilmoitukseen. Itse en nyt muista mitä kohtaa linkkasin mutta meni viesti ylläpidolle.

Joskus ihmiset valittaneet sitä että ylläpito ei aina poista avauksia .

• Anonyymi00049
        Anonyymi00036 kirjoitti:

sinä olet ilkeä ja tunnekylmä minulle. Koen näin kun haukut mua tyhmäksi. Minua kiusattiin kouluissa koska mua sanottiin tyhmäksi ja vammaiseksi.

Varmaan ihan syyttä ?

• Anonyymi00007

Ei ole ja alue on luovutettu Kuusamolle.
      Kysele Kuusamon palstalla onko olemassa 🤠

• Anonyymi00008

On se. Hossan Lumo.

• Anonyymi00009

• Anonyymi00010

Ja tuota tietoa et sitten löydä netistä?

• Anonyymi00025

nettikaverini myös aina sanoo että etsi tieto netistä googlettamalla kun jotain kysyn aina vähän väliä. En vain jostain syystä etsi googlesta tietoa. Välillä toki etsin mutten läheskään aina. Mä oon syntynyt tyhmä-aivoisena sillä mulla todettiin 5-vuotiaana älyllinen kehityshäiriö. Josko tämä kertoo kaiken kun minä olen semmonen kyselijä. Isäki meinaa välillä hermostua kun kyselen kuin pikkulapsi kaikkea. Mut hyvin tullaa silti toimeen.

• Anonyymi00029

pitääkö nostaa numero tästä asiasta? Kyllä sitä voi aina kysyäkin.

• Anonyymi00011

Pilalle meni Tuppula kun ranskalaiset tuli.

• Anonyymi00017

Saitko piparia siellä,kun noin on mieleen jäänyt.

• Anonyymi00020

Arvaa?

• Anonyymi00026

Ai minä 7-vuotiaanako sain piparia? Ole hiljaa.

• Anonyymi00018

Vitt..n koko Hossa

• Anonyymi00019

Konkkaan menee pian sekin

• Anonyymi00021

Miksi on pantuna slovakialainen nimi paikalle ? Aivan pöljän touhua ulkolaisten nimien viljely.

• Anonyymi00022

Junttila oisi osuva nimi

• Anonyymi00030

Pittääkö nostaa numero siitä kun kysyn jotain?
      En ole pahaa kenellekään tehnyt. Jättäkää mut rauhaan.

• Anonyymi00037

Hei kyllä tämä tästä paha olo menee ohi.

Huomenna jo nauran taas . Ei hätää.

• Anonyymi00057

112.

• Anonyymi00040

Ottakaa yhteys ylläpitoon ja toivon että tämä avaukseni poistetaan. Häpeän kuin koira. Otan itseeni tämän kaiken. Minä tein väärin täällä.
      Minä haluan että ylläpito poistaa tämän.

Ylläpitoon voi ottaa yhteyttä kahdesta eri paikasta. Minä itse ilmoitin oman avauspostaukseni ylläpidolle ja viesti meni perille.

Aion myös muuttua ihmisenä koska en halua olla typerä. Typeryyttä ei saa anteeksi mutta virheet saa, joku kommentoi minulle. Oikeassa on!

• Anonyymi00041

joskus ihmiset valittaneet siitä että ylläpito ei aina poista avauspostauksia . Se on kait melko yleinen ilmiö täällä suomi24-palstalla .

• Anonyymi00043

Olet naurettava provopelle, hanki elämä.

• Anonyymi00044

Eikö se ollu Hossasta puhe?

• Anonyymi00045

Kysy tekoälyltä !

• Anonyymi00059

Mistä ihmeen Hossasta, huumeissako oot.

• Anonyymi00048

Siellä kanervikossa eka kerran painauduin vaimooni paljaalla.

• Anonyymi00052

Jaa, et sitten löytänyt reikää.

• Anonyymi00053

Minä sammuin kerran saunan ylälauteelle niin pitkäksi aikaa että laihuin 2 vyön reikäväliä, arvatkaa huippasiko kun lähin lauteilta poikkee.

• Anonyymi00058

Hyvä lintuvuosi verrattuna viimeiseen 10 vuoteen, jes.

• Anonyymi00061

Hei ylläpito nukutteko koko ajan ja ettekö työtänne tee kunnolla??

Minä kirjoitin esim mainitsin siitä että viime marraskuussa olin itsemurhan partaalla kun mielenterveysongelmia alkoi ilmetä niin tuo kommentti minusta riittää hyvin syyksi poistaa tämä koko ketjunavaus tältä palstalta.

Ja joku kirjoitti minulle tai kysyi että ootko saanut piparia siellä Hossan leirintäalueella kun hossa jäänyt noin hyvin mieleesi niin tuo kommentti riittää myös syyksi poistaa koko avauspostaus.

Oletteko ylläpito nukkumassa työajallanne?? Missä mättää ?Haloo?

• Anonyymi00062

Pittää alakaa nahkakintaien ja saappaien rasvuuseen niin talavella ei sitten kastu suojakeleillä.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Pittää alakaa nahkakintaien ja saappaien rasvuuseen niin talavella ei sitten kastu suojakeleillä.

Pakkastalvi tulos, ei kastu saappaat.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Pakkastalvi tulos, ei kastu saappaat.

Ahvenen selkäevä kertoo kyllä erittäin leudosta talvesta, joulukuun lopulla talven pisin pakkasjakso.

• Anonyymi00066

Suomussalmesta jäi mieleen maisemat ja puhdas luonto.

Hossassa tapasin saamelaispojan (oula) jonka kanssa leikittiin.

Paluumatkalla kotia käväistiin Puolangan hepokönkäällä. Valtaisi mäki siinä hepokönkään lähellä.

Suomussalmi on Jumalan selän takana. tunnettu suomussalmelainen on tietääkseni suomussalmella syntynyt jääkiekon maailmanmestari Janne pesonen.

• Anonyymi00070

Multa karkasi yhesti hirvikoira, ei löytynnä.

• Anonyymi00072

Ei oo tuollasta maailman mestaria missään lajissa.

• Anonyymi00067

Vois sanua että Suomussalmi on kainuun ylpeyden aihe.

• Anonyymi00071

Sitä jos vaikkapa isossa omenakasassa on yksi vähemmän mätä niin sehän on silloin paras.

• Anonyymi00083

Millä mittarilla? Ylpeyden aihe.... huh huh huu

• Anonyymi00068

Mut miten kauan ylläpito aikoo pitää tämän avauksen?

• Anonyymi00073

Pysyy se pitämättäkin.

• Anonyymi00069

Vauvau vuuh
      vauva vuu vuu
      vau vau vuuh
      vuuhva vau vau vauva vuuh

• Anonyymi00074

Onko kelään muulla ves kaivossa vähissä

• Anonyymi00079

Meillä kuivu heinäkuun lopulla kokonaan, pumppu hori tyhjää, elokuun lopulta lähtien taas vettä riittänyt kun nuukasti käyttää.

• Anonyymi00075

Alkaa laittaa niitä aurausviittoja ettei tuu kiirus, jäiseen maahan mahoton urkko.

• Anonyymi00076

hei poistakaa tää avauspostaus kokonaan. Kiitos jo etukäteen.

• Anonyymi00077

Taatana petkele vieköön poistakkaa.

• Anonyymi00078

Oon ostanna pitkin kessee alennusmyynneistä joululahjoja, säästää näin monituiset eurot.

• Anonyymi00080

Joko lumi maassa?

• Anonyymi00081

Ei vielä ihan maassa, puissa jonnin verran.

• Anonyymi00082

Ei vielä. Mami luussa.

• Anonyymi00084

Siian kutu alullaan.

• Anonyymi00085
      UUSI

Voi suatana perkele eikö tätä olla tätä mun avauspostaustani vieläkää poistettu voi ryötti vieköön !

Täytyy sanoa (sarkasmivaroitus) että kyllä se on nii että ylläpidolle maksetaan palkkaa nukkumisesta hihhih hoho.

• Anonyymi00086
      UUSI

Plääh voi paska.
      Suomi24-moderaattoreilla on tietääkseni huono maine koska moni valittanut heistä etteivät tee työtänsä kunnolla!!
      Ei ihme että ihmiset vihaisia jopa!! Minäkin kuulun heihin.

• Anonyymi00087
      UUSI

Mut näkkeekö moderaattorit mun kommentit harmittomina ku eivät oo poistaneet niitä??

Tein äsken pari ilmoitusta parista kommentistani jossa kerroin omia henkilökohtaisia asioitani kun avauduin hieman oman tunne-elämäni ongelmisrta kertoon että millaisia ongelmia on ollut lapsuudesta , melkein syntymästä asti kuinka heti syntyhetkellä olin jo silloin ihan erilainen kuin muut eli vetäydyin ommiin oloihin ja pelkäsin ihmisiä ja ympäristöä&maailmaa ja loukkaannuin pienistäkin kommenteista vaikkei kaikki tarkoittaneet pahhaa.

Nyt vuosi on ollu tasapainoista tunne-elämän tasolla kunnes muutama päivä sitten tässä topicissa tuli tuollaiset tunnereaktiot. En ossaa oikein järjellisesti selittää miksi tapahtui niin kun on ollu niin tasaista mut yleensäkin meillä mielenterveys-potilailla tulee kausia jolloin olemme herkillä., Esim syksy ja kevät hankalampaa aikaa.

Asiat on olleet sen verran hyvin että lopetin eilen terapian mut aion ottaa yhteyttä jos ongelmat kasaantuu pahemmix. Otin puheeksi psykologilleni tästä tapauksesta että tuli hieman takapakkia mutta tultiin yhteispäätökseen etten tarvi terapiaa kun 99.99% on ollu niin tasapainoista vuoden aikana.

Kuitenkin pääsin yli tästä muutaman päivän sitten tapahtuneesta mutta tässä on nyt se iso ongelma että moderaattorit eivät poista tätä avaustani/topicia koska mä vaadin sitä.

Ei henkilökohtaisia asioita saisi kirjottaa sosiaaliseen mediaan mut päätin hieman kertoa itsestäni kun ihmiset täällä yllättyneitä mun tunnereaktioon niin halusin kertoo etten ole ollu koskaan ihan terve.

ja tuo yksi kommenttini ilmoitin myös ylläpidolle moderaattoreille koska kerroin siinä siitä että marraskuussa 2025 olin itsemurhan partaalla koska ilmoitin kommentin juuri tuon vuoksi kun mainitsin sanan itsemurha.

Saas nähä poistuuko tuo yksittäinen kommenttini. Toivon sitä ja toivon myös että koko topic poistuisi bittiavaruuteen.

mä seuraan tätä aina vähän väliä että poistavatko moderaattorit ja tuun tänne kommentoimaan vielä jotain tyyliin "plaa plaa plääh plääh missä mättää kun ei tätä poisteta " tai jottain muuta kirjootan.

hyvää syksyä kaikille suomussalmen ihmisille! Kyl mä pärijjään tarpeeksi hyvin. Voin kertoo sen että oon sairaseläkkeellä eli saan joka kuukausi takuueläkettä suomen valtiolta.

mulla on takana rankka ja pitkäkestoinen kiusaamishistoria sillä 10 vuotta kaikissa kouluissa mua kiusattiin. Sitä ei voi verrata tässä käytävään keskusteluun. Suutuin kait melko olemattomasta täällä mutta kouluissa uhattiin väkivallalla, pari tyyppiä hakkasi minut ihan ja vähäteltiin minun taitoja "ei susta koskaan tule kokkia kun oot noin surkea" ja sitten jätettiin porukoiden ulukopuolelle ja myös sanallista väkivaltaa "oot niin turha että sun pitää nyt koulun jälkeen tappaa itsesi koska oot oikeasti turhin ihminen maapallolla"

tuo viimeisin kommentti jonka kerroin järkytti minua ja myös järkytti lähelä olleita luokkatovereitani paljon. Miten voi joku sanoa noin? Psykopaatti??

käyny läpi kovan elämänkoulun ja oppinutkin. NAhka paksuuntunut mutta muutama päivä sitten olin täällä ohutnahkainen. Pahoittelut teille kaikille kun tämä keskusteluni meni sellaiseksi. Ei hyvä juttu , ei minulle eikä teillä muillekaan. Mut sanoisin että kun en ole ihan terve nii kyllä se selittää tuon.

Ei hätää ole.

lisäksi minuun kohdistettii henkistä väkivaltaa sosiaalisessa mediassa 2010-luvulla. Muun muassa uhattiin tappaa 5 kerttaa eli joku tyyppi teki tappouhkauksia . Otin silloin yhdellä kerralla yhteyttä nettipoliisiin joka puuttui asiaan. Hän oli nimittäin tehnyt kanavan jossa kanavan nimessa kehoitti että minut pitää tappaa johon nettipoliisi puuttui.

Että tuollaistakin on ollut.

Vakavaakin kiusaamista siis.

• Anonyymi00088
      UUSI

siis pystyn sen tajuamaan nyt ettei kukaan mua täällä ole kiusannut.

Mutta on minua kiusattu siis ihan oikeasti ja erittäin vakavastikin kouluissa ja myös sosiaalisessa mediassa.

Se jätti jäljet.

• Anonyymi00089
      UUSI

nyt vain moderaattorien pitäs panna poikki tää koko keskustelu tai ainakin poistaa muutamia&joitaki kommentteja jos ne on kerta sellaisia ettei semmosia sais olla .... jään odottamaan.

• Anonyymi00090
        UUSI

kun mietin että nuoriakin lapsia voi eksyä tänne palstoille lukemaan kommentteja... niin että.

• Anonyymi00091
      UUSI

eilen siis lopetin terapian. psykologi antoi neuvon "älä mee someen lukeen kommentteja eläkä mee kirjottaan mitään" koska pelkää että pian meen henkisesti huonomphaan tillaan. Antoi neuvon.

Mä vaan oon saanu kavereita muutamia somesta että somesta on ollu iloa enemmän.

• Anonyymi00092
      UUSI

hyvvää syksyä Suomussalmen ihmisille!

Vielä kerran pahoittelut siitä kun mulla meni jotenki pasmat sekaisin toissapäivänä. Ei ole kohdallani yleistä ollut 4-6 vuoteen mutta 2010-luvulla (lähes koko 2010-luku) oli hankalaa ku silloin mää koko ajan pahoitin mieleni joka hiton asiasta. Silloin oli henkisesti tukalaa koko ajan ja kyllä silloin jotkut ihan oikeasti kiusasi mua mutta välillä saatoin loukkaantua sellaisestakin mistä normaalisti ei pidä loukkaantua.

• Anonyymi00093
        UUSI

voin siis hyvin. Oon voinut jo pitemphään hyvin. Vuos sitten oli se hankala tapaus tosin mutta hyvin pian selätin sen ongelman. Kun sain apua niin se auttoi mut että parantumis-prosessi lähti käyntihin noppeesti ja paranin.

kyl varmaan kun en ole täysin terve niin välillä voi tulla pikku-takapakkia mutta aina selvitään. Kai se selviäminen johttuu lujasta luonteestani ja kun tajuan että "voi hitto oompas mä ollu tyhymä kun noin pienestä loukkaantuunt" nii sitä silloin tajuaa että hei ei tässä oo mittään ongelmaa.

ja sitte tajuaa hiffaa myös sen ettei tarvi jatkossa loukkaantua enää vastaavassa tilanteessa koska ei ole syytä loukkaantua. Voi myös tarvittaessa yrittää oppia itse jottain.

• Anonyymi00094
      UUSI

Hossa on yksi Suomen parhaista paikoista. 1970 luvun alkupuolella Hossa oli kiinnostuksen kohde. Presidentti Urho Kekkoselta oli kysytty, missä paikassa hän haluaisi asua, Kekkonen vastasi Hossassa.

• Anonyymi00095
      UUSI

onko siis suomussalmella paljon työttömyyttä? Mä kun oon lukenu jottain lehdistä että kainuun seuvun ihmiset on työttömänä aika palijon. Kai se johttuu rakenteista ihan että kun iäkäs vähemmistö jää ja nuoret muuttaa eri paikkaan ja porukkaa kun harvenee niin työttömyyttä tulloo. Ihan matemaattinen juttu siis mix käy noin vai mitä??

En usko että kainuun seudun ihmiset on laiskoja että ei se siitä johdu vaan se johttuu syy-ja seuraussuhtteesta.

Onko täällä porukkaa joille maistuu alkoholi? Mä oon koettanu aina pysyä erossa päihteistä etten koskaan ole päihteitä käyttäny paitsi joskus sallin itselleni olutpullon oston tai corona-olutta ostan tai punaviiniä ja sen pithää olla alkoholitonta.

mun kotikaupungissa(Nivala) on yrittäjiä paljon ja työtä piisaa ihmisille mikä johtuu vilkkaasta työsektorista täällä kun täällä on työtä myös tarjolla ja täällä on väkeäkin ja paluumuuttajiakin tulee välillä mut tosin joinain vuosina porukkaa lähtee täältä enemmän pois.

• Anonyymi00096
      UUSI

Pahoittelut siis toissapäiväisestä. Mä oon oikeasti ihan fiksu ja mukava tyyppi.

• Anonyymi00097
      UUSI

Mie vannon kautta kiven ja kannon että tämä sama ei tule toistumaan enää jos tuun vielä joskus tänne Suomussalmi-palstalle kommentoimaan.

• Anonyymi00098
      UUSI

Melkonen lehtisade, pyllähin nurmikolla nurin kun kumikenkä lipesi liukkauden takia.

• Anonyymi00099
      UUSI

Suomessa psykoterapiaa saa antaa vain psykoterapeutti ei psykologi, terveydenhuolto tehnyt anteeksi antamattoman virheen kun on ohjannut tämän tyttörukan psykologin pakeille.

• Anonyymi00100
        UUSI

Hoitovirhe ja paha !

• Anonyymi00101
      UUSI

Paljonko ootta enimmillään maksanut pensa litrasta tänä vuona

• Anonyymi00102
      UUSI

Meiän kotona juotiin paljon ja se ei ollut mukavaa oon edelleen surullinen siitä.

• Anonyymi00103
        UUSI

Juominenhan se on täällä melkonen vitsaus, monen pahan alku.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      46
      953
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      943
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      785
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      117
      736
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      83
      695
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      35
      632
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      631
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      596
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      21
      554
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      543
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      532
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      67
      519
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      107
      493
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      486
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      477
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      464
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      447
    Aihe