Mikähän hitto tämä on...
Sain Elisalta tämmöisen omituisen tekstiviestin. Tai ainakin tämä väittää olevansa Elisalta numerosta 18234. .
"Hei, sinulla on osoitteessa Rakuunankatu * c ** 02**0 HÄMEENLINNA Elisan laajakaistaliittymä. Toinen asiakkaamme on tilannut samaan osoitteeseen liittymän ja tiedustelemme sinulta, kuinka haluat toimia oman liittymäsi osalta? Vastaa tähän viestiin numerolla 1 mikäli haluat säilyttää liittymän käytössäsi. Vastaamalla tähän viestiin numerolla 2 voit irtisanoa sopimuksesi 22.09.2026 alkaen. Vastaathan mahdollisimman pian, mieluummin jo tänään. Vastaaminen on maksutonta. Terveisin Elisa "
Mikäs merkillinen tämä oikein on olevinaan? Ensinnäkin minä en ole koskaan asunut Hämeenlinnassa eikä minulla ole koskaan ollut muutenkaan siellä asuntoa. Joten ei minulla ole koskaan ollut tollasessa osoitteessa nettiliittymää. Toi katuosoite talon ja asunnon numeroineen on mulle muutenkin täysin tuntematon. Toisekseen toi viesti on sikälikin omituinen, että viestissä mainittu postinumero 02**0 on minun kotiosoitteeni postinumero, mutta se on Espoon postinumeroja eikä sillä ole yhtään mitään tekemistä Hämeenlinnan kanssa. Eli mikäs helvetti tämä on oikein olevinaan? Onko tämä jokin huijaus vai kuseeko Elisalla systeemit jotenkin omituisesti?
Kaiken lisäksi puhelinnumeroni, johon tämä viesti tuli on kyllä Elisan Prepaid -numero, mutta tämä numero on ollut jatkuvasti minun hallussani jo vuosia, eli kyse ei mitenkään voi olla siitäkään, että puhelinnumero olisi ollut jonkun toisen hallussa. Eli mikä hitto toi viesti oikein on?
Laitoin tosta viestin Elisan chattiin. Jos en saa sitä kautta vastausta pitää kai käydä näyttämässä tota Elisan liikkeessä kunhan flunssani menee ohi.
Omituinen tekstiviesti Elisalta
7
74
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Voit tietysti myös soittaa Elisan asiakaspalveluun nroon 010 190240 ja tiedustella asiasta sieltä.
- Anonyymi00002
No en taatusti soita. Minä en soita maksulliseen numeroon ton takia.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No en taatusti soita. Minä en soita maksulliseen numeroon ton takia.
Niin ja asia pitää kuitenkin selvittää. Vähän istää epäiemään, että postinumeroni ja kännykkäliittymäni numero on vuotanut jostain. Onneksi ainakin liittymä on tosiaan prepaid, eli liittymä ei ole minun nimissäni.En kyllä vastaa tollaseen viestiin yhtään mitään, tiedä vaikka sillä yritettäs kalastella reaktiota. Viesti kyllä näyttää tulleen tuosta numerosta Jos ei chatti vastaa niin sitten pitää käydä Elisan liikkeessä. Mutta en kyllä ala maksamaan tollasesta maksullisen puhelun maksuja..
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin ja asia pitää kuitenkin selvittää. Vähän istää epäiemään, että postinumeroni ja kännykkäliittymäni numero on vuotanut jostain. Onneksi ainakin liittymä on tosiaan prepaid, eli liittymä ei ole minun nimissäni.En kyllä vastaa tollaseen viestiin yhtään mitään, tiedä vaikka sillä yritettäs kalastella reaktiota. Viesti kyllä näyttää tulleen tuosta numerosta Jos ei chatti vastaa niin sitten pitää käydä Elisan liikkeessä. Mutta en kyllä ala maksamaan tollasesta maksullisen puhelun maksuja..
Tästä voisi ehkä olla hyvä tehdä rikosilmoitusvarmuuden vuoksi.
- Anonyymi00004
Miettikää ny , firma myy liittymiä ja rahastaa asiakaspalvelusta vielä , mitäpä kertoo palvelualttiudesta ?
- Anonyymi00006
Selvä huijausyritys. Kiireen läsnäolo ja vääriä tietoja. Toivottavasti jää tuohon, ettei tuu lisää huijausviestejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891368Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu43893- 13827
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40808Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81720- 90711
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17707- 46698
- 58648
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97631- 66623
- 43601
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 9555
- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505