Kuka se on silkka kuski joka humalassa ajanut ja kortin polttanut ja vielä töissä?
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Käy kysymässä.
- Anonyymi00002
Tainnut olla se Jann nosturikuski YIT xtx työmaalla
- Anonyymi00003
Missä hän kortin poltti? Nuotiossa?
- Anonyymi00004
Oot kyl ihan oikeessa, toi ois ollu ihan laitonta menoa, mut onneks kukaan ei oo enää lähössä mihinkään ajelemaan, voit ottaa ihan iisisti.
- Anonyymi00005
Mutta mietipä itse: jos sä laitat naisen rattiin, niin eihän siinä tarvita edes viinaa, että auto on solmussa! Se on luonnonlaki, että parhaat kuskit löytyy edelleen saunan lauteilta, ei sieltä meidän herrojen suosikkitytöistä.
- Anonyymi00007
Äläkä sä ala naisista saarnaamaan mulle, mä tiedän naisista ja autoista enemmän kuin sä tulet koskaan tietämään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Äläkä sä ala naisista saarnaamaan mulle, mä tiedän naisista ja autoista enemmän kuin sä tulet koskaan tietämään.
Sieltä huutelee taas joku vasemmiston viisastelija, jolla on mennyt aamupuurot ja aatteet sekaisin. Jos joku on ajanut kännissä ja pitää silti virkansa, niin tervetuloa todellisuuteen, sitä kutsutaan politiikaksi ja teikäläiset on sen mestareita.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sieltä huutelee taas joku vasemmiston viisastelija, jolla on mennyt aamupuurot ja aatteet sekaisin. Jos joku on ajanut kännissä ja pitää silti virkansa, niin tervetuloa todellisuuteen, sitä kutsutaan politiikaksi ja teikäläiset on sen mestareita.
Saattaa olla sen kuskin akka paremminkin vasemmistolainen🤭🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Saattaa olla sen kuskin akka paremminkin vasemmistolainen🤭🤣🤣🤣🤣
Vasurit ajaa molemmat foordilla. On ruma ku mikä oikee ravunsyötti pyydykseen, kandee kiertää kaukaa se syötti, etsii elättäjää
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vasurit ajaa molemmat foordilla. On ruma ku mikä oikee ravunsyötti pyydykseen, kandee kiertää kaukaa se syötti, etsii elättäjää
Jos ajaa foordilla niin autoasentajamiestä se etsii;)
- Anonyymi00006
Liekkö ollut silkkaa valhetta koko juttu;)
- Anonyymi00009
Kyllä se totta on .halvempia miehiä silkka ku ei oo korttia.
- Anonyymi00013
Luuletko oikeesti et kukaan vois olla firman kirjoilla ilman korttii tai et poliisi ei ratsais?? Valoja päälle ny valopää siel on ajopiirturit ja digikortit iha syystäki mut eihän sun aivokapasiteetti riitä tällaseen tietoon ku oot pelkkä kellaritonttu. Huomaa ettet tiiä logistiikka-alasta mitään!!!
- Anonyymi00014
Jahas, sama vakiorotta joka jaksaa ulista täällä päivä toisensa jälkeen. Luulis jo pikkuhiljaa helpottavan mut ei näköjään. Kannattaisko pikkuhiljaa hankkia se oma elämä ja kokeile vaikka käydä suihkussa ja nukkua.
- Anonyymi00015
Tää kyseinen herra on palstan suurin myötähäpeän aiheuttaja.
- Anonyymi00016
Aika huolella servasit meidät kaikki sohvasankarit
- Anonyymi00018
JunkJunk.en nuku suihkussa junkjunk
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tää kyseinen herra on palstan suurin myötähäpeän aiheuttaja.
Junkjunk suihkussa eivoi junkata myötähipiässä junkata ei voi
- Anonyymi00017
Piippolan vaarilla oli talo hiiala hiiala joi..eikun hoii..siellä mää täällä mää jokapuolella määmää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3561438Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan79987Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.84905Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10568- 30567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459